המרפאה סגורה ואתם חושבים לפנות למיון?

רגע. לפני שאתם פונים למיון, חשוב שתכירו את מעטפת השירותים שלכללית” מחוז צפוןהכוללת שירותי רפואה המותאמים לעידן הדיגיטלי ומספקים מענה למטופלים גם לאחר שעות הפעילות של המרפאות


כללית“, מחוז צפון, הרחיבה את המענה הטיפולי, כדי לאפשר גם בשעות הערב והלילה קבלת טיפול ללא צורך בהגעה לחדר המיון, אלא אם מדובר במצב רפואי המחייב זאת. חלק ניכר מהפניות לחדר מיון ניתנות לטיפול במסגרת מרפאות הקהילה, ללא צורך בהגעה לבית חולים, שמכבידה על החולה וגם תורמת לעומס בחדרי המיון. במהלך שעות היום, כאשר המרפאות פתוחות, יש לפנות למרפאה ולהתייעץ עם הרופא המטפל. במידה שהרופא החליט כי ישנו מצב רפואי דחוף, הוא יפנה למיון.

כאשר המרפאה סגורה, לכלליתשירותי רפואה המותאמים לעידן הדיגיטלי ומיועדים לתת מענה למטופלים גם לאחר שעות הפעילות של המרפאות, מבלי לצאת מהבית, להגיע למוקד, או להזמין רופא.
ניתן לקבל שירותי רפואת אוןליין באמצעות האתר, האפליקציה, Tyto – טייטו (ניתן לקבל שירות רפואי בארץ ובחול), שמאפשר לעבור בדיקות רפואיות בבית, מכשיר אולטרסאונד ביתי לנשים הרות, שמבצעות באמצעותו סריקה ומעקב עם הדרכה מרחוק, זימון בדיקות דם בבית, או במקום העבודה, זימון תרופות עד הבית ומוקד אחיות בטלפון 2700*, המספק מענה טלפוני לצרכים והתייעצויות נוספות.

לכללית“, מחוז צפון, פריסת מוקדי לילה בטבריה, בעפולה, בצפת, בקריית שמונה, בקצרין, במגדל שמס, בבוקעתא, בכפר כנא, בכפר מנדא, בנצרת, בנוף הגליל, בדבוריה, בזרזיר, באיכסאל, במגדל העמק ובבית שאן.

במרכז לרפואה יועצת בעפולה, במרפאת טבריה ובמרפאת צפת מרכז, הוקמו יחידות לרפואה דחופה, המשלבות רפואה יועצת מתקדמת וזמינה באתר אחד והמטופלים מאובחנים ומקבלים שירות רפואי.

חשוב לדעתעל פי קביעת משרד הבריאות, בחוק ביטוח בריאות ממלכתי, פנייה למיון כרוכה בתשלום כאשר מגיעים ללא טופס הפנייה מגורם רפואי. אם הפנייה למיון הסתיימה באשפוז, המטופל פתור מתשלום האגרה.


במקרים האלהלמיון

למיון פונים כאשר ישנם מקרים המחייבים פינוי וכשהמרפאה סגורה. מומלץ לפנות למיון, כאשר יש כאב המלווה בתחושת לחץ בחזה, עם/בלי זיעה קרה, קוצר נשימה, או בחילות, שיתוק, או חולשה בצד אחד של הפנים, או הגוף, עם/בלי הפרעה בדיבור, או בלבול, קוצר נשימה חריף, הקאה דמית, או יציאה דמית אדומה או שחורה, כאב בטן חריף, כאב ראש חריף, תגובה אלרגית קשההמלווה בתחושת קוצר נשימה, או חנק, או בצקת בפנים, או בלשון, חדירת גוף זר לדרכי הנשימה, או לעין, חבלה המלווה בדימום חמור שאינו נעצר, חשד לשבר בעצמות, או חוסר יכולת להניע גפה פגועה, חבלת ראש המלווה בהקאה ובלבול, פרכוס לראשונה בחיים, דימום מהאף שנמשך למעלה מרבע שעה, או שמתחדש לאחר שפסק, בליעת חומר רעיל, הכשת נחש, כוויה חמורה ומפושטת, התייבשות חמורה ותינוקות עד גיל חודשיים עם חום מעל 38.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?