“שער שוויון” – חינוך בליגה אחרת

בתכניתשער שוויון“, מוקמות קבוצות כדורגל בבתי ספר. חניכי הקבוצה נפגשים ארבע פעמים בשבוע, לאורך שנת הפעילות וגם: בועטות


דוברות מועצה מקומית קצרין

שער שוויוןהנו מיזם חברתי, שמטרתו העיקרית היא הקניית מסגרת ספורטיביתחינוכית לילדים ולנוער מאזורי הפריפריה החברתית של מדינת ישראל. בתכנית זו, מוקמות קבוצות כדורגל בבתי ספר. חניכי הקבוצה נפגשים ארבע פעמים בשבוע, לאורך שנת הפעילות. פעמיים בשבוע, נפגשים עם מאמן הכדורגל לאימון מקצועי ופעמיים נפגשים עם חונכי הקבוצה למרכז למידה, בו זוכים לסיוע בשיעורי הבית ובהכנה למבחנים וכן לפעילויות חינוכיות להקניית ערכים ולגיבוש הקבוצה.

בטורנירים, מושם דגש על התנהגות ספורטיבית ובסופו מוענק גביעהקבוצה ההוגנת“. במסגרת התכנית, פעילים מאות מתנדבים ברחבי הארץ, הממלאים את תפקידיהם מתוך שליחות ושאיפה לסייע בהתפתחותו של דור העתיד במדינה

פעם בחודש, מתקיים בכל מחוז טורניר גדול וחגיגי, אליו מגיעות כל קבוצות האזור ולקראתו הציפייה של הילדים גדולה מאוד. בטורנירים, מושם דגש על התנהגות ספורטיבית ובסופו מוענק גביעהקבוצה ההוגנת“. במסגרת התכנית, פעילים מאות מתנדבים ברחבי הארץ, הממלאים את תפקידיהם מתוך שליחות ושאיפה לסייע בהתפתחותו של דור העתיד במדינה.

בשנת הפעילות תשפ, ה-11 בתולדות הארגון, משתתפים בתכניתשער שוויון” 4,500 ילדים ונערים, בגילאי 9-16, בכל רחבי ישראל. למעלה מ-300 בתי ספר יסודיים, חטיבות ביניים ותיכונים, מרמת הגולן ועד אילת, משתתפים בתכנית. (מתוך האתר הרשמי של התכניתשער שוויון“).

זוהי השנה השישית בה פועלת התכנית בקצרין, בשני בתי הספר היסודיים, “דרכי נועםוגמלא“. הילדים המשתתפים בתכנית הם מכיתות ה‘-ו‘. לכל אחת מהקבוצות, מאמן משלה, שמלווה אותה לאורך על הפעילות, בתוך בית הספר ומחוצה לו. השותפים היישוביים הםעיר ללא אלימותבתקצוב התכנית ואוהלובקצרין, שם מתקיים מרכז הלמידה, בכל שבוע.

המאמן מוחי מלווה את קבוצתשער שוויוןשל בית הספרגמלאכבר כמה שנים ובימי שני, מקיימים פעילות של מרכז למידה, עם חברה ממכינת מיצר. בבית הספרדרכי נועם“, המאמן הוא נועם שמאכה. הקבוצות יוצאות למשחקי חוץ ומארחות משחקי בית. בטורניר הפתיחה החגיגי שנערך בקריית שמונה, בסוף דצמבר, בית הספרגמלאקיבל את גביע ההוגנות. הטורניר הבא ייערך ביום רביעי, ה-19.2.2020, בחצור הגלילית.

בועטות

מחלקת החינוך של המועצה לא עוצרת לרגע והשנה זכינו בקול קוראמיוחד, שהוציאה עמותתשער שוויון“, להקמת גירסה חדשה ונשית במיוחדנבחרת כדורגל בנות הנקראתבועטות“, שהתחילה את דרכה השנה בבית נספרגמלא“.

קבוצתבועטותהיא אחת מתוך קבוצות כדורגל רבות בפריסה ארצית.  אותרו בנות מכיתות ה‘-ושחובבות כדורגל ומעוניינות לייצג את ביהסגמלאבכבוד. מטרת התכנית היא לקדם שוויון מגדרי בחברה הישראלית באמצעות הקמת קבוצת כדורגל, תחום שנתפס כנחלתם הכמעט בלעדית של הגברים.

במהלך האימונים, המאמנת שיר לוי, מורה לחינוך גופני בביהס, עובדת על העצמת המשתתפות, חיזוק הביטחון העצמי, חיזוק תחושת המסוגלות והערכה עצמית. הקבוצה מונה 14 בנות, שמתאמנות פעמיים בשבוע, באופן קבוע. אחת לחודש וחצי, יתקיים טורניר כדורגל אזורי, בו יזכו הבנות להיפגש עם בנות מיישובים אחרים, חלקן מרקע דתי או תרבותי שונה. בטורנירים, ניתן דגש מיוחד להתנהגות ספורטיבית והגביע שבו זוכה הקבוצה המנצחת הוא גביעהקבוצה ההוגנת“. בהזדמנות זאת, נאחל לבנות הקבוצה ולמאמנת שיר הצלחה רבה.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?