הפנינג התרמה למען כלבי הגולן והגליל העליון

ביום שבת 20.8, בדארמה בר קיבוץ הגושרים, יתקיים הפנינג התרמה למען כלבי הגולן והגליל העליון. בהפנינג תוכלו גם לאמץ כלבים, כאשר אפשר לראותם עוד לפני האירוע בדפי הפייסבוק ובאתר “כלבים לאימוץ גליל גולן”. בואו להכיר ולאמץ כבר עכשיו


רוצים להתנדב ולהציל כלבים? זו ההזדמנות שלכם. ביום שבת 20.8, בשעות 17-22, על הנחל בחצר של פאב הדארמה בקיבוץ הגושרים, יתקיים הפנינג התרמה למען כלבי הגולן והגליל העליון. עלות כניסה 30 ש”ח למבוגר הכוללים כרטיס להשתתפות בהגרלת ענק נושאת פרסים, אפשר לקנות כרטיסי הגרלה נוספים במחיר של 10 ש”ח לכרטיס ולהגדיל את הסיכויים לזכייה. הכניסה לילדים מגיל שנתיים עד 12 הינה בעלות של 10 ש”ח ללא השתתפות בהגרלה.
בעלי עסקים רבים באזור פתחו את לבם והעניקו מתנות מיוחדות למען הצלחת האירוע, להנאת האורחים ולרווחת הכלבים וממש כדאי לכם להיות שם. אתם תשתתפו בהגרלות מטורפות של כ-100 פרסים מושקעים ושווים מאוד, תהנו ממופע ריקוד אש, ליצנים, בועות סבון, מעגל מתופפים, משחקי אקרו, ציור גוף ואיפור פנים, הולה הופ, אוכל ושתיה במחירים של חברים, דוכנים, מוזיקה טובה ושפע פעילויות מגניבות לילדים.
בהפנינג תהיה גם פינת אימוץ כלבים, אפשר לראותם עוד לפני האירוע בדפי הפייסבוק ובאתר “כלבים לאימוץ גליל גולן” ואם ממש התאהבתם באחד מהם, אל תחכו, צרו קשר ובואו להכיר ולאמץ כבר עכשיו.

עשר סיבות מצוינות לאימוץ כלב

לעולם לא תהיה בודד ותזכה לקבלות פנים רטובות ושמחות.
תזכה להליכה יומיומית, שמירה על כושר ומשקל.
לתינוקות ולילדים שגדלים עם כלבים מערכת חיסונית בריאה יותר.
הדבר החשוב ביותר לכלב אפילו יותר מחייו, הוא הלהקה שלו, כלומר אתה.
תזכה לחברות נאמנה ודאגה אמיתית לשלומך ולבטחונך.
הוכח במחקרים שלבעלי כלבים לחץ דם מאוזן ורגיעה נפשית יותר מאנשים שאינם מגדלים כלב.
בעלי כלבים נהנים ממפגשים עם בעלי כלבים אחרים.
ילדים שמטפלים בכלב מפתחים תחושת אחריות וגאווה.
אתה מקבל התראה על כל אדם שמתקרב לביתך ואי אפשר לחדור לטריטוריה שלך בהפתעה.
כשאתה מאמץ כלב מתפנה מקום להצלת חייו של כלב נוסף.

מה צריך לעשות אם אני רוצה להקים דוכן בהפנינג?
כדי להצטרף בהקמת דוכן באירוע שלא בתחום המזון, לפנות למלי רוזנבאום 052-8083571

איך זה עובד?
כל דוכן משלם עבור הצבת הדוכן והכסף עובר ישירות למען הכלבים. בנוסף, יש דוכנים שבחרו לתרום יותר מכך ומוסיפים כתרומה אחוז מסוים מהכנסותיהם, ויש מפעילים שהציעו באדיבותם הרבה להתנדב לאירוע ולתת שירות לבאים בחינם ו/או בתשלום שכל כולו יוקדש לכלבים! ההירתמות לאירוע הייתה עצומה, אנשים פנו אלינו מעצמם! רוח הנתינה מחממת את ליבנו ומחזקת אותנו ומראה לנו שלאנשים אכפת ושהמודעות לנושא בעלי החיים עולה וגדלה.

איך אפשר לעזור גם אחרי האירוע?
כנסו לדפים שלנו בפייסבוק כלבים לאימוץ גליל גולן וגם למען החי בגולן ועשו לייק כדי שנשמור על קשר. אפשר לעזור בדרכים רבות, להוות בית אומנה לכלב, לתרום עבור מזון וטיפול רפואי, בהסעות לווטרינר-אומנה, לצלם כלבים לאימוץ, לעזור בפרסום ובשיתופים בפייסבוק.

מהי בעצם אומנה?
אומנה היא בית זמני לכלב כשבמהלך הזמן שהכלב נמצא באומנה הוא מתרגל לחיים בבית ולומד הרבה דברים, מקבל חינוך ביטחון וטיפול רפואי. רוב הכלבים שננטשים אינם יודעים מה זה לחיות בבית עם משפחה אוהבת והם צריכים ללמוד הכל. בזמן שהכלב נמצא באומנה אנו מצלמים ומאבחנים אותו ומוצאים לו את המשפחה המתאימה. מכיוון שאין לנו כלביה או הסגר שיקלוט אותם, הם זקוקים למשפחות אומנה. יש לנו משפחות אומנה מקסימות שעזרו ושיקמו כלבים רבים אבל הן מעטות.

