GOLAN ACTIVE 360°

מועדון הבריאות והכושר, האקטיבי והאטרקטיבי בגולן, “גולן אקטיב” באפיק, מספק מגוון של אימונים, יחס אישי ואווירת משפחה. גולן אקטיב הוא דוגמא ומופת לעסק גולני במהותו, נוסד ע”י בני הגולן, כל המדריכים הם מהגולן, כל הלקוחות הם מהגולן וכל הספקים הם מהגולן. בואו לנסות


 

אנחנו סוף סוף אחרי החגים וכמעט כל אחד מאתנו חושב איך להוריד את המשקל העודף שצברנו. חושבים על החורף הקרב ואיך שומרים על הגוף שלנו גם כשלא ניתן לעשות הליכות, או ריצות, באוויר הפתוח. בשביל זה, יש את מועדון הבריאות והכושר “גולן אקטיב”, באפיק. פנינו עם כל השאלות לעמרי ותומר, בעלי המועדון.

עמרי גונן, בן מושב רמות, נשוי לסיון ואב לנווה, אביב ואלי ותומר שפיר, בן מושב רמות, נשוי למוריה ואב לאייל ואלה. שניהם גדלו יחד במושב רמות והיו תמיד מחוברים לתחום הספורט. חלק נכבד מהמוטיבציה להקמת העסק הייתה לתת מענה לצורך בסיסי שפשוט לא היה קיים באזורנו. המטרה הייתה להקים עסק מקצועי, גולני במהותו, שמשרת את תושבי הגולן ונותן מענה כולל בתחום הבריאות והספורט, מענה שלא ניתן באף מסגרת אחרת, ציבורית, או פרטית.

 “לגוף שלנו לוקח כשבועיים ל’הבין’ שאנו דורשים ממנו משהו ולא מרפים., בדרך כלל, החל מהשבוע השלישי, נתחיל להרגיש בשינוי ולראות תוצאות. ברור שזה בתנאי שנתמיד ונאתגר את הגוף”

 שוק מכוני הכושר בישראל נמצא במגמת צמיחה. על פי סקרים שמתפרסמים על ידי המכונים, כ-15%–20% מהאוכלוסייה דיווחו כי הם נוהגים לבקר בחדרי כושר. האם זה מה שקורה גם בגולן?

עמרי: “אני לא יודע את הנתון הזה באחוזים, אבל יכול להגיד בגאווה שכתוצאה מהקמת ‘גולן אקטיב’, אחוז גדול מהאוכלוסייה שלא עסק בספורט בכלל בעבר עוסק בספורט היום בצורה קבועה. רמת החיים בגולן עלתה, אין דבר יותר מספק מלראות את השיפור וההצלחות של המתאמנים שלנו, שחלקם כבר יותר מחמש שנים אתנו”.

 מי קהל היעד שלכם? למי אתם בעצם פונים ומי מגיע אליכם למכון?

“‘גולן אקטיב’ הוא עסק שנותן מענה לפעילות הפנאי של תושבי הגולן, אין לנו הרבה כאלו באזור. קהל היעד שלנו הוא כל תושבי הגולן. אנחנו מקפידים לתת מענה לכלל האוכלוסייה אם זה בשעות הפתיחה של המרכז, שפתוח שבעה ימים בשבוע ואם זה במגוון האימונים שאנו מציעים, מקבוצת ריצה, דרך פילאטיס ועד אימוני כוח”.

מאיזה גיל מומלץ להתחיל להתאמן?

“יש מגוון אימונים רחב ומחקרים עדכניים מראים שאימוני התנגדות מומלצים לכל גיל ובייחוד לילדים ועל כן אני ממליץ לכל ילד להתאמן.

שני דברים חשובים לנו כהורים, לפני ששולחים ילדים להתאמן: 1. להתאים את סוג האימון ליכולות של הילד, גם הפיזיות וגם המנטליות. 2. לוודא שהילדים מתאמנים עם מדריך שעבר הכשרה מתאימה. התחום בישראל מאוד פרוץ. היזהרו מכל מיני ‘מדריכי אימון פונקציונלי’ וודאו שהמדריך אכן מוסמך לעבוד עם ילדים.

“ב’גולן אקטיב’, אנו מקבלים נוער החל מגיל 10. כל המדריכים עוברים קורס מקיף של מדריכי כושר ועוברים קורסי השלמה, כל אחד בתחומו”.

עניין של החלטה

האם יש משהו ייחודי אצלך במכון ואם כן מהו?

