“נמשיך, נעמיק, נרחיב ואף נכפיל את ההתיישבות”

כך אמר השבוע, בביקורו בקצרין, אמר שר השיכון והבינוי ושר ירושלים ומורשת, זאב אלקין והוסיף: “קצרין היא בירת הגולן וקיים הצורך לחזקה בכל המובנים ובכל הכלים העומדים לרשותנו


השבוע, ביום שני, הגיע שר השיכון והבינוי ושר ירושלים ומורשת, זאב אלקין, לביקור רשמי בקצרין. בביקור, הוצגו לשר סוגיות מול משרד השיכון והבינוי ורמי, לצד מערכות עבודה וליווי צמוד ומקצועי שהמועצה זוכה להן.

המועצה המקומית קצרין נמצאת כיום בצמיחה דמוגרפית חיובית עם גידול של 41 אחוזים, משנת 2013 וכיום, מתגוררים בה כ-9,000 תושבים. לשר, הוצגו תכניות הבנייה של השכונה החדשה, רובעהיובל“, שנקראה כך לציון 50 שנות התיישבות בגולן וכן התכניות העתידיות לרובע 12, פינוי השוק העירוני, העתקת מגרש הכדורגל והחווה החקלאית. נושא חשוב נוסף שעלה הוא פינוי שטח האש אחמדיה. כיום, שטח האש נושק לקצרין ופינויו הנו תנאי הכרחי להרחבת קצרין ולבנייה של שכונות חדשות.

בשנתיים האחרונות, התבצע בקצרין בהצלחה פרויקטשיקום שכונות חוזר“, במימון משרד השיכון והבינוי. במסגרת הפרויקט, שופצו כ-150 דירות ב-25 בניינים, בשכונות הוותיקות שנמצאות בחזית היישוב. ראש המועצה פנה לשר השיכון בבקשה להמשיך ולתקצב את הפרויקט.

בפגישה, השתתפו השר זאב אלקין, מנכל משרד השיכון והבינוי, אביעד פרידמן, מנהל מחוז צפון במשרד הבינוי והשיכון, אריאל אולצוור, מנהל החטיבה הטכנית במשרד השיכון והבינוי, ולדימיר אייזנברג, מנהל מחוז צפון רמי, תמיר ברקיו, סגנית ראש המועצה המקומית קצרין, שרון רואס ונציגי מועצת קצרין.

ראש המועצה המקומית קצרין, דימי אפרצב: “קצרין נמצאת בתנופה משמעותית מאוד, כתוצאה מהחלטת הממשלה, בשנת 2014, ששמה את קצרין בראש הסולם ותקצבה אותה בהתאם, כחלק מהיערכות לפיתוח משמעותי. אנחנו מוכנים לקליטה ולצמיחה

ראש המועצה המקומית קצרין, דימי אפרצב: “קצרין נמצאת בתנופה משמעותית מאוד, כתוצאה מהחלטת הממשלה, בשנת 2014, ששמה את קצרין בראש הסולם ותקצבה אותה בהתאם, כחלק מהיערכות לפיתוח משמעותי. אנחנו מוכנים לקליטה ולצמיחה“.

שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין: “רמת הגולן לאורכה ולרוחבה היא חבל ארץ אסטרטגי וחשוב מאוד במעלתו. התכנית להכפלת האוכלוסייה תחזק את רמת הגולן לצד שדרוג ובניית תשתיות הנחוצות לפיתוחם של היישובים. בזמן שבצדו הסורי של הגבול אנו מונעים התבססות של איראן וארגוני טרור, בצדו הישראלי אנו נמשיך, נעמיק, נרחיב ואף נכפיל את ההתיישבות. קצרין היא בירת הגולן וקיים הצורך לחזקה בכל המובנים ובכל הכלים העומדים לרשותנו“.

מנכל משרד הבינוי והשיכון, אביעד פרידמן: “החלטת הממשלה להכפיל את האוכלוסייה ברמת הגולן, לצד פיתוח ושיקום של כל התשתית הנדרשת לכך, היא בשורה לכל תושבי הצפון ולאזרחים הרוצים להתגורר באחד מהאזורים המרהיבים והחשובים בישראל. ביצוע ההחלטה ישפר באופן משמעותי את איכות חייהם של תושבי רמת הגולן ויפתח עבורם מגוון הזדמנויות שבאות עם התחזקות והגדלת האוכלוסייה המקומית. קידום הצפון זו מטרה מרכזית בפעילות המשרד ולכן אנו משתמשים בכל הכלים הקיימים לרשותנו ליישומה, זאת, תוך שיתוף פעולה עם גורמים מקומיים, מתוך ההבנה כי חיזוק הצפון משמעו חיזוק כל הארץ“.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?