אין לכם מנדט לקרוע את העם!

גם למי שמייצג את הרוב, אין מנדט לקרוע את העם ובנושא המהפכה המשטרית, אין רוב בעם למתיימרים לייצג את העם. נאום בהפגנת הימין האחראי, גבעת שמואל, 4.3.23


ההפגנה הזאת מבטאת את הדבר החיוני ביותר בישראל בימים הקשים האלה, ולמרבה הצער, הוא המצרך הנדיר ביותראחריות לאומית. אחריות לאומית, המוטלת בראש ובראשונה על הממשלה, אך גם על כל אחד מאתנו, למנוע את הפיכת הקרע בחברה הישראלית לבלתי הפיך; למנוע את ההתנגשות הקטלנית בין הרכבות השועטות זו לעבר זו.

אני חבר קיבוץ אורטל בגולן, זו השנה הארבעים. את כל שנותיי השקעתי ואני משקיע בבניין ההתיישבות בגולן. כאשר היה איום על קיומו של המפעל, נרתמתי להגנה עליו. הייתי ממובילי מאבקהעם עם הגולןושירתי כדובר ועד יישובי הגולן. אחד המסרים החשובים במאבקנו היהעקירת יישובים קורעת את העם“. המסר הזה היה חשוב לא פחות מכל הנימוקים הנוגעים לחשיבות הגולן לישראל. אין דבר המצדיק קרע לאומי, שהוא מתכון לאסון לאומי.

כאשר מערכת המשפט מאבדת את עצמאותה והופכת להיות זרוע של הממשלה, פירוש הדברעקירתה. מערכת המשפט בישראל אינה מושלמת. יש הרבה צדק בביקורת עליה מצד תומכי המהפכה. אבל הפתרון לכאב ראש אינו עריפת הראש

היום אני אומר: עקירת מערכת המשפט קורעת את העם. משמעות המהפכה המשטרית היא עקירת מערכת המשפט, כי כאשר מערכת המשפט מאבדת את עצמאותה והופכת להיות זרוע של הממשלה, פירוש הדברעקירתה. מערכת המשפט בישראל אינה מושלמת. יש הרבה צדק בביקורת עליה מצד תומכי המהפכה. אבל הפתרון לכאב ראש אינו עריפת הראש.

אין לאף אחד מנדט לקרוע את העם! גם למי שמייצג את הרוב, אין מנדט לקרוע את העם. ובנושא המהפכה המשטרית, אין רוב בעם למתיימרים לייצג את העם.

יש בחברה הישראלית כוחות צנטריפוגליים, המושכים לשסע וקרע חסרי תקדים. הכוחות הללו מסכנים את מדינת ישראל. אנחנו כאן כדי להשמיע קול אחר, את קול האחריות הלאומית, את קול הממלכתיות, את קול אחדות ישראל ואהבת ישראל.

ממשלת ישראל, שעליה מוטלת האחריות לשלומה של המדינה, נוהגת בחוסר אחריות קיצוני, בריצת האמוק של הדי-9, שיכורי כוח ותאבי נקם, לדרוס, לרמוס, בלי לראות בעיניים, בלי לעצור אפילו לדקה. אין להם אלוהים.

איננו ישראלים על תנאי

המחאה הציבורית הרחבה, מחאת דגלי הכחוללבן, היא תופעה אזרחית מרשימה ויפה, של התנגדות ציבורית לעוולות השלטון ומאבק להגנה על הדמוקרטיה. כמה יופי יש במאות אלפי ישראלים, דגלי הלאום בידיהם, ששבוע אחרי שבוע, יוצאים להיאבק בנחישות במהפכה המשטרית. אולם, למרבה הצער, גם בקרב מתנגדי המהפכה, אנו רואים תופעות של חוסר אחריות לאומית, שהגיעו לשיאן השבוע. יש מקום למאבק דמוקרטי, על פי חוק, המושך אליו את מאות האלפים. אין מקום להפרת חוק, לאיומים מסוכנים ולשיבוש החיים במדינה.

הקול שלנו, המפגינים כאן, הקול הממלכתי, מוחה נגד המהפכה המשטרית, אך בדרך ממלכתית ודמוקרטית. אין במאבקנו ירידה מהארץ ואיומים בירידה מהארץ. אין לנו ארץ אחרת. איננו ישראלים על תנאי. שום דבר לא יגרום לנו לחזור להיות היהודי הנודד. שורשינו העמוקים באדמת ארץ ישראל לא ינועו ולא ינודו בשל אף מעשה פוליטי, חמור ככל שיהיה.

איננו מסרבים בשירות מילואים וההתייצבות שלנו אינה מוטלת בספק. זו המדינה שלנו, האחריות עליה מוטלת על כתפינו ותמיד נישָאר תחת האלונקה. חוסר האחריות של הממשלה אינו נותן לנו לגיטימציה לנהוג בחוסר אחריות. אדרבא, חוסר האחריות של הממשלה מחייב אותנו ליתר אחריות, כי מישהו צריך להיות המבוגר האחראי.

בשם האחריות הלאומית, אנו קוראים לממשלה להתעשת, להרפות, לבלום את ההידרדרות. להיענות לקריאתו של נשיא המדינה, לעצור את המהפכה המשפטית ולהיכנס מיד להידברות אמתית על רפורמה משפטית קונסטרוקטיבית, בהסכמה לאומית רחבה, על בסיס יוזמת הנשיא.

אין לנו ארץ אחרת!   

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?