תחזית אסטרולוגית שבועית 16-22.12.2022

ראשון עד שלישי: זה פרק זמן מורכב. יש לכם הרגשה (נכונה) שצריך לעשות סדר, להגדיר את סדרי העדיפויות שלכם וללבן בעיות בוערות עם בני משפחה. מצד שני, יש יותר מידי נושאים שדורשים את תשומת ליבכם המיידית, כך שיש לכם בקושי רגעים בודדים לנשום. אינכם יעילים במיוחד וחבל. כדאי לתכנן את מהלך השבוע הבא.

רביעי עד שבת: אתם מפעילים מאמצי שכנוע על אדם קרוב. מצב הרוח הנינוח והרומנטי מאפשר לכם להתקדם לכיוון המטרה הרצויה לכם. קיים סיכוי טוב שתשיגו את מבוקשכם. נושא שנוי במחלקות יעלה על הפרק ותהיה ציפייה מהצד השני שגם אתם תתרמו משהו מצדכם ותוותרו למען אחרים. הקפידו לעשות שימוש הוגן ביכולת שלכם להפעיל מניפולציות כדי להשיג את מה שרצוי לכם.


ראשון עד שלישי: אתם מתמודדים עם פיתויים הקשורים לענייני חומר וגשמיות. למרות שבדרך כלל אתם דבקים בעקרונות שלכם, הפעם המצב מקשה עליכם. אינכם שלמים עם עצמכם. המצפון לא שקט, גם אם אתם מרשים לעצמכם לעבור את הגבולות שאתם קבעתם לעצמכם. דרושה בדיקה מחודשת והתבוננות פנימית. קיים בכם צורך פנימי בחום ובאהבה, הן כמעניקיםוהן כמקבלים.

רביעי עד שבת: במידה ותצליחו לפתח את הרגישות והמודעות שלכם, תוכלו לשפר מאוד את מצבכם האישי. יש כמה עקרונות בסיסיים שאתם מפספסים וזה בהחלט מכשיל אתכם בקטעים רבים בחיים. אתם משקיעים תשומת לב רבה מידי בנושאים משניים ולא מבדילים בין עיקר לטפל. תהיו נועזים ותסתכלו לפחדים הכי גדולים ישר בעינייםקשה אך אפשרי ובהחלט כדאי.


ראשון עד שלישי: צפויה סגירה של עסקה שרווח בצידה. משימה הקשורה בניירת שדחיתם מזה זמן מה, מגיעה לסיומה המוצלח. תחושת סיפוק אישי עמוקה מאפשרת לכם להתפנות לעניינים חיצוניים. אתם מגלים התעניינות בנושא חברתי שעולה למודעות באמצעי התקשורת ומחליטים להקדיש מזמנכם הפרטי למען הגשמת מה שנראה כצעד הכרחי וחשוב במיוחד.

רביעי עד שבת: זה פרק זמן עמוס. בין אירוע לאירוע מומלץ שתמצאו קצת זמן לעצמכם. ‘לא נעיםלכם לסרב לבקשות של אחרים וכך אתם מוצאים את עצמכם פעמים רבותמתוסכלים וממורמרים, בלי סיבה נראית לעיני אנשים אחרים בסביבתכם הקרובה. נצלו את שעות הפנאי לעשות פעילות סוליסטית. למשל ? חתירה בסירה, ביקור בחדר כושר או קריאת ספר טוב.


ראשון עד שלישי: מתח פנימי גורם לכם להיות בנקודת חולשה. אתם מרגישים במלוא העוצמה תחושות קשות למדי גם כלפי אנשים אשר הפרו, לפי הבנתכם, את האמון שנתתם בהם. כושר ההישרדות חסר הפשרות שלכם יסייע לכם להתמודד. תעזבו בצד את האגו הפגוע ואל תנסו להוכיח לכולם שהצדק עמכם. פשוט תעשו מה שמרגיש לכם הכי נכון. ניצחון הרכות.

רביעי עד שבת: פרק זמן נהדר. נראה שמצבכם אכן הולך ומשתפר בהתמדה. אל תחפשו פיצוי על מה שקרה פעם ובמקומות שכבר אינם רלוונטיים. עכשיו אתם נמצאים בהווה, על כול המשמעויות של העניין, לטוב ולרע. האווירה משתפרת ויש תחושה שכולם רוצים להתחיל בדף חדש. שתפו פעולה. זאת בהחלט הדרך הנכונה עבורכם.


