תחזית אסטרולוגית שבועית 5‫-‬11‫.‬4‫.‬2024

ראשון עד שלישי: לחץ ועומס בעבודה גורמים לכם לסחרור. אתם מרגישים חלשים וייתכן שתאלצו לקחת פסק זמן מעבודה וממטלות אחרות. חוסר בהירות בתחום הזוגיות לא מוסיף להרגשה הטובה. אל תאשימו את עצמכם. זה פרק זמן שדורש מנוחה רבה ומילוי מצברים. אל תדאגו יותר מידי לעתיד. הדברים יסתדרו הרבה יותר טוב ממה שאתם חושבים. רביעי עד שבת: שמרו על פרופיל נמוך. מישהו ‘מחפש’ אתכם ואתם עלולים להיקלע לבעיה שיהיה מסובך לצאת ממנה. הימנעו מחתימה על ניירת או מסמכים, אלא אם כן קראתם את כל האותיות הקטנות. לא צריך לחפש סיבות להתעצבן. זה מן פרק זמן שכזה, בו מעט מאוד מתקדם לפי התוכניות המקוריות. אז מה ? תזרמו עם זה.


ראשון עד שלישי: אתם מתגעגעים למישהו שיצא בפתאומיות מהחיים שלכם וזה גורם לכם להרגיש חלשים. יש גם תחושת מועקה אבל צפויה התחזקות בימים הקרובים. עם זאת, חשוב להפנים שדברים שנראו לכם קודם לכן כניתנים לשינוי, נראים עכשיו כקבועים ביותר. עובדה זאת מביאה עמה הרגשה של אכזבה. אדם מבוגר שעליו אתם סומכים מאוד, מסייע לכם בעניין דחוף. רביעי עד שבת: ביקור לא מתוכנן משאיר אתכם בתחושה מוזרה. אתם נגררים לעימותים בעבודה. קשה לכם להחליט מה לעשות בנקודת הזמן הנוכחית. שמרו על רמת פעילות סבירה והקפידו על אסרטיביות. אל תתנו לאחרים לנצל רגעים של חולשה, כדי להפיק מכם דברים שאינכם מעוניינים שיקרו. אל תיזמו משימות חדשות. מצב הרוח שלכם ישתפר הודות למחווה ספונטאנית שלא ציפיתם לה.


ראשון עד שלישי: יש לכם תחושה שאנשים הכי קרובים אליכם לא ממש מבינים אתכם, ולכן אתם נפתחים כלפי חוץ, מה שמכיל שפע של אפשרויות חדשות שכדאי לבדוק לעומקן. זה פרק זמן בו מאוד מתחשק לכם לפנק את עצמכם. זה מותר ואפילו רצוי, בתנאי שלא תגלשו לבזבוזים חסרי אחריות. אם אתם חשים כי זיכרונות העבר מפריעים לכם בנתיב הרוחני, יש מקום לעצור ולסגור חשבונות פתוחים. רביעי עד שבת: סכסוך ישן מעמיק בעקבות מפגש חברתי, בו אתם שומעים רכילות זולה שפוגעת בכם מאוד. חבל שאתם נותנים לדבריהם של אנשים רעים להשפיע עליכם כל כך. אל תעתיקו את מרכז הכובד וההשפעה על מצב הרוח הפרטי שלכם- החוצה. שימרו על העוצמה הפנימית. עתה כדאי לתרגל מדיטציה או לעסוק בפעילות גופנית מתונה. העיקר: להירגע.


ראשון עד שלישי: אתם מוצאים את עצמכם בסיטואציה הדורשת מכם לבצע עבודה גדולה ולהתאמץ הרבה מאוד, בלי יכולת להפעיל אחרים לעשות עבורכם מטלות כאלה או אחרות. המצב גורם לכם לירידה מוראלית. נדמה לכם שזה פשוט יותר מידי עבורכם ואין לכם מספיק אוויר לנשום. בשורה טובה ? הרגשתכם משתפרת ההרגשה בעקבות פגישה נעימה. רביעי עד שבת: משום מה נדמה לכם שכל מה שקורה מסביבכם, קשור אליכם בצורה בלתי אמצעית. הדבר כמובן אינו נכון. היה טוב לו יכולתם למצוא דרך לגבש ריחוק רגשי מאירועים שאינם קשורים אליכם ישירות גם אם אתם משתתפים בהם. הרגישות שלכם גבוהה, אבל אתם בהחלט יכולים לגלות אדישות במקומות הנכונים. זה לטובתכם.


