סמינר הקיץ של דילר

דילר

עמיתי “דילר גולן”, שאקלים אחד אחד, חזרו מהשליחות באוסטרליה ובלי לעצור לנשום, ארגנו שבוע קהילה. מה זה? תקראו למטה על המנהיגים הבאים שלנו


יובל קידר וטליה אפלבוים

במשך שנה שלמה, היינו שותפים וחווינו את התכנית המדהימה שנקראת “עמיתי דילר”. כשאנחנו מסתכלים לאחור, אנחנו שואלים את עצמנו: איך אפשר לסכם שנה כזאת משמעותית?

במשך השנה, למדנו המון, רכשנו כלים לחיים, תרמנו והתנדבנו, התנסינו בהקמת תכניות וכל זאת, עשינו כקבוצה אחת מגובשת ומאוחדת, בנים ובנות, צפונים ודרומים, דתיים וחילונים כאחד.

ביחד, בנינו שבתון מא’ ועד ת’, עסקנו בתיקון עולם, טסנו לצד השני של העולם, כדי לפגוש קהילה יהודית חמה ואוהבת באוסטרליה וביחד, עברנו מסע מטורף ובלתי נשכח. תוך כדי השנה ובמשך שלושת החודשים שלאחר מכן, התחלנו להתכונן ולתכנן את המשימה הבאה שלנו, בניית שבוע הקהילה.

יובל קידר, עין זיוון: “בתחילת המסע שלי ב’דילר’, באתי במחשבה ברורה – לרכוש כלים למנהיגות, להוביל ולשנות. אם תשאלו אותי עכשיו מה זה ‘דילר גולן’ בשבילי, במילה אחת אני כנראה אגיד – משפחה. משפחה עבורי זה מקום בטוח”

אתם בטח שואלים את עצמכם מה זה “שבוע הקהילה”.

אנחנו, ישראלים ואוסטרלים יחד, בנינו שבוע שכולו עוסק כאן, בבית שלנו – הגולן. הכרנו את המורשת היהודית בגולן, למדנו וחווינו את חיי הקיבוץ, הכרנו את ענפי החקלאות, טיילנו וראינו את הנוף המרשים, למדנו על התוצרת המקומית וכמובן, הכרנו את הצבא ששומר עלינו. אנחנו, הישראלים, אירחנו את האוסטרלים אצלנו בבתים וניסינו להעניק להם כמה שיותר תחושה של בית ישראלי חם והרגשה שיש להם לאן לחזור.

בלי לעצור לשנייה, ישר נכנסנו לעוד חוויה – הקונגרס. מפגש עם נוער יהודי מכל רחבי העולם, משש יבשות שונות. שם הבנו שאנחנו חלק ממשהו גדול, משפחת “דילר”. יחד עברנו יחידות על ששת חוויות הליבה של דילר: פלורליזם, זהות יהודית, ישראל, עצמיות יהודית, מנהיגות ותיקון עולם. ללא ספק, אחת החוויות הכי משמעותיות שנזכור.

“היי, אני יובל קידר מקיבוץ עין זיוון. בתחילת המסע שלי ב’דילר’, באתי במחשבה ברורה – לרכוש כלים למנהיגות, להוביל ולשנות. אם תשאלו אותי עכשיו מה זה ‘דילר גולן’ בשבילי, במילה אחת אני כנראה אגיד – משפחה. משפחה עבורי זה מקום בטוח.

“מקום שבו אתה מתחזק ומחזק, מקום שחשוב לך, ההרגשה שיש לך חלק ותמיד יש מי שנמצא שם בשבילך. החבר’ה שאני הכרתי בשנה הזאת עברו אתי ביחד מסע.

“מסע שבו למדנו, שאלנו, חידשנו, רכשנו כלים, התנסינו וכמובן שנהנינו. בעקבות המסע הזה, צורת הראייה שלי השתנתה. הבנתי את כוחה של קבוצה, את הכוח של הביחד שלנו. להיות שם זה בשביל זה – אם באוסטרליה הרחוקה, בשבוע קהילה, או בקונגרס. הכרתי אנשים שאני יודעת שאני יכולה לסמוך עליהם שייקחו חלק ויעזרו”.

“היי, אני טליה, מנטור ואין ספק ששנת החניכות בתכנית ‘דילר’ פתחה לי עולם חדש ומעניין. עברתי מסע מדהים, שבו למדתי על עצמי ועל הקבוצה. התפתחתי, התבגרתי, חוויתי ונהניתי.

“העבודה על שבוע הקהילה בהחלט לא הייתה פשוטה, איך בונים כקבוצה שבוע בנושא הגולן, כאשר מחצית מהקבוצה אף פעם לא ביקרה בגולן? ומה עושים עם הפרשי השעות בינינו, שמקשים על התקשורת? בשביל לבנות את השבוע, נדרשה עבודה קבוצתית רבה, ירידה לפרטים הקטנים ואחריות. בסופו של דבר, היה לנו שבוע מדהים. ההתנסות הזו נתנה לי כלים לחיים. היה לי קיץ משמעותי מאוד ויצאתי עם חוויות שלא אשכח”.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?