חלומות מתגשמים. עובדה

אחרי שנה של בנייה, ביורוקרטיה סבוכה, ירידות ועליות, התנדבויות ועזרה מכל הסביבה, נכנסה שושי ארגמן, מעין זיוון, לביתה המשופץ והמונגש. חלום שהתגשם


את שושי ארגמן, תושבת עין זיוון, אני פוגשת כמה שבועות לאחר שנכנסה לביתה המשופץ בקיבוץ. שושי היא אישה מיוחדת ומקור השראה לכולנו. היא התעוורה לפני 11 שנים ומתניידת על כיסא גלגלים בשל נכות. אבל לא מוותרת על השתתפות בחבורת הזמר של מתנס קצרין, פעילה בוועד ההנהלה של הקיבוץ. תמיד מוקפת חברות, לומדת, מאזינה לפודקאסטים ומרצה לקהלים שונים על סיפור חייה, על התמודדויות וניצחונות, על קשיים ועל כוחם של חברים וקהילה בהתמודדות.

לאחר גירושיה, כשחיפשה מקום לעבור להתגורר בו, נתקלה בקושי. לא היו בתים פנויים בקיבוץ והבית היחיד שהיה פנוי, היה ישן מאוד ולא מותאם לנכותה. היה צריך לבנות רמפה לכניסה, להרחיב פתחים, להחליף את כל הצנרת ולהתאים את הבית לצרכיה. עלות השיפוץ הייתה גבוהה מאוד ונדרשו הרבה הליכים ביורוקרטיים כדי להנגיש אותו. מי שליוותה אותה בתקופה ההיא הייתה מלוות הפרט של הקיבוץ, נגה שנפר, ממרום גולן. היא נטעה בה אמונה שהדבר אפשרי וסייעה לה בהתנעת התהליך לגיוס כספים ומתנדבים

לאחר שנה של בנייה, לפני כחודשיים, שושי נכנסה לביתה החדש, עם טקס חגיגי של קביעת מזוזה. בהתרגשות גדולה, היא מבקשת להודות לקהילת הגולן, לחברים מעין זיון  ולבני משפחתה, שאפשרו לה לבנות לעצמה בית שיהווה עבורה אי של שלווה.

תודה

שושי: “לפני חודשיים בדיוק, התגשם לי חלום. הוא התחיל ברצון עם הרבה חששות, הדרך הייתה ארוכה ולפעמים הרגשתי שאוזלים לי הכוחות, אבל תמיכה והמון אהבה, החזירו לי תמיד חיוך ותקווה. אז לכל האנשים הטובים שעזרו והיו שותפים, תדעו שבזכותכם חלומות מתגשמים והנה אני, בבית המשופץ והמונגש ואושר ממלא את לבי כל יום מחדש! ושוב מציף אותי גל של התרגשות, כשלאט לאט, אני קולטת שהחלום שלי הפך למציאות.

אני רוצה להודות למי שליוותה אותי מתחילת הדרך, נגה שנפר והמשיכה את הליווי אבישג רייקין, מנהלת הקהילה של הקיבוץ לצוות שהוביל את הפרויקט במקצועיות, בסבלנות ועם המון אהבה: רותם הראל האדריכלית, אולסיה לבקוביץהמפקחת, אמיר יצהריבנייה בעץ ולעובדים המסורים: גארת קויל וניר אפל, ממושב אודם. למתנדבים שעזרו בשבירות ובפינוי – ‏אלון רדל, בן בלוך ועמית סרור.

‏”לאנשי המקצוע: החשמלאי סלאח מרעי, האינסטלטור אדהם סברא, הקונסטרוקטור עזאת, מזגניםחסאן, גז – ‘מרכז האנרגיה‘, הנגר מרעי, ס.מ מחסן ועבודות נגרות, קרמיקה וכלים סניטרים, רותי מקל וחומרקצרין, פרקט, איתיביג קרמיקה‘, בני יהודה, תאורה, נאיל גולן מלייט קצרין‘, חלונות ודלתות חוץ, פארחת סאפי, דלתות פנים, אמנון דלתות מעוצבות, שיש מטבח, ראוד איברהים, שיש חלונות, קאסם שקיר, מכולות לפינוי פסולת, אלדד אזולאי, הובלה: אורן הובלות קצרין, לכל מי שעזר במיונים, באריזות ובסידור הבית, לחברות המקסימות שלי שמלוות אותי לאורך כל הדרך.

לקהילת עין זיוון ולרבים מתושבי רמת הגולן, לכל האנשים הטובים שהתגייסו ועזרו ותמכו וכמובן, למשפחתי האהובה.

אני מעריכה, מודה ואוהבת את כולכם ואם במקרה שכחתי להזכיר מישהו, אני מתנצלת, זה בגלל הגיל“.

רגע לפני שאנחנו נפרדות שושי מספרת לי שמאז שנכנסה לביתה החדש היא ישנה יותר טוב ומרגישה יותר טוב והידיעה שהיא חיה בקהילה של אנשים טובים שהתגייסו לעזרתה מחממת את ליבה.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?