גשם של מופעים בצנובר-חורף גולני מהנה במיוחד

כולנו אוהבים הופעות. לצאת, לשמוח, לשמוע מוזיקה טובה, לפגוש חברים, לטעום את מטעמי הגולן והכל כן ליד הבית בצנובר-לב הגולן כמובן. אז מה מחכה לנו בחורף הקרוב? ואיך בחרנו את כל הטוב הזה? יש הטבות לתושבי הגולן? מתי ואיך רוכשים? לא מנחשים! קוראים


לא סתם גשם, זה גשם של כוכבים

בסדרת ‘גשם של מוסיקה’, 6 מופעים שיתקיימו במתחם צנובר, לב הגולן. מדובר באומנים מהשורה הראשונה המגיעים לגולן להופעות אינטימיות ומיוחדות וביניהם: להקת היהודים, נרקיס, שלום חנוך, אביב גפן, שלומי שבן והפסנתר ועוד מופע אחד בו נפתיע אתכם בקרוב. המופעים יתקיימו בהאנגר שלנו בלב הגולן בצנובר. בהאנגר מקום לכ-1000 איש. כל המופעים מתקיימים ביום חמישי ופותחים לנו את הסופ”ש בכייף גדול!  פתיחת שערים בשעה 19:00, תחילת המופע בשעה 21:00 מחיר כרטיס לתושב הגולן בהצגת תעודת זהות 129 ₪ מי שאינו תושב ישלם מחיר כרטיס רגיל בסך של 159 ₪. הכניסה לאירועים בהתאם להנחיות משרד הבריאות וכרוכה בהצגת תו ירוק. רכישת הכרטיסים מתקיימת בצורה מאובטחת באמצעות אתר המרכז הקהילתי. מהרו והזמינו כרטיסים כי הם הולכים ונגמרים…

ועוד מילה קטנה על צנובר. צנובר, לב הגולן, הוא בית לתרבות גולנית המארח תערוכות אומנות מתחלפות, בנושאים שונים. במקום פועל סטודיו למחול ומגוון חוגים שמפעיל המרכז הקהילתי גולן. במתחם מחכות לכם עוד הפתעות – משאית ההופעות החדשה-במה ניידת להופעות-הבמה בנויה על משאית! מתחם נינג’ה חדשני שבקרוב יופעלו בו חוגים, אירועי בר/בת מצווה ועוד. אולפן הרדיו של רדיו ארץ הגולן ועוד ועוד… מקום אחד עם שפע של אפשרויות! צנובר זה המקום” ועכשיו גם בית ל”חורף של מופעים”!

אז מה יהיה לנו?

23.12 היהודים

“היהודים”- להקת הרוק הישראלית, מהמצליחות והמובילות בארץ.

במשך השנים מיקמה הלהקה את מעמדה בצמרת המוזיקה הישראלית עם 5 אלבומי אולפן ו- 2 אלבומי הופעה חיה שהגיעו למעמד זהב ופלטינה, עם שלל הופעות בפסטיבלים בארץ ובחו”ל. שירי הלהקה הפכו זה מכבר לחלק בלתי נפרד וחשוב בפסקול המוזיקה הישראלית. ביניהם:  הזמן שלך, הימים שלנו, אם כבר, לא קל, אלה, אצלך בעולם, מחפש תשובה, סמי, חופשי, מלחמה שקטה, עוד ארון אחד, גניבה, אין לך מקום, שחק אותה, זוג יונים, I guess it’s for you ועוד…

הופעות הלהקה מושקעות ביותר וכוללות תאורה מרשימה, במה מעוצבת וסאונד נפלא המבטיחים חווית הופעה מהנה.

6.1 נרקיס

נרקיס

שדות, אל תעזוב, ענני, ממה אתה בורח וגבלי הם רק חלק מלהיטיה הגדולים של נרקיס שפרצה בשנתיים האחרונות כרוח סערה אל לב הקונצנזוס הישראלי. מלווה בלהקת נגנים מעולה כובשת נרקיס את הבמה תוך שהיא חושפת את מסע חייה המרתק הנע בין העולם החילוני לעולם הדתי, בין אשקלון, לגוש גוש קטיף, בין תל אביב להודו, בין צפת לעוטף עזה. הכנות שלה סוחפת את הקהל למערבולת של רגשות והנאה צרופה.

20.1 שלום חנוך

שלום חנוך – יציאה הרצל לילנבלום

בהמשך ליציאת אלבומו החדש “הרצל לילנבלום” מגיש שלום מופע אינטימי עם עיבודים חדשים ללהיטים מכל הזמנים, לצד שירים חדשים מהאלבום. במופע החדש חולק חנוך לראשונה את הבמה עם חברו משכבר הימים (להקת הנח”ל, השלושרים) הקונטרבסיסט אלי מגן, ושותפו הוותיק ליצירה – הפסנתרן והמפיק משה לוי, ואליהם מצטרף המתופף הוירטואוז עופרי נחמיה (אלי דג’יברי, עומר אביטל, שי מאסטרו). התוצאה – המופע האהוב בהגשה קרובה, סאונד אקוסטי ועיבודים חמימים, וזה כל הקסם.

10.2 אביב גפן

אביב גפן

כוכב הרוק הגדול בארץ מלווה בלהקתו הקבועה “התעויוט” מופיעים יחד מזה 25 שנה על הבמות הגדולות בארץ בסטנדרט הפקה וסאונד בינלאומיים. כוכב שכולנו מכירים ויודעים כל מילה בכל השירים.

24.2 – הפתעה

10.3 שלומי שבן והפסנתר

שלומי שבן והפסנתר

אחד היוצרים המעניינים והמקוריים של המוזיקה הישראלית החדשה במופע סולו ווירטואוזי. דרך החיבור הייחודי של שלומי שבן והפסנתר אתם מוזמנים למסע מהפנט, מצחיק וכריזמטי דרך שיריו ושירים שעיצבו את דרכו האמנותית המרתקת.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?