הגיע הזמן לרפואה שלמה בצפון

כולנו ידידיזיו“: תושבי הגליל והגולן מילאו את בית העם בכפר בלום, בערב התרמה למען תא לחץ למרכז הרפואי. עד כה, גויסו 3 מיליון שח ובקרוב, יוקם המכון לרפואה היפרברית בזיו


עמותת ידידי המרכז הרפואיזיו“, בשיתוף עם אשכול רשויות גליל מזרחי, קיימה ביום חמישי, ה-15.12.22, אירוע גאלה חגיגי, ראשון מסוגו, במטרה לאסוף תרומות למען רכישת תא לחץ והקמת המכון לרפואה היפרברית במרכז הרפואי.

אולם האירועים של כפר בלום התמלא עד אפס מקום והגיעו נכבדים רבים, ביניהם מנכל משרד הבריאות, הפרופנחמן אש, מנכל המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל, אילן שוחט, חכ עלי סלאלחה, מנהל המרכז הרפואיזיו“, הפרופסלמאן זרקא, יור אשכול גליל מזרחי, בני בןמובחר, ראשי רשויות האשכול ותושבי הצפון מכלל המגזרים. כולם, נרתמו למען רכישת תא לחץ בזיווהבאת רפואה מתקדמת לצפון. מספר ימים קודם, האירוע כבר היהסולד אאוט“.

בכניסה לאירוע, הקהל נהנה מכיבוד עשיר, תוצרת מקומית של הגליל והגולן, שניתנה כולה בתרומה, יינות של יקבדלתוןויקבאדיר“, גבינות בוטיק של משק שוורץ, מאפים ולחמים ועוד מטעמים משובחים. בהמשך הערב, התקיימה הופעה מקפיצה של הזמר פבלו רוזנברג.

מנהל המרכז הרפואיזיו“, פרופסור סלמאן זרקא: הגיע הזמן שיהיו שירותים רפואה שלמים ומצוינים לצפון וזה הנושא שמעסיק אותנו בזיו‘, כל העת. זו ההזדמנות להודות ולברך את כל השותפים המדהימים שעמלו כדי שערב ההתרמה יצליח

מנהל המרכז הרפואיזיו“, פרופסור סלמאן זרקא: “השימוש העיקרי והחשוב ביותר בתא לחץ הוא טיפול בפצעים כרוניים שלא מתרפאים וזיהומים עמידים. עיקר הנזקקים לשירות קריטי זה הם חולי סוכרת, שלעתים סובלים מפצעים עמידים ונמצאים בסכנת קטיעה של הרגליים. תא לחץ נגיש יכול להיות ההזדמנות אחרונה להציל אותם מקטיעה ולשמר את איכות חייהם.

המצב כיום הוא שתא הלחץ הצפוני ביותר נמצא בחיפה ותושבי הצפון מתקשים להגיע לשם, לטיפול שדורש רצף של לפחות 20 ימים.

הגיע הזמן שיהיו שירותים רפואה שלמים ומצוינים לצפון וזה הנושא שמעסיק אותנו בזיו‘, כל העת. זו ההזדמנות להודות ולברך את כל השותפים המדהימים שעמלו כדי שערב ההתרמה יצליח. יחד נוכל לעמוד בכל אתגר ומשימה כדי להביא רפואה מצוינת לצפון

יחד זה כוח

אגודת ידידי המרכז הרפואיזיוהנה גוף התנדבותי, ששם לו למטרה לקדם ולטפח את השירות הרפואי המוצע לקהילת תושבי הצפון, במרכז הרפואיזיו“, באמצעות גיוס משאבים והפנייתם לטובת הצטיידות רפואית ובינוי רפואי. הנהלת האגודה מורכבת ממתנדבים המשקיעים מזמנם ומרצם לטובת קידום מטרות האגודה. חברי ההנהלה כולם הנם תושבי האזור ועליהם נמנים, בין השאר, חיים ברביבאי, לשעבר ראש העיר קריית שמונה, סגן יור העמותה, יוסי אלול, לשעבר ראש המועצה המקומית חצור הגלילית, דר אביבה רון, קצינים בכירים במילואים ועוד.

יור העמותה הנה תאל (במיל‘) מיכל בןמובחר, ממבואות החרמון. לדברי בןמובחר ההתכנסות והעבודה סביב הערב המרגש מבטאת את הנכונות של כולנו, תושבי הגליל והגולן, להיות חלק ממטרה משותפת עבור אנשי הצפון: “זה מחמם את הלב, יש עשרות עסקים שתרמו כסף, או שווה כסף, לאירוע שהיה מאחד ומגבש. התגייסות התושבים הייתה מעל ומעבר לציפיות שלנו. הצלחנו לגייס עד כה  קרוב לשלושה מיליון שקלים. היה ערב חוויתי שהעצים את הלכידות של תושבי הגליל והגולן ואת הנתינה מחממת הלב של הקהילה. יחד זה כוח ואני מודה ומברכת על כך“.

יור אשכול גליל מזרחי, בני בןמובחר: “החלטנו שלא מחכים יותר. אנחנו רוצים לקבל רפואה מיטבית, מקצועית, כאן, בגליל ובגולן. אנחנו, התושבים, לא אמורים לנסוע לירושלים ולא לתל אביב בשביל לקבל רפואה שמגיעה לכלל תושבי מדינת ישראל. לכן, נרתמנו באשכול לסייע לקיום ערב הגאלה המיוחד הזה, גאים על הצלחתו ונמשיך לעשות למען מטרה זו“.

ראש המועצה המקומית יסוד המעלה, ומוביל תחום הבריאות באשכול גליל מזרחי, אילן אור, אמר כי כפריפריה, אין מנוס אלא לחשוב אזוריות, על מנת לתת פתרונות רפואיים מיטביים ואיכותיים לתושבים שלנו.

אור: “כיום, המרכז הרפואי ‘זיו’ הפך למרכז חדשני ומתקדם. אך עם כל הפעולות וההישגים, הגליל והגולן עדיין נמצאים בפער לעומת המרכז ושירותים בסיסיים נוספים עדיין לא נמצאים קרוב לבית. אני שמח על הצלחת האירוע ומטרתו החשובה. הצלחת בית החולים היא הצלחה שלנו התושבים“.

מנכל משרד הבריאות, נחמן אש: “לנו, במשרד הבריאות, חשוב מאוד לפתח את הרפואה והבריאות בפריפריה. המרכז  הרפואיזיוהוא מרכז מצוין שהלך והתפתח בשנים האחרונות ואנחנו שמחים שיש לנו את האפשרות לתת לכם בצפון את השירות שמגיע לכם והמשימה שלנו יחד עם בית החולים היא לפתוח את השירות הזה כמה שיותר מהר“.

מנכל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, אילן שוחט: מה שקורה בבית החוליםזיוזו מהפיכה של ממש. שמח לבשר כי המשרד שלנו, בראשותו של השר עודד פורר, החליט להעביר סכום של 1.3 שח, לבית החוליםזיו‘, לטובת תא הלחץ

מנכל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, אילן שוחט: “זכות גדולה עבורי להיות כאן, כמי שנולד בבית החוליםזיווכמי שאימא שלו עבדה שם 47 שנה. מה שקורה בבית החוליםזיוזו מהפיכה של ממש, בהובלת פרופסור זרקאיישר כוח גדול! אני שמח לבשר כי המשרד שלנו, בראשותו של השר עודד פורר, החליט להעביר סכום של 1.3 שח, לבית החוליםזיו‘, לטובת תא הלחץ“.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?