אוכל זה סיפור אהבה

הוא הבעלים שלדה פייפ פוד טארק“, במושב רמות, עם הקרפים הייחודיים וכל השאר. “זה הסיפוק הכי מדהים בעולם שאנשים אוכלים את האוכל שלי ויוצאים מרוצים“. בשבת, כולם יחד ואין יותר נחת מזה. האורח שלנו לשבת הוא אריק לוין, ממושב רמות


קצת על עצמך

אריק לוין, חגגתי לאחרונה יומולדת 52, נשוי לטלי, עובדת במלון הנופש רמות, אבא של עלמה בת 19, עמית – 16, ניב – 12 ועפריארבע“.

עיסוק

בעלים שלדה פייפ פוד טארק‘, במושב רמות, עם הקרפים הייחודיים, מתוקים ומלוחים, שיש רק אצלנו וגם קפה, ארוחות בוקר, כריכים, טוסטים, פיצות, בירות ואפילו עארק ועוד.

במשך שנים, ניהלתי רשת של בתי קפה. אני אוהב מאוד לארח ולהאכיל אנשים. זה הסיפוק הכי מדהים בעולם שאנשים אוכלים את האוכל שלי ויוצאים מרוצים“. 

איפה נולדת וגדלת

נולדתי וגדלתי בכפר מעש, בפתח תקווה. בהמשך, גרתי באורנית ובתל אביב ולפני שעברנו לגולן, גרנו ברעננה“.

המעבר לגולן היה משאלת לב. בכל פעם שהגענו לחופשה בגולן, התלהבנו מהשקט ומהנופים. באוגוסט 2012, הגשמנו ועברנו לנאות גולן ומשם, לרמות, מושב מקסים, עם נוף מהמם לכנרת. אנחנו גרים פה כבר שש שנים

מגורים

מושב רמות. המעבר לגולן היה משאלת לב. בכל פעם שהגענו לחופשה בגולן, התלהבנו מהשקט ומהנופים. באוגוסט 2012, הגשמנו ועברנו לנאות גולן ומשם, לרמות, מושב מקסים, עם נוף מהמם לכנרת. אנחנו גרים פה כבר שש שנים“.

איך נראה יום שישי שלך?

אני מוציא את עופרי לגן ואז, בשמונה וחצי, פותח את הפודטראק. אני מת על יום שישי. הריח של שבת כבר באוויר וגם בפודטארק זה יום חגיגי. הבן שלי עמית עובד אתי וזה כיף גדול. מגיעים הרבה אנשים ויש אווירה טובה. אני מכין גחנון בסילן ודבש ויש קרואסונים מתוקים ומלוחים, הקרפים שלנו וארוחות בוקר וכריכים. בשתיים וחצי, סוגרים

טלי ואני מבשלים יחד ארוחת ערב. ארוחת ערב שישי אצלנו זה ממש אירוע שמח. עלמה חוזרת מהצבא, כל הגוזלים בבית. זו ארוחה שכולם נמצאים יחד, זה כיף גדול“.

מה כוללת ארוחת השבת שלכם?

אני מאוד אוהב לבשל, אומנם אשכנזי, אבל המטבח שלנו מגוון וצבעוני ויש מגוון רחבאת החלות אני מזמין בבוקר ממאפייתאליס‘. תמיד יש את המטבוחה של טלי, מרקים מגוונים, דגים, סלמון, או מושטים שלמים. לפעמים, אני מכין גם קוסקוס ועופות ובשרים, יש מלא סלטים וירקות. בסוף הארוחה, תה ועוגה, שטלי אופה, פיצוחים והכי חשובשכולנו יחד אוכלים, מקשקשים ונהנים“. 

זיכרון ילדות משבת

סבא שלי, מוריץ נוימן זל, היה איש דתי, שהגיע מגרמניה לארץ, בלי שפה ובלי כלום. הוא פתח חנות דגים בשוק הגדול של פתח תקווה. היה מנקה את הדגים, טוחן אותם וכל הדתיים של פתח תקווה היו באים אליו לקנות. בשבת, היינו הולכים יחד לבית הכנסת הגדול. יש לי ממנו ומסבתא חווה זיכרונות חזקים וטובים“.

מה הכי כיפי בשבת שלך?

המשפחתיות, הנחת שכולם ביחד. החלטתי לא לעבוד בשבת והפכתי את המקום לכשר וזה כיף גדול. בשבת בבוקר, יקיצה טבעית. מטיילים עם הקטנה, יורדים לכנרת בקיץ. במוצש, חוזרים לעבוד“.

מה עושה בשעות הפנאי?

רוכב על סוסים, מטייל על טרקטורון ובעיקר, מבלה עם הילדים“.

איך השפיע עליך הקורונה?

כשעברנו לגולן, עבדתי בתיירות וניהלתי מתחמי צימרים ברמות. בקורונה, הכול נסגר והצימרים לא פעלו ובמשך תקופה ארוכה, חיפשתי עבודה ולא היה פשוט בכלל. בוקר אחד, עלה לי הרעיון לפודטראק. עבדתי שנים בבתי קפה, למדתי בישול, בישלתי באיטליה, טיילתי בעולם ובישלתי בכל מיני מקומות. החיידק הזה של לבשל ולהאכיל ולפגוש אנשים לא עובר ואז קניתי את העגלה, שהייתה חנות ספרי קודש במאה שערים, שיפצתי אותה בעצמי, צבעתי והפכתי אותה לבית קפה קטן ונחמד, בלב מושב רמות.

טלי אשתי גרה שנים באמסטרדם ומול הבית שלה, היה מקום של קרפים. ‘מלקרפרי‘. אנשים היו עומדים בתור לאכול את הקרפים שלהם, הם עשו שם קרפים כל היום, עד שנגמרה הבלילה. הבאתי משם את הרעיון של קרפים עם מילויים מגניבים של שוקולדים בלגיים, מרשמלו, קוקוס, בננות, שברי ופל וגלידה. גם מילויים מלוחים. זה רעיון מדהים שמצליח ואני מבסוט“.

מהו המוטו שלך בחיים?

תחיה ותן לחיות“.

פינת חמד, או מסלול אהוב עליך בגולן?

מפגש הנחלים נחל סמך“.

מה אתה מאחל לעצמך?

בריאות ואושר“.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?