תחזית אסטרולוגית שבועית 2-8.9.2022

ראשון עד שלישי: קשה לכם להחליט אם עובר עליכם פרק זמן טוב או רע. המון דברים מתרחשים בבת אחת ולא קל לכם לעכל את השינויים. האמת היא שעליכם לשמור על קו פעולה ולא להתעכב יותר מידי על מה שקורה ברקע. לא קל למצוא את הידיים והרגליים בתקופת מעבר מעין זאת, בה אתם נמצאים, אבל זה אפשרי לפחות במידה מסוימת. מה שאתם רואים בו כסתם צירוף מקרים ממוזל, הוא בעצם הגורל שמשחק לטובתכם.

רביעי עד שבת: בימים אלה אתם זקוקים לשיחה עם מישהו קרוב שיעודד אתכם. נראה כי אתם עומדים בפני שינוי משמעותי הכרוך במהפך כלשהו בקשר שנמשך זמן רב ולא תרם לכם מבחינה רגשית. למרות העובדה שהצעד לכשעצמוחיובי, הקטע עצמו קשה לכם ואתם זקוקים לחברה ולמילים טובות. שמרו מרחק מאנשים בעלי אנרגיות שליליות או ביקורתיים יתר על המידה.

משפט השבוע להעצמה: אינך יכול לבחור את האירועים בחייך אך כן לבחור את ההתייחסות שלך אליהם.


ראשון עד שלישי: אין שום סיבה ממשית אבל מצב הרוח שלכם ירוד למדי. ירידה באנרגיות גורמת לכם להרגיש חולשה וחוסר רצון התמודד עם נושאים שעומדים על הפרק. אתם שומעים מידע קצת מרתיע על מישהו קרוב. ההחלטה כולה שלכם. יש לשקול מה תרצו לעשות בהמשך. יש לשמור על היגיון בריא ולא להיסחף לפנטזיות. העניקו לאחרים את אשר אין לכם צורך בו, וכך כולם ייצאו נשכרים.

רביעי עד שבת: זה פרק זמן מתאים לחשבון קר ומחושב הקשור לתחום העבודה ועסקים. תקבלו הצעות לשינויים אפשריים. כדאי לבדוק מי עומד מאחורי האפשרויות המוצעות לכם והאם יש להם מניעים נסתרים השונים מאוד ממה שנאמר. תיתכן פגישה עם אדם אשר יגיע מחול ויציע לכם לעשות איתו עסקים. בדקו את הנושא בקפדנות.

משפט השבוע להעצמה: הגוף יודע לרפא את עצמו, אנחנו רק צריכים להסיר ממנו חסמים שמונעים ממנו לעשות זאת.

.


ראשון עד שלישי: אתם מרגישים לא הכי בכושר וההרגשה שלכם תשתפר פלאות אם תפעילו קצת את שרירי הגוף. פעילות ספורטיבית היא פתרון מצוין. בזוגיות אתם נוטים לוותר יותר מידי ואחר כך לרטון. אז ככה, אל תתנו לאף אחד לפגוע לכם באגו גם אם אותו אדם באמת חשוב לכם. זה גובל באבסורד. אתם זקוקים מאוד לחיזוקים. נסו למצוא מקום בטוח בו תוכלו להתבטא.

רביעי עד שבת: למרות שאתם עייפים מאוד מבחינה פיסית, אתם מצליחים לשמור על אופטימיות. התחושה שלכם שהמצב בו אתם נמצאים הוא זמנינכונה. בקרוב תקבלו הצעה מצוינת שלא תוכלו לסרב לה. גם בתחום החברתי צפיות התפתחויות. מפגש מקרי יוביל לדיון ארוך בנוגע לאפשרות של שיתוף פעולה. מידע ייחודי שנמצא בידיכם, עשוי להביא תועלת למי מהסובבים אתכם.

משפט השבוע להעצמה: חשוב מאה פעמים לפני שאתה מקבל החלטה, אך לאחר שקיבלת אותה תעמוד מאחוריה.


ראשון עד שלישי: ייתכן שאתם חושבים להפסיק קשר רומנטי בו אתם מעורבים. במידה ותחליטו שזה באמת הסוף, נסו לעשות זאת בצורה דיפלומטית. מי שלא נמצא במערכת יחסים מוזמן להתאפק מספר ימים. העיתוי לא ממש מתאים לקופידון‘. ככלל, בימים אלה עדיף שתשמרו על פרופיל נמוך. משום מה אתם מצליחים להרגיז את כל מי שנמצא בסביבה הקרובה אליכם.

רביעי עד שבת: העבודה שוחקת אתכם. שעות העבודה הארוכות הן משימה קשה מידי עבורכם ולמרות שאתם זקוקים למשכורת כדאי לפנות ישירות למי שעשוי להבין לליבכם ולהסביר את הרגשתכם. תופתעו מהתגובה. בתחום הביתי, עליכם להבהיר לבני הבית שאינכם עומדים בעומס. מישהו שבשמו מופיעה האות גיגלה אמפטיה ויושיט יד לעזרה ממשית.

