סיפור של חמלה, אהבה וחסד

רות המואבייה מבינה את הצער של נעמי שנשארה לבד בעולם ומרגישה צורך להישאר אתה. בסוף, היא גם פוגשת את בועז, שגם זה סיפור של אהבה יפה. המסירות והנאמנות משתלמים בסוף


אני אוהבת את חג השבועות, חג מתן תורה, חג הקציר והביכורים וגם חג המים והחלב והדבש. אני אוהבת את שבועות בגלל כל האווירה מסביב. אני אוהבת לראות ילדות ונשים בשמלות לבנות, עם זרי פרחים לראשם. אני אוהבת את מראה השדות אחרי הקציר. אני אוהבת את טנא הביכורים ועוגות גבינה עם דובדבנים ואני אוהבת את חגיגות הטרום עם תפאורות של חציר וטרקטורים וסידורי פרחים וסלי פירות ענקיים.

אני גם אוהבת את שבועות בגלל שילדתי בחג הזה את שיאל שלי וגם בגלל כל המשמעויות הרבות שיש בו. הוא אחד משלושת הרגלים, בדיוק סיימנו לספור שבעה שבועות לעומר שקצת מכבידים ולפי המסורת, ביום זה, התקבלה התורה במעמד הר סיני, מעמד מיוחד מלא בקדושה ויראת ה‘. 

זהו גם חג שמסמל שפע של פרי ויבול והבאת הביכורים למקדש. אני גם אוהבת את מגילת רות, סיפור של אהבה ומסירות ומשפחה וחסד, עם סוף טוב. רות המואבייה, שבעלה מת,  בוחרת שלא להשאיר לבד את נעמי, אלמנה שאיבדה גם את שני בניה ואת כל כספה. רות לא חוזרת למשפחה שלה, הולכת עם החמות לארצהּ ומבטיחה לה שרק המוות יפריד ביניהן

יש בסיפור הזה מסר חזק של חמלה ואהבה וחסד. רות מבינה את הצער של נעמי שנשארה לבד בעולם ומרגישה צורך להישאר אתה. בסוף, היא גם פוגשת את בועז, שגם זה סיפור של אהבה יפה, מתחתנת שוב וגם זוכה לבן. המסירות והנאמנות משתלמים בסוף.

החיים מלאי אתגרים, אז וגם היום. לא מעט פעמים, יוצא לנו לפגוש אנשים שאיבדו את החמלה שלהם כלפי האחר. אנחנו אמורים להיות טובים, אבל איכשהו, בנסיבות חיינו, זה לא תמיד ככה. הסיפור של רות ונעמי הוא מסר נפלא לעשיית טוב שמושכת טוב

נמלא סלינו

החיים מלאי אתגרים, אז וגם היום. לא מעט פעמים, יוצא לנו לפגוש אנשים שאיבדו את החמלה שלהם כלפי האחר, שהם נאטמים לבעיות ולצער של מי שעומד מולםזה פוגש אותנו בעניינים ביורוקרטיים מול פקידים, מול אנשים בכל מיני מצבים. יש גם סיפורים משפחתיים עצובים ואפילו בענייני בריאות, בהם אנחנו מצפים לרגישות יתר ואז סיפורים על חסד ופתיחת הלב מעוררים בי התרגשות גדולה ואני כל כך מתפעלת מהם ומהטוב שבהם, מה שבעצם אמור להיות מובן מאליו.

אנחנו אמורים להיות טובים, אבל איכשהו, בנסיבות חיינו, זה לא תמיד ככה. הסיפור של רות ונעמי הוא מסר נפלא לעשיית טוב שמושכת טוב. חגים הם מסורת ומשפחה ואוכל טוב וזיכרונות ילדות של מלחמות מים בשכונה, שרשראות עם עוגיות בצורות שונות שאימא שלי אופה, שיעורי תורה לאורך הלילה כשהייתי יותר צעירה ויש את הסגולה הידועה שבערב שבועות, בדיוק בחצות הלילה, נפתחים שערי שמים וזה זמן טוב לתפילות ובקשות שמתמלאות.

רגע לפני שבועות, גם מתחילה עונת החתונות שאני אוהבת. החקלאים חוגגים את סיום הקציר, הגולן חוגג את חג הדובדבן והיין. נמלא סלינו בפירות שיסמלו את הביכורים ואת השפע והנתינה, נקשט את שולחן החג באלומות שיבולים, נוסיף לזה פרחים צבעוניים ועלים ירוקים שיקשטו את הבית וימלאו את הלב, נאפה עוגות גבינה יפות לבנות וטעימות שיוסיפו לחגיגיות, נכניס לחיינו אופטימיות ואמונה בטוב, בחסד, בשפע, באהבה ובתקווה ושיהיה לנו חג שמח וחיים טובים.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?