ציפי עמר – לשתות קפה עם הכנרת

ציפי עמר

נולדה במרכז והצפינה בעקבות האהבה. בהכנות לשבת, השולחן הוא הראשון. ארון האקססוריס שלה הוא אימפריה.  האורחת שלנו לשבת היא ציפי עמר


 

קצת על עצמך:

“נשואה לשמוליק, אימא לאורי, גיא ושי המהממים, בני 10, 7 ו-3. גרים בחד נס כבר ארבע שנים”.

עיסוק:

“מנהלת שיווק  במלון ‘גליליון’. מאז שהגעתי לצפון, לפני 15 שנה, אני מנהלת את מערך השיווק של מלונות בוטיק בגליל ובגולן. מלון ‘מצפה הימים’, ‘ספא וילג’ חמת גדר’ וכיום, ב’גליליון’. אוהבת מאוד את ענף התיירות ומחוברת אליו בכל לבי”.

איפה נולדת גדלת?

“נולדתי בתל אביב וגדלתי בחולון. בגיל 18, חזרתי עם הוריי לתל אביב ומשם הצפנתי למושבה מגדל, בעקבות האהבה לשמוליק ולצפון ואז, עלינו יחדיו לגולן המדהים, לחד נס, עם שלושת ילדינו”.

איך נראה יום שישי שלך?

“יום שישי הוא היום האהוב עליי במיוחד. אנחנו אומנם מנהלים אורח חיים לא דתי, אבל שומרים על המסורת וביום שישי, יש הרגשה מיוחדת במינה. אני מתחילה את הבוקר בניקיון הבית ממש כמו שאימא שלי נהגה לעשות. ב-12:00, רגע לפני שאני הולכת להביא חזרה את שייקי מהמעון, אני כבר עורכת את השולחן. כל שבוע, הוא מתקשט מחדש בהידור מיוחד וחגיגי. יש לי ארון שלם של אקססוריס ובו כל אוצרותיי לעריכת השולחן, הצבעים תואמים, המפיות קשורות בחוט רפיה, או סאטן, לכל ילד ממתינה כיפה ואני מעלה תמונות בקבוצת הווטסאפ של חברות הילדות שלי, שתמיד צוחקות עליי, שעוד לפני שהדגים הופשרו והסירים הונחו על הגז, אצלי השולחן מוכן.

“אני מקפידה להדליק נרות שבת וזה למעשה הרגע שמציין את השבת שנכנסת לביתנו. האווירה רגועה, הכנרת מחייכת אלינו מחלונות הסלון. זמן בין הערביים בחד נס הוא רגע קסום במיוחד. השמים מתקשטים בצבעים נפלאים וזה רגע נעים עבור כולנו”.

מה כוללת ארוחת השבת שלכם?

“כל השבוע, אני מבשלת ובסופ”ש שמוליק בעלי הוא שאחראי על הפינוקים והמטעמים. אנחנו לא מוותרים על הדגים המעולים שלו ועל החמין המנחם בשבת. כאח של מאסטר שף הוא מחויב לעניין האוכל, שכנראה עבר בגנים המשפחתיים. השבוע, חגגנו בערב חגיגי במיוחד את נצחונו של יהודה עמר, גיסי, בתחרות ‘מאסטר שף’. היה ערב מדהים, הבית עוצב וקושט על ידי בחגיגיות ובשרים התגלגלו לאטם במעשנת. אירחנו את חברי נבחרת ‘מאסטר שף’ אצלנו בגולן, לערב של טעמים והיה נפלא! כשיהודה התקדם בשלבי התחרות של התכנית, היה לי ברור שאערוך את מסיבת הגמר אצלנו”.

זיכרון ילדות משבת:

“אני זוכרת שאימא שלי הייתה מנקה את הבית בבוקר שישי ובצהריים, הייתה יוצאת לקניות. כשהייתה חוזרת עם הקניות, מיהרה להעמיד סירים והריחות התפזרו בבית. בית ילדותי היה תמיד פתוח לשכנים ולחברים. אחיי הגדולים תמיד היו מצרפים חברים לשולחן, שהיה מלא בשפע מטעמים והרבה שמחה בלב”.

מה הכי כיפי בשבת שלך?

“הכי כיף לי זה הביחד המשפחתי שלנו. השבוע חולף במהירות עמוס במטלות היום-יום, אני מקפידה שימי שישי ושבת יושקעו בביחד שלנו, אנחנו מרבים לבלות בחיק הטבע ולצאת לטייל בארץ היפהפייה שלנו”.

עם מי היית רוצה לשבת בשולחן שבת?

“השבוע, ציינו עשר שנים לפרדתנו מאבי היקר והאהוב וגם היינו אמורים לחגוג לו יומולדת 71, באותו תאריך. הבית היה אמור להיות מלא ריחות של אפייה וזרי פרחים וחברים שהיו אמורים לחגוג אתנו. אני מניחה שהייתה גם מסיבת פורים, כי זה היה החג האהוב עליו. במקום כל אלו, אנחנו מתאספים, משפחה וחברים, כבר 10 שנים, מקשטים את קברו בפרחים, מעלים זיכרונות מהאיש הכי יקר לי, שהשאיר חלל גדול מדי. הייתי מאוד רוצה לשבת אתו שוב בשולחן השבת שלי”.

 “אני מקפידה להדליק נרות שבת וזה למעשה הרגע שמציין את השבת שנכנסת לביתנו. האווירה רגועה, הכנרת מחייכת אלינו מחלונות הסלון. זמן בין הערביים בחד נס הוא רגע קסום במיוחד. השמים מתקשטים בצבעים נפלאים וזה רגע נעים עבור כולנו”

מה עושה בשעות הפנאי?

“האמת היא, שאין לי יותר מדי. העבודה ממלאת חלק עיקרי מיומי ומעט הזמן שנותר מוקדש כל כולו לילדיי. משתדלת להתבונן לכל אחד בעיניו, להקשיב איך עבר יומו, לשחק יחד ולאסוף חוויות לסל החיים שלנו כמשפחה. כשיגדלו, אתפנה לטפח תחביבים משל עצמי. כרגע, חווה אותם דרך הילדים. אורי רוכב על סוסים, גיא אלוף המגרש בכדורגל ושי מרוצה מכל פעילות שמציעים לו”.

מהו החלום שלך?

“להמשיך להודות על היש, ליהנות מהדברים הקטנים שמסבים אושר עילאי. להמשיך לעסוק במה שאני כל כך אוהבת. ליהנות עם המשפחה שלי ומתישהו, בפנסיה, לפתוח חנות קטנה ומטריפה של פרחים ואקססוריס לבית, לעצב אירועי בוטיק מדהימים ולהפוך את ארון האקססוריס שלי לממלכה!”.

מה את הכי אוהבת בגולן?

“את הנופים, את הכנרת המדהימה שנשקפת מכל חלון בביתי. כשהגענו לחד נס והתחלנו לבנות את בית החלומות שלנו, באנו עם שרפרף, אחר כך, כיסא ואז, טיפסנו על השולחן. כל פעם מדדנו כמה עלינו לעלות עם האדמה, כדי שהכנרת תהיה דיירת קבע בביתנו. החלום היה לשתות קפה, כשהיא תמיד בנוף”.

מה את מאחלת לעצמך?

“בריאות איתנה לכל משפחתי!

“לאמי היקרה והאהובה, שמיום שאבי עזב, נלחמת כלביאה במחלה לא פשוטה. שנמשיך ליהנות ולחיות בשמחה ואהבה גדולה!”.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?