אלמוג שדה מכוון גבוה

 “התחום מאתגר. מתחילה נהירה לצפון ורואים שקצרין מתפתחת ויש את ההרחבות שעושים ביישובים וגם ההרחבות שנעשו פה, בקצרין ובכלל, בגליל. רואים שלאנשים נמאס מיוקר המחייה ולפעמים אנשים מגיעים לפריפריה מלחץ ולא מבחירה, גם לצפון וגם לדרום”


אלמוג שדה גדל והתחנך בקצרין. הוריו הם מהוותיקים ומהראשונים שהגיעו לגולן משארם ומאז הם כאן. שדה, בכלל תכנן להגשים חלומות בארה”ב, כמו אחיו, אבל בסופו של דבר, לאחר שירותו הצבאי, כשישב בסוכת המציל בכנרת, או בקאנטרי של קצרין, הבין שתחום הנדל”ן זה התחום שהוא רוצה להתעסק ולהצליח בו.

איך הגעת לזה שאתה רוצה לעבוד בנדל”ן?

אלמוג: “תמיד אהבתי את הנושא של המכירות, זה תמיד עניין אותי. בשלב מסוים עבדתי כמציל וזה מאוד שעמם אותי. חיפשתי תחום שאני אוהב ושאלך לעבודה באהבה ובכיף. חיפשתי את האינטראקציה עם אנשים. הרגשתי שיש לי את זה בגלל שידעתי מה לענות לאנשים בנושא של קצרין והאזור, לגבי מיקום דירות. הייתי ממליץ המלצות, מסתבר שיצאו טובות ונכונות וככה הבנתי שאני יכול למנף את זה ולפתוח משרד וזה מה שעשיתי בעצם. סיימתי ללמוד ואת המהות בעבודה למדתי מהחיים ומהשטח ואז לימים, התחלתי להכניס שותפים.

“רציתי להתרחב. השיטה שלי היא לא לעבוד לבד. אני בעד לפרגן. אני מאמין שאם עובדים כצוות, זה יותר יעיל למשרד ויותר טוב למשרד לטווח הארוך. הכנסתי את יאן יעקובוביץ ומלי בוזגלו כשותפים. תמיד היה לי את המשפט ‘תכוון גבוה – תהיה גבוה, תכוון נמוך – תישאר נמוך’. אז כיוונתי לגובה, שמבחינתי זה הנדל”ן”.

תאר את הפעילות של העסק

“מכירות והשכרות בתים, עסקים, מגרשים. מוכרים הכול. כל מה שקשור למקרקעין, אנחנו מתעסקים בזה”.

מי האנשים שקונים בדרך כלל דירות בגולן?

“תושבי המקום שעושים שיפור דיור, או אנשים מאזור המרכז, שרוצים לברוח מהבלגן של המרכז, שרוצים להוריד הילוך בחיים, בעיקר בעלי משפחות, שרוצים להפסיק לרדוף אחרי הכסף ולהתחיל לחיות חיי משפחה בריאים יותר. עושים את הסוויץ’ הזה ומגיעים לפה”.

אז מה עושים בתקופות קשות?

“שומרים את הרווחים מהתקופות שהרווחנו יותר. צריך לדעת להתנהל כראוי. זה תחום מאוד קשה ותובעני, אבל הוא גם מאוד מתגמל, כשמצליחים למכור ובעבודה הזאת, חובת ההוכחה היא עליך”.

יש לך עוד שאיפות בתחום הנדל”ן?

“אנחנו מתכוונים להתפתח, מבשלים כמה דברים בתנור”.

איך מרגיעים לקוח שרוצה למכור דירה ולא מצליח?

