“יום מעשים טובים” בגולן

כמו בכל שנה, גם הפעם צוין “יום מעשים טובים” בפעילויות התנדבותיות רבות בכל רחבי הגולן. מסתמנת מגמה מצד המתנדבים להתנדבות ארוכת-טווח


“יום מעשים טובים” הנו יוזמה של עמותת “רוח טובה”, מקבוצת אריסון. הייחוד של יום זה בא לידי ביטוי בפעילות קהילתית ועשייה התנדבותית ענפה בכל רחבי הארץ.

כמו בכל שנה, גם בגולן שלנו, מציינים יום זה על ידי התנדבות בפרויקטים תהליכיים וקצרי טווח,  נוצרים חיבורים בין ארגונים, רשויות ויחידים ונעשים ימי שיא לתכניות התנדבות שונות.

שמחים לספר לכם על חלק מהפרויקטים שהתקיימו ביום זה, בהובלת היחידה להתנדבות באגף ייעוץ וטיפול ובשיתוף המרכז הקהילתי:

במרכז הקהילתי אשכול חיספין, התקיים פעלתון, ג’ימבורי והפעלות לקטנטנים, באחריות נוער חספין. בנוסף, התקיימה סדנת פסיפס והוקם קיר קהילתי. תודה מיוחדת לבנות חטיבת הבנים של בית הספר “גולן”, על הסיוע בהכנות. כל ההכנסות של אירוע זה לטובת קייטנת איל”ן, שתופעל בסיוע נוער חספין.

מנהלת אגף ייעוץ וטיפול, אביטל פלכטמן: “מחמם את הלב לראות את הפרויקטים השונים מתחדשים ומשתכללים. עשייה זו מחזקת את ערך הנתינה בקהילה ותורמת לחוסנה. אנו מקווים כי יום זה יהווה מנוף להמשך פעילויות, לאורך כל השנה”

במועדון לילדים ונוער בעלי צרכים מיוחדים, הקימו גינה שיתופית לטובת ילדי צמי”ד ותושבי בני יהודה.

התקיים  יום ספורט מותאם ומשמח לילדי צמי”ד, שבו לקחו חלק שחקני כדורסל ממחלקת הספורט, באחריותו של גלי שמשי.

מנהלת אגף ייעוץ וטיפול, אביטל פלכטמן: “מחמם את הלב לראות את הפרויקטים השונים מתחדשים ומשתכללים. עשייה זו מחזקת את ערך הנתינה בקהילה ותורמת לחוסנה. אנו מקווים כי יום זה יהווה מנוף להמשך פעילויות, לאורך כל השנה”.

במושב אבנ”י אית”ן, התקיים הפנינג התחדשות ובמרכזו שוק “קח תן” של בגדים וחפצי יד שנייה, תחנות פעילות ומופע מוזיקלי עם מעגל מתופפים לילדים, בהנחיית מעיין העליון ובהובלת תהילה, בת השירות הלאומי ושכבת ז’-ח’. כל ההכנסות קודש ל”קייטנת איתן” – לנוער ובוגרים בעלי צרכים מיוחדים, שמארגן נוער המושב בקיץ. תודה רבה ל”מונגולן” על השאלת הקרטינג בהתנדבות.


בקליניקה הנשית הקהילתית, התקיימו שני מעגלי נשים. האחד – מעגל של אימהות ותינוקות בנושא “שפת התינוק” והשני – מעגל נשי בנושא איכויות של יסודות, בגוף ובאינטימיות. חשוב להדגיש כי הקליניקה מתקיימת בכל יום רביעי, האחרון של כל חודש ומתאימה לנשים בכל שלבי החיים. הקליניקה מורכבת ממתנדבות, נשות מקצוע מוסמכות ובעלות ניסיון רב. תודה מיוחדת לכינרת פלד, שהרימה את הפרויקט הזה בהתנדבות מלאה ובלב רחב.

בלט במיוחד יום העיון לחולים מחלימים ובני משפחותיהם, שהתקיים בארגון של היחידה להתנדבות והיחידה לבריאות באגף ייעוץ וטיפול, המועצה המקומית קצרין ומתנדבי האגודה למלחמה בסרטן.

בחלקו הראשון של יום זה נציגי ביטוח לאומי העבירו מידע על מיצוי זכויות וקצבת נכות ובחלקו השני, התקיימה הרצאה מאת יעל אונגר-ארנוב, שנתנה כלים מעשיים לחשיבה חיובית ולהתמודדות עם מצבי חולי מתמשך.

מנהלת היחידה לקידום בריאות ויו”ר האגודה למלחמה בסרטן, מיכל נאור, פתחה והודתה לחולים למחלימים ולבני המשפחה אשר עשו מאמץ והגיעו עם נכונות רבה להקשיב ולהסתייע. כמו כן, הדגישה את השאיפה של יחידת הבריאות לסייע בהעלאת איכות החיים של החולים והמחלימים ממחלות כרוניות.

רכזת תחום הסברה והתנדבות באגודה למלחמה בסרטן, ורד משעלי: “למפגש הגיעו כ-60 איש, שהביעו עניין רב בתכני היום ונחיצותו. אנו מצדנו, רצינו לתת מתנה לכל אחד ואחת לתרגול אופטימיות ושמחת חיים ונראה היה כי אכן כולם יצאו עם תובנה חשובה ממפגש זה”.

מנהלת היחידה להתנדבות במועצה האזורית גולן, יעל גלמור: “ניתן לראות כי המגמה של יום מעשים טובים משתנה לכיוון של התנדבות ארוכת-טווח. בהתאם לכך, אנו גם מכוונים את עיקר הפרויקטים שמתוכננים ליום זה כאירועים אשר מרחיבים, מעשירים ומשמרים תכניות תהליכיות משמעותיות”.

 

 

 

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?