ראשון עד שלישי: אתם משקיעים אנרגיה במקומות הלא נכונים. זאת עובדה וכל הניסיונות לטייח את מה שקורה הם בזבוז זמן מוחלט. את המקום שאין בו תוצאות, צריך לעזוב אחרי זמן קצר ובוודאי לא להישאר דבוקים למטרה שברור לחלוטין לכולם חוץ מכם, שמובילה אתכם ל-‘רחוב ללא מוצא‘. ככול שתקדימו להפנים את המסר המגיע אליכם מהיקוםיהיה לכם טוב יותר

רביעי עד שבת: אתם לא ממש מפרגנים לעצמכם. פתאום נתקפתם רגשי אשמה ונראה לכם שמגיע לכם עונש. החיים האמיתיים מתחילים במקום בו נגמרים הרגשות השליליים שאתם ממציאים לעצמכם כדי להימנע מפעולה קונקרטית. בשלב הנוכחי חשוב שתקפידו על ראש נקי והגיון בריא ופשוט תמשיכו לעשות את מה שהחלטתם.


ראשון עד שלישי: פרק זמן נפלא. הכלל שלכבדהו וחשדהומתאים לכם כהוראה והמלצה כללית ובמיוחד לפרק זמן זה. מתאים לכם להתלהב עד כדי איבוד שליטה רגשי. אבל, חשוב שלא תשכחו את הכללים הבסיסיים. קשר חדש שעשוי להתאים לכם מתפתח לאיטו. תנו צאנס. יחד עם זאת, אל תשנו תוכניות מוקדמות. בימים אלה צפוי לכם בילוי מהנה בחיק הטבע בפעילות מרתקת.

רביעי עד שבת: פרק זמן מוצלח. אתם שוקלים ומשתעשעים ברעיונות ובקומבינציות אפשריות שיקדמו אתכם בחיים בכלל ומבחינה זוגית במיוחד. בימים אלה מתרחשים כמה אירועים בלתי מוסברים שמאותתים לכם על כיוון פעולה אפשרי. היו פתוחים לקבל הזמנות ליציאה לבילוי גם מצד אנשים שההיכרות איתם שטחית למדי. תופתעו מהתוצאות.


ראשון עד שלישי: פרק זמן טוב. אתם מנסים להסביר ולהאיר את עיניהם של אלה שקרובים אליכם על מנת להעביר מסר שחשוב לכם. יש לכם הרבה מאוד עבודה ואתם מתקשים לעמוד בנטל. קחו קצת זמן להתארגנות. ארגון נכון יאפשר לכם לסיים את פרק הזמן הזה כמנצחים. בערבים חשוב שתצאו לבלות עם חברים. צפויה הגשמה עצמית בחברת אנשים מהליגה הלאומית.

רביעי עד שבת: אולי אתם נראים לעיתים שבריריים אולם ב-‘חולשהובעדינות שלכם אתם מפגינים המון כוח. מצד שני, התחושה הנוסטלגית שאתם מפזרים סביבכם מעוררת אצל אחרים רצון לעזור לכם, ללא הרף. ואחר כך, אתם לא מבינים למה לא ממש סומכים עליכם, או לא מציעים לכם תפקידים עם אחריות ? ותחשבו על זה


ראשון עד שלישי: זה פרק זמן אופטימי. יש לכם את היכולת לראות את המצב בראיה רחבה וכוללת ובכך להוות דמות מפתח בפתרון סכסוכים ועימותים משפחתיים ואחרים. בקיאות בפרטים והיכרות מעמיקה עם מה שקורה בשטח מאפשרות לכם לבטא את כושר המנהיגות ולבלוט הרבה מעבר למתרחש ביום יום. הישמרו מפני פרשייה רומנטית שלא ניתן לחשוף אותה בפני אחרים.

רביעי עד שבת: התבוננות מחודשת במערך הכוחות המשפחתי תאפשר לכם תובנות ורעיונות חדשניים כדי להתמודד עם המצב. אתם שוקלים מה לעשות בעתיד הקרוב אולם קשה לכם מאוד להגיע למסקנות חד משמעיות. נקודת המפגש בין הרצוי למצוי מעיקה עליכם. השאיפות שלכם לא ממש מחוברות למציאות העכשווית. נסו להגיע לפשרה מתקבלת על הדעת.