 

בעלי עסקים רבים באזור פתחו את לבם והעניקו מתנות מיוחדות למען הצלחת האירוע. תיהנו ממופע ריקוד אש, ליצנים, בועות סבון, מעגל מתופפים, משחקי אקרו, ציור גוף ואיפור פנים, הולה הופ, אוכל ושתייה, מוזיקה טובה ושפע פעילויות מגניבות לילדים

 

למען החי בגולן

קבוצת למען החי בגולן התאחדה והחלה לפעול לפני כשלוש שנים בגולן. במשך הזמן נוצר חיבור ושיתוף פעולה בין פעילי הגולן לפעילי הגליל העליון. כיום ישנם בקבוצה פעילים תושבי אל-רום, מרום גולן, קלע אלון, קצרין, קדמת צבי, אניעם, כנף, כרכום, אמנון, קרית שמונה ויישובי האזור. חברים נוספים מצטרפים כל הזמן ואהבת הטבע והחי האדירה הפועמת בלבנו היא זו שמניעה אותנו. עם הקמת הקבוצה הפעילות שלנו התמקדה בהסגר קצרין, הגענו להסכמה עם הווטרינר הרשותי של ההסגר על הפסקת ההמתות של הכלבים שהייתה נהוגה במקום במשך שנים ומצאנו ליותר ממאה כלבים בתים חמים ומאמצים הגיעו מכל הארץ כדי להציל כלבים מהסגר קצרין. גם עמותות ממרכז הארץ נרתמו להצלתם של כלבי הגולן וקלטו אליהן כלבים.

אנחנו הפעילים עושים כמיטב יכולתנו להצלתם של הכלבים שמגיעים אלינו מ”הרחובות”, שבורים פיזית ונפשית לאחר שהושלכו כמו חפץ משומש ע”י בעליהם, אנמיים וחולים בקדחת קרציות, סובלים מזיהומים ומחלות עור וחלקם נמצאים דרוסים או פצועים לאחר התעללות קשה. גורים מורעבים נמצאים מושלכים במזבלות ועל כבישים מסוכנים מתחננים למזון, מים, צמאים לליטוף ומעט יחס.

הבעיות המיוחדות של האזור כוללות כלבים שמופקרים ע”י בעליהם ומשוטטים ללא פיקוח, המלטות רבות של כלבי הבקר בשטח ומודעות נמוכה של התושבים לחשיבות של ביצוע עיקורים וסירוסים למניעת המלטות מיותרות. כדי לעזור לבעלי החיים אנו זקוקים לשיתוף פעולה ותמיכה של הקהילה ויש כאן הרבה עבודה. כמו כן יש צורך של ממש בשיתוף פעולה עם הרשויות והמועצות כדי לשנות את המציאות העגומה והכואבת. בינתיים עד אשר יגיעו ימים כאלה ימשיכו בעלי החיים לשלם את המחיר בחייהם.

להצלה של כלב דרוש מערך שלם של מתנדבים וכיוון שהמלאכה רבה והמשאבים האנושיים והכלכליים מועטים, אנחנו לא מצליחים לעזור לכולם. כלב נטוש חייב קודם כל בבדיקה רפואית של ווטרינר, חיסונים וטיפול רפואי. רובם נמצאים עם קדחת קרציות ואנמיה, שברים ופציעות. אחר כך הכלב צריך פינה חמה להתאושש בה ולהחלים, ליד מלטפת, לטיולים, מזון, אמפולה נגד טפילים, תרופות, קולר ורצועה, שמיכה ומיטה או מלונה, הסעות לווטרינר ולימי אימוץ, כל זאת עד אשר יהיה כשיר לאימוץ וימצא את המשפחה המתאימה שתאמץ אותו.

סיפורה של טרי: טרי נמצאה בתחילת חודש מאי מוטלת בצד הכביש בכפר בצפון הגולן לאחר שנפגעה מאופנוע חולף, משותקת ומצפה למותה וזאת לאחר שננטשה ושוטטה ברחובות רעבה וצמאה בניסיון למצוא אוכל ויחס. מדובר בכלבה קטנטונת וצעירה, כמעט גורה. בחור תושב המקום שראה איך נדרסה על ידי האופנוע ועפה לצד הכביש ריחם עליה והביא אותה לווטרינר דר’ אלכס וייס בקיבוץ דפנה. בצילום הרנטגן התגלו שבר באגן ופגיעה בעמוד השדרה, בבדיקת הדם התגלתה קדחת קרציות ואנמיה וגופה הקטן היה מכוסה טפילים. טרי הזדקקה לניתוח מיוחד ומורכב ברגל ובאגן והשתלת פלטינות וגם השיקום שלה היה ארוך ולא פשוט. זה המקום להודות לדר’ אלכס וייס וצוות המרפאה בדפנה על הטיפול המסור בטרי ובחיות האחרות. לטרי היה מזל, חייה ניצלו ולצערנו לא לכולם יש מזל כזה. לאחר השיקום כשהחלימה היא אומצה למשפחה מקסימה ממרכז הארץ שהגיעו לצפון הרחוק במיוחד כדי לקחת אותה לביתם החם ולהם יש טריירית בת 10 והמון אהבה לתת לה. אנו מאחלים להם חיים טובים ומאושרים.

 

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?