ראשון עד שלישי: צפוי פרק זמן של אי הבנות וקשיים בזוגיות שמעיבים על מצב הרוח. הקצרים בתקשורת נגרמים בגלל הבדלים ברצונות, ולמרות שנדמה לכם שאתם ממש פשרנים ותרנים- אין הדבר כך. הצד השני תופס אתכם בתור עקשנים גדולים ומאבק כוח מתחיל להתעצם. חבל. מוטב היה לדבר ולהתגבר על המכשולים ואי הנוחות
עד סוף השבוע. רביעי עד שבת: אתם מרגישים עייפות ואפילו חוסר אונים מסוים מול מה שקורה בסביבתכם. נראה שהאווירה התוקפנית אינה פוסחת על אף אחד. הדרך לעבור את השבוע בשלום היא למצוא מרחב אישי ולנקוט בצד החיובי של הטקטיקה: ‘הפרד ומשול’. כל הניסיונות לפשר ולגשר בין הצדדים לא עולים יפה. חכו להזדמנות אחרת בה יבשילו תנאים לפעולה.


ראשון עד שלישי: עיכובים ושיבושים גורמים לחרדות לעלות ולצוף על פני השטח, במיוחד כאשר מדובר בתחום הקריירה. אל תראו בכל עיכוב כישלון שמבשר את סוף דרככם המקצועית. המצב הכלכלי גורם לתחושת מוגבלות שמקוממת אתכם כי בתוך תוככם אתם מרגישים שמגיע לכם יותר. נצלו את הזמן הפנוי כדי לעשות חשבון נפש, בעיקר אם כבר זמן רב לא ממש ביצעתם ספירת מלאי רגשית. רביעי עד שבת: עליכם לתת צ’אנס הוגן לחבר מהעבודה למלא את תפקידו. אתם מגלים צד תוקפני שלא הכרתם קודם לכן. אולי התגובה שלכם מוצדקת לאור הנסיבות, אבל זה לא יעבוד לטובתכם לאורך זמן. נסו לחשוב בהיגיון ולא להגיב מהבטן. תמיכה תגיע מקור בלתי צפוי לחלוטין. באמת שהגיע הזמן שתקבלו את עצמכם על מגבלותיכם ועל יתרונותיכם. לא ככה ?


ראשון עד שלישי: בניית ‘מגדלים באוויר’ היא עניין ממש מיותר. אתם עומדים יותר מידי זמן במקום אחד ולכן זאת התחושה שמתקבלת. בעצם, מבחינת היכולות, השמיים הם הגבול. עליכם ללמוד להיות סבלניים יותר. הפופולאריות שלכם בנסיקה מה שמבטיח שבקרוב מאוד לא יהיה לכם הרבה זמן פנוי לעצמכם. המעגלים החברתיים יזכו להתרחבות ולשינויים חיוביים רבים, בזכות היכרויות חדשות. רביעי עד שבת: פרק זמן עמוס. אתם מרבים לנסוע בענייני עבודה. נדמה לכם שאינכם עושים מספיק אך למעשה, מבחינה אובייקטיבית, ההספקים שלכם גבוהים בהרבה מהממוצע. עדיף להתרחק מאנשים שמחלישים אתכם ומתלוננים כל הזמן על הביצועים שלכם ועל המצב בכלל. קחו בחשבון כי אנרגיות שליליות הן הדבר האחרון שנחוץ לכם עכשיו. צפויות בשורות טובות לצעירים במשפחה.


ראשון עד שלישי: נראה כי יש לכם צורך בזמן לבד עם עצמכם, ובמעט יותר פרטיות מכפי שאתם רגילים. מחשבות עמוקות מעסיקות אתכם ובנימה פילוסופית אתם זקוקים לאוזן קשבת ממישהו שיש לו סבלנות רבה. למרות ההזמנות הרבות שמגיעות אליכם מכיוון חברים, אל תתפתו. קחו לכם את הזמן לחוות את השקט שלו את זקוקים כול כך. רביעי עד שבת: דווקא עכשיו כשאתם מרגישים צורך בתמיכה רגשית, אתם מוצאים את עצמכם לבד. כל החברים כאילו התפוגגו ואתם מרגישים בדידות. כדאי שתשאלו את עצמכם מה התרומה שלכם למצב זה. מצבי הרוח והקפריזות שלכם יכולים להוות רמז עבה. שיפור המצב יכול להתרחש הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים. השתמשו ביצירתיות שלכם!


