שונישין – דיקור סיני ללא מחטים לילדים

בדומה לדיקור הסיני הקלאסי, גם בשונישין, מטרת הטיפול היא לחזק את מערכת החיסון ואת האנרגיה הכללית, על מנת להעצים את יכולת הריפוי הטבעית של הגוף


ברוך השם, אני אוהבת את המקצוע שבחרתי ומודה עליו כל יום. כשבחרתי ללמוד אותו, שמחתי שאוכל לעזור למשפחתי בכל מיני מחלות שקופצות לבקר. ילדיי מקבלים את הטיפול במחטים באהבה. הם יודעים שהמחטים דקות ועדינות ובקושי מורגשות ושהטיפול עוזר להם ומקל על התסמינים. בקליניקה, הטיפול בילדים בדיקור אמנם מלווה במשא ומתן, אך היתרון הוא שהטיפול ממש מהיר, עם מחט אחת ב-2-3 נקודות ונגמר, מה שהופך את חווית הטיפול לנעימה ואפשרית וההפתעה בסוף תמיד מעלה חיוך וחשק לבוא לטיפול נוסף.

לפני 10 שנים, למדתי את השונישין – דיקור סיני ללא מחטים לילדים. מה שהוביל אותי ללמוד זאת הייתה העובדה שלילד הפרטי שלי, כל בקיעת שן לוותה במופע של קוצר נשימה והמתוק לא נתן לי להתקרב אליו עם מחטים. כשהגעתי אליו עם הכלים הקטנים של השונישין, הוא הביע התעניינות, נגע, בדק, נתן לי לטפל בו ונהנה מהטיפול.

מה זה שונישין?

משמעות השם שו – קטן, ני – ילד, שין – מחט: מחט לילד הקטן. זו שיטת טיפול שפותחה ביפן, על בסיס הרפואה הסינית, המאפשרת טיפול בתינוקות וילדים, באופן יעיל ונעים, בעזרת כלי מתכת קטנים ולא פולשניים, החבויים בתוך כף היד של המטפל.

לפי הרפואה הסינית, המרידיאנים הם מסלולים קבועים, לאורכו ולרוחבו של הגוף, בהם זורמת אנרגיית החיים הנקראת – צ’י. כאשר יש זרימה חופשית וחלקה, הגוף בריא. חוסר איזון נוצר כאשר יש הפרעה לזרימה החלקה של האנרגיה, מה שעלול לגרום למצב כאב וחולי.

גם תגובה רגשית יכולה לפגוע באותה זרימה חופשית וחלקה של הצ’י. הילד אינו מבוגר ואופן הטיפול בו יהיה שונה. היתרון הבולט של השונישין הוא שהטיפול מתאפשר מבלי לגרום לילד פחד, או תגובה רגשית חזקה מדי. הטיפול יכול להתבצע תוך כדי משחק, כשהילד נינוח ורגוע.

הטיפול

לאחר תשאול ההורים ובדיקה פיזית, ניגש לטיפול בילד. טכניקת הטיפול היא עדינה מאוד וכוללת גירוי קל וטפיחות עדינות בעזרת כלי מתכת קטנים ועדינים לאורך המרידיאנים, במטרה לעודד גירוי ולהגביר את האנרגיה החיונית של הילד.

הטיפול עצמו אינו נמשך זמן רב וההורים מקבלים הנחייה להמשך טיפול עצמי בבית: המלצות תזונתיות וטיפול שונישין ביתי.

בדומה לדיקור הסיני הקלאסי, גם בשונישין, מטרת הטיפול היא לחזק את מערכת החיסון ואת האנרגיה הכללית, על מנת להעצים את יכולת הריפוי הטבעית של הגוף.

היכולת של השונישין לטפל ולרפא ביעילות ובבטחה במצבי חוסר איזון, לפני שהם מתפתחים למחלה של ממש וכן, במחלות שונות על מנת למנוע מהן להפוך לכרוניות וכל זאת ללא פחד או רתיעה של המטופל הקטן וללא תופעות לוואי.

בעזרת השונישין ניתן לטפל בבעיות שינה וביעותי לילה, בעיות של מערכת העיכול, ריפלוקס, פליטות מרובות, דלקות ונוזלים באוזניים, דלקות גרון, שקד שלישי מוגדל, מערכת חיסון חלשה, בעיות עור . ניתן להתחיל לקבל טיפול בשונישין מגיל לידה

בעזרת השונישין ניתן לטפל בחוסרי איזון, כמו בעיות שינה וביעותי לילה, בעיות של מערכת העיכול, ריפלוקס, פליטות מרובות, דלקות ונוזלים באוזניים, דלקות גרון, שקד שלישי מוגדל, מערכת חיסון חלשה, בעיות עור ועוד. ניתן להתחיל לקבל טיפול בשונישין מגיל לידה, בהתאם לצורך.

מנסיוני, שונישין היא שיטה פשוטה ויעילה לטיפול בתינוקות וילדים: אינה פולשנית וכואבת והתוצאות מדברות בעד עצמן ועל כן, רוב הילדים והוריהם מוצאים אותה מהנה ונוחה.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?