
זעזוע וזעם על הרצח השפל
בעודנו מתאבלים, יחד עם כל עם ישראל, על הירצחו של ראש הממשלה ושר הביטחון, יצחק רבין, הופנו אלינו מבטי משטמה ואצבעות מאשימות, כאילו למאבק על
דף הבית » ארכיון עבור אורי הייטנר » עמוד 3

בעודנו מתאבלים, יחד עם כל עם ישראל, על הירצחו של ראש הממשלה ושר הביטחון, יצחק רבין, הופנו אלינו מבטי משטמה ואצבעות מאשימות, כאילו למאבק על

בבואו לספר על המלחמה בצפון, בחר ניצן הורוביץ בסיפור של חניתה – סמל של התיישבות ביטחונית, של עמידה איתנה, של דבקות באדמה בכל מחיר. ב"חרבות
העקרונות שהתווה יצחק רבין ז"ל עשויים להיות הבסיס להסכמה לאומית רחבה היום, בחלוף 30 שנים. ברור שהמשיחיים, משני הקצוות, אינם כלולים בהסכמה הזאת, אולם הרוב

שתי תפיסות עולם ביטחוניות ומדיניות, מנוגדות בתכלית: השבעה באוקטובר, פרי הבאושים של מדיניות ההתמכרות לשקט, הפייסנות, ההבלגה וה"הכלה"; מדיניות של שֵב ואל תעשה מול מבצע
לאחרונה, נחשף בחדשות כאן 11, כי נרקמת אפשרות להשעיית הדרישה הסורית לקבל את הגולן, בתמורה להעברת הר דב לידי סוריה. האם הר דב בסכנה? חשיפה

התכנסנו בקצרין, לעצרת של הזדהות ותמיכה לשחרור אחותנו ואחינו החטופים, החיים והחללים. בין המתכנסים בעצרת היו בעלי דעות שונות באשר לדרך להשגת המטרות המשותפות. הלוואי

דודיק נולד בקבוצת כנרת והיה ממייסדי קיבוץ גונן. בשנות ה-80', הוא הגה רעיון של קיבוץ חדש, שניסה ליישם, ללא הצלחה. בשבוע שעבר הלך לעולמו בגיל

הוא מעולם לא הוכתר לתפקיד הזה ואף פעם לא היה בוועד יישובי הגולן תפקיד כזה. בכל זאת, הרב אהרן איזנטל, מחיספין, היה הדמות הרוחנית הבולטת
מהו האירוע המזקק את עומק המחדל שהוביל לשבעה באוקטובר? בעיניי, הסמל הוא הקמת מאחז חיזבאללה בתוך שטחה הריבוני של ישראל – התנקשות בריבונות ישראל. תגובת
מאוד אכפת. בינינו לבין העדה הדרוזית בישראל כרותה ברית חיים וברית דמים. איננו יכולים לעמוד מנגד כאשר מתבצעת מתקפת טבח, נוסח השבעה באוקטובר, באחיהם הדרוזים
עשרים שנה חלפו מאז עקירת גוש קטיף וצפון השומרון, או בכיבוסית – ההתנתקות. עקירת יישובים למען שלום – אני נגד, אפשר להתווכח, אבל סתם לעקור

בכ' בתמוז מלאו 121 שנים לפטירתו של חוזה המדינה, בנימין זאב הרצל. הוא הגה רעיון, יצר תנועה לאומית לעם היהודי, בנה אותה כתנועה מדינית דמוקרטית
יש דיבורים על אפשרות שסוריה תצטרף ל"הסכמי אברהם". שלום ונורמליזציה עם סוריה? נפלא! מדברים על הר דב ("חוות שבעא"), שם מזמן כבר ההינו צריכים להקים
חברה ללא אליטה המובילה אותה, היא חברה מפגרת. קצנו באליטה המסואבת המאיימת בסרבנות המונית ומנסה לסחוט את המדינה. אנחנו צריכים אליטה חלוצית, כמו בימי הפלמ"ח,
Social Chat is free, download and try it now here!