ראשון עד שלישי: חוש הביקורת מפותח ואתם מוציאים אל הפועל כל מחשבה שעוברת לכם בראש. אל תתפלאו עם בסוף פרק זמן זה, תמצאו את עצמכם עם כמה יריבים חדשים. נסו להירגע ולשמור את חידודי הלשון לזמן אחר. אתם מצליחים לפגוע גם באנשים שאינכם רוצים להרע להם. מה לעשות ? תתאפקו קצת! חבל שאתם לא לומדים מכישלונות ומיישמים מסקנות. רביעי עד שבת: עכשיו אתם זקוקים לפינוק ומנוחה, אך תצטרכו להתאזר בסבלנות ולחכות לסוף השבוע. עייפות מצטברת נותנת את אותותיה. יש מי שמאשים אתכם בחוסר אכפתיות אולם הדבר אינו נכון כלל. אתם סובלים מקושי להתרכז ולהתמקד בגלל מועקה פנימית שאינה קשורה בהכרח לגורמים חיצונים. אתם צריכים להתעלם ממשקעים אישיים ולהתרכז אך ורק במה שטוב עבורכם.


ראשון עד שלישי: שמרו עם קשרים ידידותיים גם עם אנשים שאינכם מחבבים במיוחד, אך הינם בעלי השפעה על מה שקורה בעבודה. אינכם חייבים לבלות איתם את כל שעות הפנאי אבל אתם יכולים להיות מנומסים ולא לסרב על הסף להצעות. יש בהחלט דרך לעבור את המכשולים הללו בעזרת דיפלומטיה שקטה וזהירה. המתח יתפוגג כשאתם תחליטו לוותר על הרצון לשליטה. רביעי עד שבת: היסוסים וחוסר וודאות משגעים אתכם. אינכם אוהבים להיות במצב חוסר שליטה. במידה ותבחרו לראות את הצד החיובי של הדברים, תבחינו בהזדמנות לשחרר לחץ ולתת לאחרים לתרום את חלקם מבחינת לקיחת אחריות. תתפנקו ותיהנו ותנו לאחרים לדאוג. תופתעו לגלות שהעולם ימשיך להסתובב. זמן רב מדי אתם שבויים בכבלי העבר. הגיעה העת למהלך שאינו מושפע מכללים שלא אתם יצרתם.


ראשון עד שלישי: היועצים הגרועים ביותר הם אלה שמציגים את עצמם כדורשי טובתכם ובמסגרת זאת משמיעים עצות ודעות שאינן תורמות אלא רק מפריעות למהלך התקין של החיים. יש לכם צורך להיות עצמאים ולהתפתח מבחינה רגשית. אל תתנו לאף אחד לקלקל לכם, בעיקר לא למתחסדים וצדקנים למיניהם. הרקיע קורא לכם לגלות פתיחות כלפי שינויים והתחדשויות בחייכם. רביעי עד שבת: הכי בא לכם להיות בקשר יציב וקבוע ואפילו להתמסד. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להמשיך במצב הקיים, לפחות לא מבחינת תחושות פנימיות. אחרי תקופה של מאבקים על מעמדכם, נראה ששיניתם את עמדתכם יותר מידי פעמים ומה שהיה בגדר אפשרות עד לפני זמן קצר, כבר אינו אקטואלי. המזל הטוב יבוא באופן לא צפוי, אין צורך להקשיב לעצותיהם של מי שממילא אינם יודעים דבר.


ראשון עד שלישי: פרויקט מעניין יצוץ בעבודה. תנו לאנשים הקשורים בו לעבוד בקצב שלהם ואל תלחצו יותר מידי. יש לכם צורך עז לשתף מישהו מבני המשפחה במה שעובר עליכם. חכו לשעת כושר, כך שתוכלו לקבל תמיכה וכן עצה עניינית מה כדאי לעשות במצב נתון. צפויות להגיע אליכם בשורות טובות הקשורות במישהו שאתם אוהבים. רביעי עד שבת: זה פרק זמן אופטימי. סוף סוף אתם מרגישים שהחיים והמזל מחייכים אליכם ומאירים לכם פנים. אתם מרגישים הרבה יותר טוב מאשר בכל התקופה האחרונה. עכשיו תוכלו לבדוק עובדתית מה מתאים לכם ומה לא. נסו לשמור על רמת אסרטיביות כדי לא לגלוש לפשרות לא מתאימות. המון פגישות ובילויים גורמים לכם לסיים את השבוע במצב של תשישות.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?