משפט השבוע להעצמה: אם אתה עושה את מה שתמיד עשית, תקבל את מה שתמיד קיבלת


ראשון עד שלישי: הניסיון לקבל בדיוק את מה שאתם רוצים, לא ממש מצליח. העקשנות שלכם רק גורמת למצב להיות יותר גרוע. מישהו קרוב אליכם הופך להיות דמות שלילית וביקורתית. שווה להשקיע זמן בהקשבה ולהבין מה שורש הבעיה. ביום שלישי תהיה לכם הזדמנות להכיר אנשים חדשים שיאפשרו לכם לראות דברים אחרים ובפרופורציות חדשות בנוגע מצבכם.

רביעי עד שבת: אתם לקראת פרק זמן מלא מתח שמשתלט עליכם בניגוד לרצונכם. בעבודה הדברים אינם מתקדמים כפי שאתם רוצים וגם המצב הכספי מדאיג אתכם. כדאי מאוד לא לפוצץ מצבים רק בגלל שנכנסתם ללחץ. יש להתאזר בסבלנות מכיוון שצפויות התפתחויות חיוביות. בתחום הרומנטי, יש רגיעה מה שמחזק אתכם ומעניק לכם כוחות להתמודד.

משפט השבוע להעצמה: לפעמים כשאינך מקבל את מה שאתה רוצה, אתה מקבל את מה שאתה צריך.


ראשון עד שלישי: הלך רוח של חריצות מביא אתכם אל פרק זמן מלא פעילות שמסתיים בתחושת סיפוק והצלחה פנימית. בערבו של יום שני מוטב שתקדישו זמן לפעילות בכיף שאינה קשורה למחויבות כל שהיא. תפרגנו לעצמכם את הטוב ביותר שאתם יכולים להרשות לעצמכם. באמתמגיע לכם! אתם מהווים מקור עידוד ונחמה לאדם שידע לא מעט משברים.

רביעי עד שבת: בתחום הזוגי הכול זורם בנחת אך לא כדאי לכם להיכנס לשאננות. בני הזוג עלולים להפתיע אתכם בימים אלה באמירה שתעורר אצלכם דאגה בקשר לרגשותיהם כלפיכם. נסו להשתלט על רגשות התסכול והחרדות שאירוע קטן מסוג כזה יכול להצית אצלכם. שווה להשקיע בחיזוק הביטחון העצמי והדימוי האישי כדי ללמוד כיצד לא להפוך כל דבר לדרמה.

משפט השבוע להעצמה: לחץ הוא כמו כסא נדנדה, הוא גורם לך להרגיש בתנועה, אך הוא לא מקדם אותך לשום מקום.


ראשון עד שלישי: הפער בין צורת החשיבה שלכם ושל אנשים אחרים גורם לקצרים ולבעיות בתקשורת. למרות שנדמה לכם שמפלים אתכם לרעה, הרי שגם אתם לא ממש מתייחסים לסובבים אתכם במידה ראויה של כבוד. החוקים צריכים להיות שווים לכולם. קבלו קצת השראה ממקורות ראויים ואל תסתכלו על אנשים שקל לכם אולי להזדהות איתם, אבל הם לא מהווים דוגמה מתאימה.

רביעי עד שבת: שום דבר לא יכול לעצור אתכם. צפויה הצלחה גדולה בניגוד לכל סיכוי שהוא. הקסם האישי ויכולת ההקשבה, פותחים דלתות ואפשרויות. פרק זמן מתאים במיוחד להתקרבות למישהו שהקשר איתו קצת משעמם אתכם לאחרונה. אל תסתגרו בבית. התחום החברתי צריך להיות היום בראש סדר העדיפויות שלכם. אם תנקטו קצת יוזמה תיווכחו לדעת שיש תוצאות מהירות במיוחד.

משפט השבוע להעצמה: השאלה החשובה היא לא האם השגנו את המטרה, אלא לאיזה אדם הפכנו להיות בדרך אליה.


ראשון עד שלישי: זה פרק זמן של התלבטויות. אתם מרגישים תחושות של חוסר אונים ולא בטוחים מה לעשות. אין לכם את המותרות להתלונן או לרחם על עצמכם. המצב אינו מאפשר זאת ויש להיכנס לפעולה מיידית. אל תביטו לאחור ואל תגיבו לפרובוקציות. שמרו את השנינות והעוקצנות לעיתוי אחר. בינתיים תנו רק אהבה, בלי תנאים.

רביעי עד שבת: בימים אלה תרגישו שסוף סוף העניינים מתחילים לזוז בכיוון הנכון. יש לכם חברים ומכרים שישמחו לעזור לכם במידה ותבקשו. לא די במוצר או ביצירה שייצרתם, עכשיו תצטרכו ללמוד כיצד לשווק אותם. מישהו שהכרתם לאחרונה, עלול לאכזב ולהתגלות כאדם לא ישר במיוחד. תחושת התסכול תגרום לכם לבחון מחדש את היחסים האלה. אם ברצונכם לחשוף את סודותיו של מי שאתם חושדים בו, הניחו לו להאמין שאתם מאמינים לדבריו.