ראשון עד שלישי: פרק הזמן הזה הוא בסימן ריחוף וחולמנות. אולי זה לא קורה לכם לעיתים קרובות אבל עכשיו אתם די מרחפים. קשה לכם להתרכז והמחשבות שלכם נודדות לאי שם. אופטימיות זהירה מתגנבת לליבכם. קשר עם אדם בן מזל דגים גורם לכם להתנהגות בלתי שגרתית ובלתי מובנת גם לכם וגם למי שנמצא סביבכם. מאוהבים? ייתכנו מצבי רוח סוערים וגועשים

רביעי עד שבת: פרק זמן ידידותי. קצב החיים עולה ואתם מוצאים את עצמכם חוגגים בלי הפסקה. אתם מאמינים שתוכלולבלועאת כל ההצעות ולמצות מהחיים את מה שהפסדתם או פספסתם בעבר. הקדישו חלק מן הזמן הזה לזוגיות שלכם. במידה ואין לכם כרגע קשר קבוע, תתחילו להיות מודעים יותר לאנשים מתאימים שנמצאים בסביבה הקרובה שלכם. קצת יוזמה מצידכם רק תועיל.


ראשון עד שלישי: קשר חדש עומד במבחן המציאות. הצלחה חלקית בלבד. אולי אתם צריכים לשנות את קנה המידה שלכם לממדים קצת יותר רציונאליים. אנשים משתפים פעולה ביוזמה שנקטתם למרות שאינם מסכימים איתכם. כדאי שתעריכו את המאמץ הכנה המגיע מהצד השני ובעתיד תנהגו באופן דומה. זה פרק זמן מתאים לטפל בעצמכם ולהתפנק.

רביעי עד שבת: אתם נוטים לנהוג בכוחניות מול אנשים שלא שייכים ל-‘ליגה שלכםולא מתמודדים איתכם בהצלחה. המצב עלול לגרום לצבירת כעסים וטינה שיתפרצו במועד מאוחר יותר ועלולים להפתיע אתכם בעוצמתם. חלוקת הכוחות הלא נכונה עלולה לגרום לכם לרגשות מעורבים ולתשישות. תתקדמו בזהירות ובלי לסכן את מה שבניתם בעמל רב.


ראשון עד שלישי: נראה לכם שמישהו מנסה לטמון לכם פח, אולם לא מצליח. יחד עם זאת, גם אם ישתפוח רקוב אחדזו לא ממש סיבה להסתובב בהרגשה שכל העולם מנסה להכשיל אתכם ולחשוד בכול צל שזז. עליכם להתגבר על החששות והפחדים הפנימיים. גם הפרת אמון מצד אדם אחד אינה בהכרח הכרזת מלחמה שאין ממנה חזרה. נסו לברר את המניעים הנסתרים.

רביעי עד שבת: קיימים תנאים נוחים שמאפשרים לפתח אינטימיות אמיתית במערכת אישית. יהיה לכם קל יותר מאשר חשבתם להעביר מסר לאדם בן מזל דלי, איתו הייתה לכם לאחרונה בעיית תקשורת קשה. מעברים חדים בין קשיחות לא מוסברת לרכות מבלבלים את הקרובים לכם. נסו למצוא איזון. זו תקופה טובה אך חסרת יציבות.


ראשון עד שלישי: נראה כי מישהו קרוב אליכם מצליח להוציא אתכם מהכלים. אתם מנסים להתאפק מלהגיב בחריפות אך התחושה הלא נוחה גולשת החוצה ומתפרשת לא נכון. במקום שתיקה רועמת עדיף לדבר ולומר את מה שאתם מרגישים ומה מתאים לכם. ביטויים נשגבים ומעורפלים והגדרות בומבסטיות לא יעשו את העבודה. במקרה הזה, כמו בדרך כללהכי פשוט זה הכי טוב.

רביעי עד שבת: מפגשים צפופים מידי עם אנשים רבים מדי גורמים לכםלאבד את הצפון‘. יש מי שמאשימים אתכם בחוסר שיתוף פעולה אולם אתם מצליחים להסביר את המניעים שלכם בצורה משביעת רצון. אל תתחייבו להשתתף בשום דבר שלא נוח לכם. כמו שכבר למדתם מניסיון העבר, אין טעם לעשות זאת אלא אם כן אתם פועלים בלב שלם. מה שאתם לא בטוחים בופשוט אל תבטיחו ואל תעשו. לא להיכנע ללחצים גם אם הם מגיעים במסווה של בקשה.

כתבות שיכולות לעניין אותך

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?