סוגרים שבוע בקצרין

בטקס חגיגי ומרגש, הונחה השבוע אבן הפינה לתחנת הכיבוי החדשה בקצרין, במתחם הביטחון, סמוך לתחנת המשטרה וגם: ביקור מנכל רשות העתיקות, ביקור מנכלנתיבי ישראל“, קצרין במרכז העניינים של הסדר הלאומי, כנס מתגייסים 2022, קייטנות הקיץ, צו הארנונה לשנת 2023, התקדמויות הבנייה בקצרין ועבודות הנוער בחופשההרישום מתקרב!


מנכ”ל רשות העתיקות, אלי אסקוזידו, בביקורבמועצה

מנכ”ל רשות העתיקות, אלי אסקוזידו הגיע עם צוות המטה שלו לביקור בקצרין. כחלק מהביקור, פרסו מנכ”ל רשות העתיקות וראש המועצה תכניות עתידיות, סקרו תכניות בביצוע ובעיקר החליפו דעות על עתידה של קצרין ועל הרחבת פעילות רשות העתיקות בקצרין ובסביבה.

קצרין היא פנינה ייחודית ששופעת אתרים ארכאולוגיים שחלקם עדיין לא נחשפו לציבור הרחב.  בתכניות העתידיות, אתרים אלו יקבלו ביטוי משמעותי בתכנון העירוני.

ביקור מנכ”ל “נתיבי ישראל” בקצרין

כחלק מיישום החלטת הממשלה 864, להכפלת אוכלוסיית קצרין והגולן, נפגש ראש המועצה, ביום שישי האחרון, עם מנכ”ל “נתיבי ישראל”, ניסים פרץ. בפגישה, דנו השניים בפרויקטים משמעותיים, קיימים ועתידיים. לפניכם את הסיכום הכללי:

1. תוקם כניסה שלישית לקצרין שתחבר את הרובעים ‘בתרא’, ‘אפק’ והשכונות החדשות לכביש 9088, באמצעות הקמת כיכר ראשית בכביש וכיכר נוספת לכיוון רחוב יהודייה והמתחם המתפתח של קריית הממשלה ומבני ציבור ומסחר שעתידים לקום באזור. הפרויקט יצא לתכנון והביצוע יחל כבר בחודשים הקרובים.

2. בשורה נוספת היא תמיכה גורפת להקמת אטרקציה תיירותית – הפיכתו של חלק מכביש 9088 באזור קצרין לכביש מזמר. פרויקט זה ימשוך לקצרין אלפי תיירים, כולל תיירים מחו”ל ויחזק את כלכלת העיר והעסקים המקומיים.

3. דנו בהצעה שקיבלה גיבוי אצל שרת התחבורה ועוגנה בהחלטת הממשלה, לתכנון והקמת כביש דו-נתיבי, עם מצפורים תיירותיים ושבילי אופניים, שיחבר בין צומת בית המכס לצ.ח.ר. כביש זה מהווה בשורה אדירה לתושבי קצרין, אזור הגולן, צה”ל וכן למבקרים הרבים שפוקדים את האזור במהלך כל השנה. הכביש יצמצם את זמני הנסיעה ויחבר בין הגולן לגליל באופן ישיר. בינתיים, המנכ”ל עדכן כי הכביש הישן ישופץ וייבנו מפרצים שישחררו פקקים מאחורי מובילי הטנקים, או משאיות, שכולנו סובלים מהם שנים.

4. סוכם כי גשר בנות יעקב הישן, שכרגע סגור, יהפוך לאטרקציה תיירותית להולכי רגל, רוכבי אופניים וחובבי סנפלינג עם חניות מסודרות ומקומות לנופש פעיל.

5. סוכם על הקמת צוות שיבחן פרויקטים של תחבורה עתידנית (מונורלס, או קרונות של רכבל מהיר) מקצרין לתחנת הרכבת העתידית בצ.ח.ר. מתווה לפעילות הצוות יסוכם בקרוב.

