נשים יזמיות בעין זיוון

לכבוד יום האישה הביןלאומי, תיירות עין זיוון מציעה מפגש ופעילות מרתקת עם נשים יזמיות בקיבוץ, כולל פעילות Wellness, ריטריט, סדנת לבנדר ארומטית ובראנץ


לכבוד יום האישה הביןלאומי, מציעה תיירות עין זיוון, מפגש ופעילות מרתקת לנשים עם נשים, Wellness וWellbeing, באירוח נשים יזמיות מקיבוץ עין זיוון, שהגשימו חלומן והקימו עסק עצמאי לתפארת. הפעילות תתקיים בשני ימי שישי, 24.3 ו-31.3.

הפעילות תתחיל עם דיתי טבנקין, מורה ליוגה והבעלים של מרכזטנא“, שתארח את המשתתפות לתרגול יוגה, או צי קונג, המאפשרים לעצור את מרוץ היוםיום ולהתמסר לחיבור אל הגוף, כשברקע מטעי התפוח והכרמים הנשקפים מחלונות היורט, מכל נקודה בה עומדים. במשך שנים, לימדה טבנקין יוגה, בסטודיו קטן ששכרה בקיבוץ, אך תמיד רצתה מקום שיהיה בית עבור כל פעילויות הוולנס ויאפשר ליהנות ממגוון חוויות לגוף ולנפש, במרחב מקצועי אחד, ברמה גבוהה. לפני כשנה וחצי, ובעשר אצבעות, הקימה טבנקין אתטנא“, המשתרע על שטח מיוער של כחמישה דונם, בו אולם תרגול מרווח ומקצועי עם חימום תתריצפתי, דֶק רחב באוויר הפתוח, עם פינות זולה, ערסלים ולאונגלאירוח.

בהמשך יסבו הנשים המשתתפות לבראנץמפנק בלאונגטנא“, בבקתת עץ חמימה בלב החורש, וייהנו מבופה של מסעדת כפר הנופש עין זיוון, עם מבחר ירקות, סלטים, גבינות, מטבלים ומהמאפים של האופה הצעירה והמוכשרת רוני רביב, מקימת מיזםהחושה” – מאפיית לחמים, שתגיש לחמי מחמצת עם אגוזים, חמוציות, גרעינים וזיתים, בעבודת יד.

רוני רביב הגיעה לקיבוץ עין זיוון עם בן זוגה אביעד ליברמן. השניים סיימו לימודי משפטים בתל אביב והחליטו לעזוב את העיר הגדולה לטובת מגורים ברמת הגולן ולפתח את אהבתם לאפייה. רוני למדה את סודות האפייה והחלה לאפות בביתם. אט אט, שמה יצא למרחוק, התרבו ההזמנות והיא הקימה מיזם של אפייה ומשלוחים המגיעים לכל מרחבי הגולן. מדי יום חמישי, מתארחת רביב בבוקר בטנא“, במרכזטנא“, לקפה ומאפים נפלאים לסוף השבוע.

הלבנדריה

לאחר מכן, ייהנו המשתתפות מסדנת ריח ארומטית, בחוותשדה לבנדר“, בהדרכתה של היזמית רות שדה, הבעלים ומקימת החווה, שתתקיים בהלבנדריה” – במבני אבן עתיקים הממוקמים במרכז החווה, בהם מתקני ייבוש ומזקקת מיצוי השמנים. שדה תכיר למשתתפות את מיני הצמחים הארומטיים הגדלים בחווההלבנדר, ורד דמשקאי, ההידרוסולמי ורדים והליקריסום. שדה תדריך על חוש הריח ומשמעותו ועל היסטוריית הכנת הבושם. בסיום, כל אחת תרקח פורמולה אישית של מפיץ ריח ארומטי. עוד ייהנו המשתתפות מתה ארומטי חם, בין פינות החמד של החווה.

רות שדה עבדה לפני כ-20 שנים במשתלה, שם גילתה את אהבתה לעולם הבוטני ובמיוחד לצמח הלבנדר, אותו החלה לגדל כתחביב סביב ביתה, בקיבוץ עין זיוון והתמקצעה במיצוי צמחים, אך לאורך השנים, פעלה בתחום היזמות, בעולם היין והשוקולד. כשהחלה מגפת הקורונה, בערה בה מחדש התשוקה לעסוק באופן יוםיומי בבוטניקה והיא החליטה להקים חווה משלה לגידול ומיצוי צמחים ארומטיים והפקת מוצרים מפרחי שדה. לאחר שנתיים של הקמה, עיבוד הקרקע וכל הכרוך בזה, פתחה שדה את החווה המרהיבה ביופייה, בקיבוץ עין זיוון, מקום מגוריה.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?