הקמפיין החדש של "EY" (ארנסט אנד יאנג) שמחולל מהפכה בעולם העסקים. החברה משיקה קמפיין עולמי חדש שמטרתו לעזור לעסקים להמציא את עצמם מחדש
תארו לעצמכם שאתם בעלי עסק שמתמודד עם שינויים בלתי פוסקים – טכנולוגיה שמתקדמת במהירות מסחררת, תחרות גוברת, מחסור בכוח אדם מקצועי ועלייה חדה בהוצאות. נשמע מאתגר? בדיוק בשביל זה השיקה ״EY", אחת מארבע חברות השירותים העסקיים הגדולות בעולם, את הקמפיין השיווקי החדש שלה – "Transformations" (טרנספורמציות), תחת המסר ,"Shape the Future with Confidence" עצבו את העתיד בביטחון.
הקמפיין, שמופץ כעת ברחבי העולם, מביא אתו בשורה חדשנית: עסקים שלא ישתנו – ייעלמו. אז איך "EY" מתכננת לעזור למנהלים להוביל שינוי ולהתאים את עצמם לעתיד? הנה כל הפרטים על הקמפיין המדובר.
פרסומת טלוויזיה שתגרום למנהלים לחשוב מחדש על העסק שלהם. בלב הקמפיין עומד סרטון פרסומת באורך 60 שניות, המוצג בערוצי החדשות העסקיים המובילים בעולם – BBC News, CNN, Bloomberg, Euronews, CNBC ועוד. מטרת הפרסומת היא להעביר מסר חד וברור: השינוי הוא בלתי נמנע. השאלה היא האם תובילו אותו, או תיתנו לו להוביל אתכם?
הפרסומת משלבת טכנולוגיית CGI מתקדמת עם צילומים חיים, בהם ניתן לראות ישויות צבעוניות ורב-ממדיות, המייצגות את הפתרונות של ״EY". אותן ישויות משנות את כל מה שהן נוגעות בו, בדיוק כמו שעסקים שעוברים "טרנספורמציה" יכולים להשתנות ולהתאים את עצמם למציאות העסקית החדשה.
בכל מדיה אפשרית
מעבר לפרסומת בטלוויזיה, הקמפיין מקבל נוכחות רחבה גם בפלטפורמות נוספות:
פרסום דיגיטלי חוצות (OOH) – בשדות התעופה העמוסים ביותר בעולם, שם הוא תופס את עיניהם של מנהלים בכירים ואנשי עסקים שטסים לפגישות קריטיות.
רשתות חברתיות – סרטונים קצרים, פודקאסטים, באנרים (פרסומות באתרים) ופרסומים ב"לינקדאין", "יוטיוב", "X" ו"פייסבוק".
וידאו לפי דרישה (VOD) – הקמפיין מופץ גם בפלטפורמות כמו "נטפליקס" ו"אמזון פריים", כדי להגיע לקהלים רלוונטיים בצפייה ישירה.
המסר שמנהלים חייבים להבין הוא: עסק שלא משתנה – נעלם. לפי ״EY", עולם העסקים של היום מחייב מנהיגות אחרת:
כבר אין מקום לאסטרטגיות ישנות של תכנון רב-שנתי ליניארי.
הצלחה דורשת מנהיגות אנושית, יצירתיות ושיתוף פעולה עם גורמים חיצוניים.
עסקים שיידעו לשלב בין אופטימיזציה לחדשנות יובילו את השוק, במקום להיגרר אחריו.
"מי שמעצב את העתיד – יוצר אותו," אומר סמנכ"ל המותג והשיווק העולמי של ״EY", ג'ון רודייזקי ."הקמפיין הזה ממחיש כיצד חדשנות יכולה לעזור למנהלים לצמוח, גם בזמנים מאתגרים."
הקמפיין עוצמתי
קריאייטיב פורץ דרך – "EY" שכרה את שירותיו של הבמאי ההולנדי רוג'ר שאלקן (כל סרטי דיסני בערך…), הידוע בשימוש באפקטים ויזואליים מרשימים ושילוב של דמיון עם מציאות.
הפקה ברמה הוליוודית – העבודה על הפרסומת כללה שימוש באנימציה תלת-ממדית מתקדמת של חברת ״Sehsucht", בשיתוף עם חברת ההפקה "Not To Scale".
אסטרטגיית מדיה חכמה – שיתוף פעולה עם "Ogilvy UK" ותכנון מדיה על ידי "EssenceMediacom", כדי לוודא שהמסר יגיע בדיוק לקהל היעד המתאים.
מה EY רוצה להשיג עם הקמפיין הזה?
להראות לעסקים שהם לא יכולים להמשיך לעבוד כמו בעבר.
לגרום למנהלים להבין ששינוי הוא לא אופציה – אלא חובה להישרדות.
להציג את "EY" כשותפה האידאלית לתהליכי טרנספורמציה עסקית.
לסיכום: הקמפיין של "EY" הוא לא עוד פרסומת רגילה. זהו מסר חד וברור לכל העסקים בעולם. מי שלא יאמץ את השינוי – יישאר מאחור. השאלה האמיתית היא: האם העסק שלכם מוכן להתמודד עם האתגרים של העתיד?
כתבות שיכולות לעניין אותך
אולי יעניין אותך גם:
-
המדריך (המקוצר) לעצמאי המתחיל למצוא את העסק המושלם
איך מוצאים את העסק המושלם עבורנו, את העיסוק שימצה את הכישורים שלנו, יכניס לנו כסף…
-
חיים לוי – אורח לשבת חוגגים את המשפחה
שש שנים בגולן ועדיין לא נרגע מהנוף ומהשקיעות. מנהל את חדר האוכל ב"כינר" ואת "מנוחה…
- שמים את הגליל במרכז – 15 מיליארד יושקעו בפיתוח הצפון
15 מיליארד ש"ח יושקעו בפיתוח הצפון. יו"ר אשכול גליל מזרחי וראש המועצה האזורית גולן,…