אנשי הצוות המקצועי של המועצה נמצאים בקשר רציף עם “נתיבי ישראל”, לקידום כל הפרויקטים ומודים למשרד התחבורה ול”נתיבי ישראל” על שיתוף הפעולה ועל תרומתם לקידום קצרין והגולן. עם כל התקדמות, נעדכן בהתאם.

צעד משמעותי בפיתוח – “אודם”

עוד צעד משמעותי בפיתוח העיר קצרין: יחד עם גזבר המועצה, מאור אוחנה, חתם ראש המועצה על הסכם התקשרות עם משרד הביטחון להקמת בית הספר “אודם”, שהנו פרויקט לאומי משמעותי חדש שקם בקצרין. מסגרת שש-שנתית שתכשיר את ההנהגה הביטחונית העתידית של מדינת ישראל, אצלנו בקצרין.

תהליך מיון המחזור הראשון הסתיים. המורים, המחנכים, מנהלת בית הספר ומנהלת הפנימייה כבר גויסו. יש סמל מוסד לבית הספר החדש ובקרוב, ייחלו השיפוצים למבנה המגורים והלימודים במקבץ דיור ובבית הספר “גמלא” הישן.

בהמשך, יוקם כפר הנוער “אודם” על שטח של 36 דונם, אליו תעבור מסגרת הקבע אשר בינתיים, בשיטת חומה ומגדל, תפרוש את כנפיה בדיור הזמני החל מ-1.9.22, בבירת הגולן.

כנס מתגייסים 2022

כנס המתגייסים השנתי של מתגייסי הגולן התקיים בבית הבד של הגולן, בחמישי האחרון.

כל הילדים שלנו יפים, חזקים וערכיים. גאווה של ההתיישבות בגולן.

מאחלים לכם, יקרים, לפרוס כנפיים ולהצליח בכל דבר אשר יבוא בדרככם. תמשיכו להסב לנו גאווה אמתית. בטוחים כי אתם עוד תשנו את העולם לטובה.

פותחים את קייטנות הקיץ עד כיתות ה’

חופשת הקיץ ממש מעבר לפינה והשנה לגנים יהיו שני סבבים וצהרון. סבב א’ מסובסד לחלוטין והורה ישלם על הצהרון ואם ירצה – על סבב ב’. בית הספר של החופש הגדול יפעל בסבב אחד, כאשר כיתות א’-ג’ מסובסדות באופן מלא על ידי משרד החינוך וכיתות ד’-ה’ יעלו 350 ש”ח לאחר סבסוד המועצה המקומית קצרין. הורה שיבקש להוסיף צהרון ישלם 900 ש”ח נוספים. מהרו להירשם.

אושר צו הארנונה לשנת 2023

בראשון האחרון, התכנסה מליאת המועצה לאישור צו ארנונה לשנת 2023, ללא תוספת חריגה. צו הארנונה כולל עדכון על פי חוק ב-1.37%. קצרין ממשיכה להיות בעלת התעריפים הנמוכים ביותר באזור.

התקדמות הבנייה בקצרין

בשעה טובה, הותקנה המעלית בקאנטרי קצרין. אולם בית המשפט בקריית הממשלה מתקדם ולובש צורה. עבודות הבינוי והחיפוי בקריית הממשלה ממשיכות. הקמת קיר תומך בגבול המגרש של החווה החקלאית החדשה – שימו לב לגודל המגרש!

התחילו עבודות השיפוץ בבית הנוער בקצרין. התחילו העבודות ב-HUS קליקה, ב”מרכז צעירים”, קצרין.

עבודות נוער – הרישום מתקרב!

גם השנה, ישתלבו בני הנוער בגילאי 14-17 בעבודות המחלקה לשירותים עירוניים וחזות העיר. רוצים לעבוד אתנו? מוזמנים להגיע ביום שלישי, 21.6.2022, כ”ב בתמוז תשפ”ב, בין השעות 15:00-18:00, למתנ”ס קצרין. יש להביא עמכם צילום ת.ז, טופס 101 (ניתן להוריד מהאינטרנט) ואישור רפואי. הקלה מותנית ברישום ביום המרוכז.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?