משפט השבוע להעצמה: שום כמות של צער לא יכולה לשנות את העבר ושום כמות של דאגה לא יכולה לשנות את העתיד.


ראשון עד שלישי: איפה הכבוד האבוד שלכם ? זה שאנשים לא מתייחסים אליכם בפי שאתם רוצים, זה לא אומר כלום ובוודאי שאין זאת סיבה לירידה במצב הרוח. אז ככה, כשמגיעות אליכם הצעות לבילויים תהיו קצת יותר סלקטיביים ותסכימו רק אם זה מתאים לכם באמת. אם לאעדיף להישאר כל הערבים בבית ולהקשיב למוסיקה או לצפות בסרט טוב.

רביעי עד שבת: ביקור של קרובי משפחה, נסיעות וטיוליםכל אלה עומדים על הפרק ואתם עסוקים בסגירת תאריכים מדויקים. קשה לכם לקחת יוזמה, אך בסיומו של התהליך תרגישו מצוין ותקבלו פידבקים חיוביים מהסביבה. אל תהססו יותר מידי. פשוט עשו את מה שאתם חייבים. בתחום הביתיחלה הטבה ביחסים וקיימת הזדמנות אמיתית לשיפור.

משפט השבוע להעצמה: הכרת תודה על הדברים הקטנים היא הבסיס לאושר, אנחנו מייחלים לדברים גדולים ושוכחים כמה טוב לנו כבר עכשיו


ראשון עד שלישי: מה דעתכם להקדיש קצת יותר תשומת לב לסגנון הלבוש שלכם ? כדאי לבדוק בצורה הכי אובייקטיבית שאפשר מה וכמה אתם משקיעים באמת ועל מה קמה כל המהומה. לפני שאתם שוללים את האפשרות שאתם טועיםחשבו שוב. הפתרון קל יותר מאשר אתם משערים. בין האנשים שלכאורה משתפים עימכם פעולה, מסתתרים גם אלה שלא ממש מפרגנים לכם.

רביעי עד שבת: צפויות הכרויות חדשות וגם יש אפשרות לקשר רומנטי. אתם נראים טוב ומצב הרוח בהתאם. נצלו את האנרגיות של יום שני על מנת להתענג על בילוי לא שגרתי. האנרגיה הגבוהה ושמחת החיים המציפות אתכם עכשיו עלולות לגרום לכם לבזבוז כספים לא מבוקר. שמרו לא להגזים ובמיוחד לא להתחייב לטווח ארוך להוצאות גדולות. זה הזמן לברר מי הם ידידי האמת שלכם, ומי סתם דאגו לאינטרסים שלהם.

משפט השבוע להעצמה: מוטיבציה היא מה שגורם לך להתחיל, הרגל גורם לך להמשיך


ראשון עד שלישי: זה פרק זמן נפלא וטוב. אתם מרגישים שהצלחתם לעלות על דרך המלך. אפילו שלא כל מה שקורה זה בדיוק הקטע שלכם, עד הסוף, אבל יש בהחלט תחושה של תנועה ושל חיוניות, מה שלא הרגשתם בעוצמה כזאת, די הרבה זמן. שמרו על קשר הדוק עם אדם אשר בשמו מופיעה האות א‘. זהו גורם ממריץ עבורכם. חשוב! לא לוותר!

רביעי עד שבת: אם אינכם חשים על הגובה, שימו לב להתגלויות המופיעות בחלומותיכם. תשובותיכם נמצאות בעולם שמעבר לנו. בתחום הביתיהמצב רגוע. בתחום הרומנטי שקט. מי שנמצא במערכת יחסים קבועה נוטה להתאים את עצמו לדרישות של בן/בת הזוג במסגרת האפשרויות. דבר מה שקיבלתם במתנה עשוי לשמש אתכם כקמע להגנה מפני אנרגיות שליליות.

משפט השבוע להעצמה: לחץ אינו מעלים את הצרות של העתיד, אך הוא כן מעלים את החוזקות שיש לנו בהווה


ראשון עד שלישי: נראה כי אתם מתקשים לזהות הזדמנויות של ממש וכך קורה שהחיים האישיים שלכם לא בשמיים. קפיאה על השמרים בתירוץ של זהירות, ממש לא עוזרת. זה משהו שחייב להיפסק. זה לא שאתם לא יודעים בתוך תוככם מה צריך לעשות. זה מין קטע של דחייה בגלל חוסר רצון להתמודד עם המציאות. זה לא קל אך הכרחי.

רביעי עד שבת: עושה רושם שזה פרק זמן עמוס בו אתם מרגישים היטב את הלחץ המופעל עליכם מכל הכיוונים. אחד מן הסובבים אתכם יאלץ להתנדב ולשחרר אתכם מביצוע חלק מן המטלות השונות. אם לא תדעו לשים גבולות ברורים, תישחקו את עצמכם וחבל. שיחה טובה והצעה של פתרונות  מקוריים יורידו מכם המון  לחץ. חבר קרוב ינסה לגרור אתכם לשיחות ארוכות מידי לטעמכם

משפט השבוע להעצמה: פסימיסט רואה קושי בכל הזדמנות אופטימיסט רואה הזדמנות בכל קושי.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?