“עושים את השיחה הזאת מראש. זה הדבר הכי נכון והכי חשוב – לתאם ציפיות מול הלקוח, כבר בפגישה הראשונה. ברגע שאני מבין, שיש לו בית בעייתי, כי יש עוד בתים כמוהו, או לחלופין שהמחיר יקר, אלו דברים שחייבים לומר מההתחלה. אני תמיד אומר ללקוח, שאני לא יכול להבטיח שאמכור את הבית שלו תוך שבוע. אני יכול להעריך, פחות או יותר, אבל לבוא ולהתחייב לדבר כזה, זה לא מקצועי”.

לא לחתום ממקום של לחץ

מה צריך לבדוק, כשרוצים לשכור נכס?

אלמוג: “ראשית, צריך לבדוק את נושא התחזוקה של הבית, מבחינת צבע, לבדוק את התקינות של הדירה ולא להתלהב מהאזור והשכנים. צריך להיכנס לבית, לוודא שהצנרת תקינה, שהחשמל נמצא במקום והכול תקין. אולי לא ברמה המקצועית, אבל ברמה המינימלית, להבין שהדברים תקניים.

“לוודא שבעל הבית ייתן מענה במידת הצורך ולוודא שהוא מהאזור. במידה שהוא לא מהאזור, לוודא שיש איש קשר מראש, שהוא קבלן שיפוצים, או הנדימן, שנותן את השירות והמענה הזה. אלו דברים שחשוב מאוד לבדוק אותם בנושא של שכירות. הכי חשוב: לא לחתום ממקום של לחץ, כי אתה רוצה כבר לשכור את הבית. לוודא שעברתם על הדברים ואם יש דייר בבית, לנסות לבקש בנימוס את מספר הטלפון שלו ולשוחח אתו לא ליד בעל הבית, על מנת שיוכל להרגיש בנוח לספר לכם מה קורה בבית ואיך בעל הדירה מתנהג כשיש תקלות ולמה הוא עוזב את הדירה”.

כמה התחום של הנדל”ן מאתגר בצפון?

“התחום מאתגר. מתחילה נהירה לצפון ורואים שקצרין מתפתחת ויש את ההרחבות שעושים ביישובים וגם ההרחבות שנעשו פה, בקצרין ובכלל, בגליל. רואים שלאנשים נמאס מיוקר המחייה ולפעמים אנשים מגיעים לפריפריה מלחץ ולא מבחירה, גם לצפון וגם לדרום. אנשים מגלים בפריפריה עולם יפה ולא כזה מלחיץ”.

איך ההרגשה לסגור עסקת מכירה?

“הרגשה הכי כיפית בעולם. תחושה של סיפוק אדיר, שהצלחת להביא שני צדדים, באהבה ובהבנה, לסגירת עסקה. אין דבר יותר כיפי מזה. כששני הצדדים מרוצים, מבחינתי, עשיתי את שלי”.

מה אתה ממליץ לגבי נכס לא משופץ?

“אני ממליץ לאנשים לעשות עסקאות על בתים הרוסים ולהשקיע בעצמם בנכס, כי בעצם, בטווח המחיר שהם רכשו את הנכס, הם יוכלו לעצב את הבית לפי הטעם והסטנדרטים שלהם ובסופו של תהליך, להגיע למחיר שוק, שזה דבר שהוא נכון ומצוין ללקוח”.

מה אתה אוהב ברמת הגולן?

“אני מאוד אוהב את השקט שיש פה. אני אוהב את הנופים ואת המרחבים הפתוחים וכמובן, את האנשים של הגולן”.

לסיום, יש לך מה לומר לראש המועצה?

“כן, אני חושב שצריך יותר לפתח את האזור עבור הצעירים, כדי לגרום להם להישאר איפה שהם גדלו ולא לעזוב למרכז, או לכל מקום אחר. בסופו של דבר, הצעירים הם דור ההמשך של העיר ומאוד חשוב לעשות הכול, על מנת להשאיר אותם בגולן. צריך להקל בפיתוח ובבנייה ולבוא לקראת התושבים גם בעסקים”.

 

 

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?