“מה שמיוחד אצלנו במכון הוא קודם כול האווירה המשפחתית. הדבר השני שמייחד אותנו הוא המגוון הרחב של האימונים, בשאיפה שכל אחד ימצא את האימון האהוב עליו, תנאי הכרחי להתמדה”.

הן מכוני הכושר הפרטיים והן הרשתות מדווחים על אחוזי נשירה גבוהים (אחוז המנויים שאינם מחדשים את המנוי) מתוך כמות הנרשמים השנתית. האם זה קורה גם במכון שלכם? איך מתמודדים עם זה?

“בגולן החוקים שונים. כללי אצבע שמאפיינים את התעשייה לא נכונים פה. לנו יש גרעין של לקוחות מדהימים וקהילת מתאמנים חזקה וותיקה”.

במיוחד אחרי החגים, רבים רוצים להתחיל או לחזור לכושר על מנת להוריד את המשקל העודף שצברו, מה אתה ממליץ להם לעשות?

“פשוט להתחיל ולסגל אורח חיים בריא. שילוב של תזונה ופעילות גופנית הוא נוסחה קלאסית ומוכחת.

“באורח חיים בריא, הכולל ספורט, יש הרבה יותר מלהוריד כמה קילוגרם. אנשים שעושים ספורט הם יותר בריאים ורמת חיים שלהם יותר גבוהה. זה מתאים לכל אחד ועניין של החלטה אישית”.

לאנשים שרק מתחילים להתאמן, בדרך כלל יש לא מעט ציפיות ושאלות, האם יש שאלה שחוזרת על עצמה?

“הרבה אנשים חושבים שחדר כושר נועד לספורטאים, או לאנשים חזקים. ההפך הוא הנכון! חדר כושר מתאים יותר למתאמנים מתחילים. הרבה מבוגרים שלא התאמנו שנים רבות, או בכלל חושבים ש’מאוחר מדי’ להתחיל עכשיו, זה ממש לא נכון! עם הדרכה נכונה, אפשר להיכנס לכושר, בכל שלב בחיים”.

הסוד להתמדה

יש מספר שאלות שבדרך כלל חוזרות על עצמן. באיזו תדירות מומלץ להתאמן?

“אופטימלי, לדעתי, להתאמן שלוש פעמים בשבוע, מינימום פעמיים. תדירות האימונים יכולה להשתנות על פי המטרות של האימון”.

האם יש צורך לשנות תזונה?

“בתלות בסוג האימון ובמטרתו יש להתייחס לתזונה. בכל מקרה, תזונה נכונה היא חשובה מאוד, גם ללא קשר לפעילות גופנית”.

איך יודעים איזו פעילות מתאימה לכל אחד?

“מדריך טוב ידע להתאים את הפעילות על פי היכולת וניסיון המתאמן. חשוב ביותר שהמתאמן יאהב את הפעילות אותה הוא מבצע – זה הסוד להתמדה!”.

ושאלת השאלות שבטוח חוזרות…תוך כמה זמן רואים תוצאות?

“לגוף שלנו לוקח כשבועיים ל’הבין’ שאנו דורשים ממנו משהו ולא מרפים., בדרך כלל, החל מהשבוע השלישי, נתחיל להרגיש בשינוי ולראות תוצאות. ברור שזה בתנאי שנתמיד ונאתגר את הגוף”.

מהן התכניות שלכם להמשך?

“להמשיך ולהנגיש לתושבי הגולן עולם דינמי של אימוני ספורט, תוך הקפדה על מקצועיות, בטיחות ויחס אישי”.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
25
26
27
28
29
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
אירועים שיתקיימו ב 27th פברואר
אירועים שיתקיימו ב 29th פברואר
אירועים שיתקיימו ב 1st מרץ
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd מרץ
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מרץ
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מרץ
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th מרץ
אירועים שיתקיימו ב 6th מרץ
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מרץ
אירועים שיתקיימו ב 8th מרץ
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מרץ
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מרץ
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מרץ
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מרץ
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מרץ
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מרץ
אירועים שיתקיימו ב 15th מרץ
אירועים שיתקיימו ב 16th מרץ
אירועים שיתקיימו ב 17th מרץ
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מרץ
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מרץ
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מרץ
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st מרץ
אירועים שיתקיימו ב 22nd מרץ
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מרץ
אירועים שיתקיימו ב 24th מרץ
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מרץ
אירועים שיתקיימו ב 26th מרץ
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מרץ
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th מרץ
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מרץ
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מרץ
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מרץ
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?