יובל לאתר החרמון

אתר החרמון מכריז על שנת היובל להקמתו, בעת ביקור צוות הנהלת החרמון בארהב  ופגישה עם שגריר ישראל, גלעד ארדן 


בתמונה: הנהלת אתר החרמון עם שגריר ישראל, גלעד ארדן. מימיןמיקי ענבר, השגריר, רפאל נווה ויריב ברוך, תמונת הארכיון מאחד מביקוריו של השגריר באתר החרמון. צילום: אלבום פרטי

צוות הנהלת החרמון הגיע לפגישה עם שגריר ישראל בארהב ובאום, גלעד ארדן, כחלק מביקור בארהב ובחר להכריז בפומבי על ציון שנת היובל לאתר, דווקא מעבר לים, על אדמת ארהב. יש בכך סימבוליות רבה עבור מי שפועל ללא לאות לשמור על נקודת הגבול האסטרטגית, הצפונית ביותר במדינת ישראל כפארק תיירותי ואתר סקי יחיד במינו בישראל, על אף המורכבות הביטחונית שקיימת באזור.

שגריר ישראל בארהב ובאום, גלעד ארדן: “אני מאוד נרגש, כי החרמון, בשבילי, כמו עבור מיליוני ישראלים ויהודים מרחבי העולם, הוא אחד האתרים הכי חשובים והכי מרגשים לבקר בהםגם בזכות החשיבות הביטחונית שלו, ‘העיניים של המדינהוגם משום שכל כך כיף שיש לנו מקום שאפשר לבוא אליו עם המשפחה והילדים, לגלוש וליהנות. שמחתי מאוד לשמוע על התכניות המדהימות שלכם לשדרוג האתר בשנים הקרובות. אני כבר לא יכול לחכות לבוא לבקר בארץ ומקווה שגם השנה ירד שלג ואזכה לגלוש בחרמון, המקום בו למדתי לגלוש לראשונה. לפי מה ששמעתי מכם, יש הרבה למה לצפותאטרקציות לילדים, שדרוג תנאי הגלישה, המסעדות ועוד. אני מודה לדור ההנהלה הצעיר והחדש של האתר הלאומי שלנו ואני מזמין את כולכם לבוא לבקר, ליהנות ולתרום לאתר החרמון לרגל שנת ה-50 ולעוד הרבה שנים!”.

מנכל אתר החרמון, רפאל נווה: “כשגריר ישראל בארצות הברית ובאום, הנמצא בקשר חשוב ושוטף עם הקהילות היהודיות, ומתוקף תפקידך הממלכתי, המייצג במסירות רבה את הקשר המיוחד בין מדינת ישראל לארצות הברית כולה, וכמי שאמון על השמעת קולו של העם היהודי מול שגרירי העולם, כבוד הוא לנו להכריז על פתיחת שנת היובל לאתר החרמון, יחד אתך. אנו מודים לך על הנכונות ומצפים לראותך בארץ, באירועי החמישים לאתר“.

אתר החרמון נפתח לראשונה לגולשים בדצמבר 1971 והוא משמש עד היום כאתר הסקי היחיד במדינת ישראל. האתר משתרע על פני שטח של כ-2,434 דונם, בגובה 1,600 עד 2,040 מטר מעל פני הים והוא משמש אתר תיירות נופש ובילוי הפעיל בכל ימות השנה, עם מגוון אטרקציות, בחורף ובקיץ. במהלך השנים האחרונות, השקיעה הנהלת האתר בפיתוח מסיבי. רכבל קרוניות חדש הוקם לאחרונה בהשקעה רחבתהיקף, מתקנים ואטרקציות התווספו וכעת, עובדים על תכנית הקמת מלון ייחודי, שייבנה כחלק ממבנה ההר וישתלב עם הטבע הייחודי לאזור, כמקשה אחת.   

בחורף, משמש האתר כאטרקציית החורף המרכזית בישראל, בהיותו אתר סקי לגולשים מתחילים ומתקדמים וכן אתר ביקור למבקרים רבים המגיעים להשתעשע בשלג. בנוסף, מהווה האתר עוגן תיירותיכלכלי לכל אזור הצפון. בקיץ, ניתן ליהנות באתר ממגוון אטרקציות לכל המשפחה וכן מסיורים מודרכים לאזור גבעות הקרב הידוע בכינויהעיניים של המדינה“, שם ניתן לערוך תצפיות לכיוון גבול ישראלסוריה וכן לעבר הגולן, עמק החולה והרי לבנון. האתר קולט בשנה כ-450,000 מבקרים, מתוכם כ-50,000 גולשים. השנה, יציין אתר החרמון 50 שנה להקמתו וזוהי בהחלט סיבה טובה וחשובה לחגוג זאת במשך שנה שלמה.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?