הצפה בפניות למרכז “משאבים” בקריית שמונה בעקבות המלחמה באוקראינה

מרכזמשאביםבקריית שמונה, בהובלתו של פרופמולי להד, מסייע בימים אלה למגוון אוכלוסיות המעורבות במלחמה באוקראינה, מרמת הסיוע הרגשי לפליטים ועד למתנדבים ולאוכלוסייה הנמצאת באוקראינה תחת אש


מתחילת הלחימה באוקראינה, מאייש מרכזמשאבים“, בקריית שמונה, מוקד סיוע נפשי ומקצועי טלפוני, בשיתוף עם משרד העלייה והקליטה, בשפות אוקראינית ורוסית. המרכז מנחה מטפלים דוברי רוסית ואוקראינית למתן סיוע טלפוני לאנשים שנמצאים תחת אש באוקראינה וסיוע פרונטלי לפליטים שהגיעו לארץ ושוהים בחמישה מרכזי קליטה. מרכזמשאביםמקבל גם פניות מחברות עסקיות בישראל שיש להן עובדים באוקראינה ומעוניינות לספק תמיכה נפשית מקצועית לעובדים אלה.

מומחי מרכזמשאביםמסייעים לארגונים ששולחים משלחות, מרמת הפרט ועד הארגון, למתנדבים ואנשי מקצוע בארץ, בטרם יציאה לאירופה, בזמן השהות ולאחר החזרה, בזום, או בפגישות פרונטליות. המטרה היא להקנות למתנדבים ולאנשי המקצוע את הכלים המתאימים, לטייב את הסיוע הניתן לאוכלוסייה הנזקקת ולא פחות חשובלשמור על חוסנם הנפשי של המסייעים.

מרכזמשאביםהנו הוותיק בעולם בתחום הסיוע הפסיכוסוציאלי בשעת משבר. ב -40 השנים האחרונות, הארגון סייע וליווה פליטים, אנשי מקצוע ומתנדבים, בעשרות משברים ביןלאומיים.

מנכלמשאבים“, יפתח בנבנישתי: “לאור ההתמחות של מרכזמשאביםבסיוע ממוקד במצבי חירום, אנחנו מקבלים פניות רבות מגופים שונים, בארץ ובאוקראינה, למתן סיוע נפשי מקצועי בחירום ומשתפים פעולה עם גופים כמו משרד העלייה והקליטה, ‘הקרן לידידותוהסוכנות היהודית. היחידה הקלינית שלנו, בהובלת עידית גרינשפן ויחידת החוסן, בהובלת דר רובי רוגל פועלות כעת מסביב לשעון כדי לספק מענה לכלל הפניות. לצורך זה, תגברנו את הצוותים שלנו, ביצענו הכשרות מקצועיות לאנשי מקצוע דוברי רוסית ואוקראינית ואנחנו נערכים גם לתת מענים לצוותי מתנדבים שיצאו לאוקראינה, כדי לאפשר להם להתמודד נכון עם האירועים שחוו שם. חברות עסקיות בארץ פנו אלינו כדי לסייע לעובדיהם שנמצאים כעת תחת אש באוקראינה ויש היום מודעות גדולה לנושא ההתמודדות הרגשית ולכלים הרגשיים שניתן לתת לאנשים, בכל הגילאים, שנמצאים במשבר“.

סמנכלמשאביםומנהל יחידת החוסן, דר רובי רוגל: בזמן ההכשרה, אנחנו גם דואגים לתת להם תמיכה נפשית ואפשרות להתאוורר ולדבר על המצוקות שלהם, כדי שיוכלו להמשיך ולסייע לאחרים

חוברת מעשית להורים

סמנכלמשאביםומנהל יחידת החוסן, דר רובי רוגל: “גולת הכותרת היא חוברת מעשית להורים, לסיוע בהתמודדות של הילדים והמשפחה בעת מצוקה רגשית, בעברית וברוסית, שחוברה על ידי פרופסור מולי להד, מתוך ניסיון רבשנים. החוברת פורסמה בעמוד הפייסבוק שלמשאביםומיד הפכה ויראלית ומשמשת הורים רבים שהם וילדיהם נקלעו למצב הזה, עם המלצות איך להתנהל בתקופה הקשוחה הזו עם ומול הילדים. החוברת הגיעה ליותר מ-50,000 איש, רבים מהם באוקראינה. ארגונים באוקראינה פנו למרכזמשאביםבבקשה להשתמש בחוברת זו לטובת עובדים ותושבים.

בהכשרות שביצענו, גילינו שגם אנשי המקצוע עצמם נמצאים במצוקה, שכן לרבים מהם יש משפחות באוקראינה והם מצויים בדאגה רבה לחייהם. לכן, בזמן ההכשרה, אנחנו גם דואגים לתת להם תמיכה נפשית ואפשרות להתאוורר ולדבר על המצוקות שלהם, כדי שיוכלו להמשיך ולסייע לאחרים“.

לרשותכם, מוקד הסיוע של משרד העלייה והקליטה בשיתוף עםמשאבים“, שפועל במשך כל השנה לטובת עולים חדשים ודוברי רוסית ואוקראינית וכעת, מתוגבר לצורך מענה מקצועי נפשי לפונים, עקב המלחמה באוקראינה – 04-7702648

שעות הפעילות:
שישי 14:00-17:00,
שבת: 09:00-14:00, 16:00-21:00.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?