נעים להכיר – מועצת הנוער

מועצת הנוער, הגוף המייצג של נוער קצרין, בחרה את בעלי התפקידים. יושבת ראש מועצת הנוער, לינל בלינה פוטק: “אנחנו ממש בתחילת הדרך כמועצת נוער ואני קוראת לכל בני הנוער להגיע ולהשתתף בפעילויות״


דוברות מועצה מקומית קצרין

מועצת הנוער היא הגוף שמייצג את נוער קצרין. דרך המועצה, הנוער יכול להביע את קולו, להתבטא בצורה חופשית ולהפוך את רצונותיו למציאות. בנוסף, מועצת הנוער מקיימת אירועים ופעילויות שונות המגבשים ומקדמים את קשרי הנוער עם הקהילה בקצרין. מועצת הנוער מורכבת משלל תפקידים חשובים, שנחשבים להתנדבות חברתית מטעם בית הספר.

יושב ראש המועצה – (יו”ר) תפקידו הוא לייצג בצורה רשמית את המועצה בפני כל הגופים והפורומים השונים. בנוסף, היו”ר יעביר את פעילות המועצה, ירכז את פעילות הוועדות במועצה, סדר המליאות וההצבעות ויעבוד בתיאום עם חברי המזכירות תוך התחשבות בחברי המועצה ומנחי המועצה.

יושבת ראש מועצת הנוער, לינל בלינה פוטק: “אנחנו ממש בתחילת הדרך כמועצת נוער ואני קוראת לכל בני הנוער להגיע ולהשתתף בפעילויות. אני מאמינה שככל שיותר בני נוער יתעניינו במועצת הנוער ויבינו כמה היא יכולה להשפיע על אופי חיינו, הם יצטרפו אלינו וכך נוכל להרחיב את הפעילות, ליצור אירועים רבים ומגוונים ולהשפיע על אופי הבילוי והתפיסה של בני הנוער בקצרין”.

סגן יושב ראש המועצה – (סיו”ר) הנו יד ימינו של היו”ר המועצה וממלא מקומו בעת הצורך. בתפקידו לסייע ליו”ר המועצה, בתיאום וניהול ישיבות ובמעקב אחר פעילות הוועדות.

סגנית יושבת הראש מועצת הנוער, חן אבוטבול: “מועצת הנוער היא גוף חשוב, השופר של בני הנוער – כיצד אנחנו רוצים לייצג את עצמנו. כולי תקווה שנצליח לגייס נציגים נוספים ומודעות גבוהה למועצה בקרב בני הנוער ושהפעילויות שנעשה השנה יצליחו וישגשגו”.

מזכיר כללי – (מזכ”ל) אחראי על ניהול הפעילות השוטפת של המועצה, ניהול הקשר בין חברי המועצה, ניהול פרוטוקולים (רשימת דו”חות) על דברים המתרחשים במפגשים ומתזכר כללי על האירועים ושלל התכניות במועצה. כמו כן, ירכז מראש הוועדות חומר לצורך תיעוד. בנוסף לכך, הוא אחראי על תיאום בין חברי המועצה וגופים שמחוצה לה ועל קליטת חברי מועצה חדשים ושיבצם בוועדות.

דור העתיד של היישוב

דובר המועצה – (יו”ר ועדת דוברות) תפקידו של הדובר הוא לדברר, לפרסם וליידע על פעילויות מועצת הנוער ולנהל אייטמים בכל הנוגע לענייני המועצה במחוז, באמצעי התקשורת, הן הכתובים והן האלקטרוניים. הכול נעשה באישור יושב ראש או סגן יושב ראש המועצה ובתיאום עם מנחה המועצה. הדובר אחראי על הקשר בין המועצה לאמצעי התקשורת ועל אתרי המועצה המחוזית.

דובר המועצה ויושב ראש ועדת דוברות, עילאי רוזנפלד: “כדובר המועצה, אני רואה את חזון מועצת הנוער לנגד עיניי תמיד. בחזוננו, הופכת מועצת הנוער לכתובת אמתית וראשונית לכלל בני הנוער ביישוב, תוך מתן מענה בכל נושא הקשור לנוער. אנו נפעל ליצירת קשרי גומלין עם מועצות הנוער השכנות וזאת, על מנת לקדם את מטרותינו השונות ולמצב את עצמנו כגוף ראשי וחשוב במעלה”.

יו”ר הוועדה האתית-משפטית – אחראי על שמירת תקינות המועצה המחוזית והגלגלים שמתחת, תוך שמירה על זכויות התלמידים בבית ספר ובעבודה.

יו”ר ועדת נוער וקהילה – אחראי על שמירת הקשר שבין בני הנוער לשאר הקהילה ובין בני הנוער.

נציג מחוזי – נציג המועצה שנבחר באופן דמוקרטי על ידי חברי המועצה הרשותית לייצוג במחוז.

אחראי נוער וקהילה, הילל נוימן: “כבני נוער, אנחנו דור העתיד של היישוב שלנו. תפקידי כאחראי נוער וקהילה נמדד ברבדים רבים, הן של חבריי בני הנוער והן של הקהילה והדור הוותיק. אני מאמין כי בעתיד, המועצה תהיה הכתובת לכל הנוער. כל פעילות קטנה שמישהו ירצה לעשות, הוא יפנה למועצה והיא תהייה גוף מוכר שלהיות חלק ממנו ייחשב למשהו מכובד ומוצלח”.

מנהלת יחידת הנוער ומנחת המועצה, ענבל קן: “מועצת הנוער היא פלטפורמה נהדרת לבני הנוער להביע את עצמם ואת כישוריהם. מקום בו הם יכולים לקדם ולהגשים חלומות. מזמינה אתכם להצטרף אלינו ולקחת חלק בעיצוב חיי הנוער בקצרין”

מנהלת יחידת הנוער ומנחת המועצה, ענבל קן: “מועצת הנוער היא פלטפורמה נהדרת לבני הנוער להביע את עצמם ואת כישוריהם. מקום בו הם יכולים לקדם ולהגשים חלומות. מזמינה אתכם להצטרף אלינו ולקחת חלק בעיצוב חיי הנוער בקצרין”.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?