חיזוק טבעי למערכת החיסון של הילדים

עוד מעט יגיע החורף ואתונזלת, שיעול, חום. בעיקר אצל הילדים. ניתן לחזק את המערכת החיסונית באופן טבעי ומהיר


הסתיו כבר כאן, במלוא יופיו ותפארתו. החצבים, החגים, הנחליאלי, הטבע כולו משתנה ומחליף תפאורה. עוד רגע והחורף יופיע מעבר לעננה ואתו ימשיכו להופיע מחלות הקור השונות: נזלת, שיעול, חום ועוד.

כולנו סובלים מכך, אך הילדים בעיקר. ההורים מכירים זאת מקרוב: כשחבריו לגן חולים, הוא בין הראשונים שנדבק והם נאלצים לבטל ימי עבודה והכי גרוע, שזה חוזר על עצמו כל שנה מחדש. שאלה אותי אימא לתינוקתמדוע מערכת החיסון חלשה אצל תינוקות? בשעת הלידה, התינוק עובר מעבר חד בין הסביבה הסטרילית של הרחם לבין הסביבה החיצונית מלאת החיידקים. מעבר כזה היה יכול לסכן את הרך הנולד, אם מערכת החיסון שלו הייתה פעילה וחזקה. לכן, חשוב שבתחילת החיים תהייה מערכת חיסון חלשה יותר, עד שהתינוק יתרגל לסביבה שמחוץ לרחם.

סביב גיל חצי שנה, מתחילה להיבנות מערכת חיסון עצמאית ויעילה אצל התינוק. החשיפה למזהמים היא זו שבונה את מערכת החיסון, מפני שהיא לומדת וזוכרת ובחשיפה הבאה, מערכת החיסון תזכור ותזהה את אותו מזהם ותדע להילחם בו.

יש ילדים שחולים כל הזמן, הרבה יותר מחבריהם. למה זה קורה? גורמים שונים ומגוונים יכולים להחליש את מערכת החיסון של הילד, גם מצב נפשי, גם אנטיביוטיקה ותרופות, בשימוש תכוף, עלולים להחליש את מערכת החיסון

בכל זאת, יש ילדים שחולים כל הזמן, הרבה יותר מחבריהם. למה זה קורה? גורמים שונים ומגוונים יכולים להחליש את מערכת החיסון של הילד: מצב נפשי, כמו מעבר לגן חדש, שינויים במשפחה, כמו הולדת אח/ותגם אנטיביוטיקה ותרופות, בשימוש תכוף, עלולים להחליש את מערכת החיסון.

הרפואה הסינית רואה גם קשר בין לידה בטרם עת למערכת חיסון חלשה. גם לידה בגיל מבוגר של האם יכולה להשפיע על מערכות שונות בגוף, ביניהן מערכת החיסון. הרפואה הסינית התחילה כרפואה מונעת ולכן היא יודעת לחזק באופן טבעי את מערכת החיסון ולמנוע מחלות.

מה צריך לעשות? בסך הכול להגיע לטיפול לפני שהילד חולה, לפני עונת המעבר, עוד בקיץ. הטיפול הטבעי עשוי להקל על ילדך באופן משמעותי, בעונות אלה ובכלל. חיזוק טבעי של מערכת החיסון מתבצע על ידי צמחי מרפא. הם יעילים מאוד ובטוחים לשימוש

בנוסף, אני משלבת דיקור סיני, או שונישין, שהיא שיטת טיפול מהרפואה היפנית, שמאזנות ומחזקות את הילד במהירות. מתי להגיע לטיפול חיזוק? הזמן הטוב ביותר להתחיל לחזק את מערכת החיסון באופן טבעי הוא בעונת הקיץ, מפני שמזג האוויר חם ומדובר במספיק זמן מראש להיערך לסתיו ולחורף.

אך גם עכשיו, כדאי להביא את הילד לחיזוק, לפני שהוא נדבק. ואם הילד כבר חלה? הטיפול יכול לקצר את משך זמן המחלה וכשהוא יבריא, יהיה טוב לתת לו טיפול חיזוק למערכת החיסון. ההמלצות לילדים שלא יתקררו הן: לא ללכת יחפים, להיפרד מהמאכלים הקרים, לאכול יותר אוכל מבושל, לשמור על חום גוף. תינוקות זוחלים מומלץ להלביש באפודה השומרת על אזור בית החזה והבטן.

מאחלת לכולנו מעבר קל ונעים מהעונה החמה לעונה הקרה.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?