משולחן המועצה האזורית גולן

ישיבת הממשלה שהתקיימה השבוע בכורזים הוציאה ממנה לא מעט בשורות טובות לגולן  פורום נשות המילואים בגולן הגיעו השבוע למועצה כדי לשתף  ובאותו עניין: רביטל ויטלזון מגיעה כדי להרים את המורל ואת הגאווה שלכן, נשות הגולן  והוותיקים האלופים של הגולן ציינו השבוע את ט”ו בשבט באירוע מרגש וייחודי

דרישה: הכירו בגולן כאזור קו עימות!

ביום שלישי האחרון, בכורזים, התקיימה ישיבת ממשלה אליה הוזמנו ראשי יישובי קו העימות וכן ראש המועצה האזורית גולן, חיים רוקח. בפגישה נכחו ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שר הביטחון, יואב גלנט, השר בני גנץ, שר האוצר, בצלאל סמוטריץ’, שר הפנים, משה ארבל ושרים נוספים.

במהלך הישיבה, העלה ראש המועצה בפני הממשלה שלוש דרישות הקשורות לגולן:

הראשונה היא לשוב ולחדש את ההכרה ביישובים חיספין, בני יהודה, חד נס ורמת טראמפ, כיישובי ספר, כך שיזכו להכרה בנזקים ולקבלת כספי פיצויים. השנייה היא להכריז על הגולן כאזור קו עימות. השלישית היא לאפשר למנהלת השיקום ליישובי הצפון ליישם את החלטת הממשלה 864 להכפלת מספר התושבים בגולן, כך שהניהול וההיגוי שלה יהיה באחריות מנכ”ל משרד הפנים, רונן פרץ.

בהתייחס לדברים אלו התקבלו בישיבה ההחלטות הבאות:

שר האוצר הורה למנכ”ל משרדו, עוד במהלך הישיבה, להסדיר את מעמדם של ארבעת יישובי הגולן כיישובי ספר, כמו גם קצרין ובוקעתא. בישיבה הביעו כל השרים תמיכה בהכללת הגולן ביישובי קו עימות. מנכ”ל משרד ראש הממשלה, יוסי שלי, התחייב לטפל בנושא. כמו כן, הוחלט כי הממשלה תעביר בהקדם החלטה על הקמת מנהלת צפונית לשיקום יישובי הצפון ובמסגרתה תקודם ותמומש גם החלטה 864 להכפלת האוכלוסייה בגולן. החלטה זו חשובה מאחר שהיא תאפשר הקצאת תקציבים נוספים לגולן. הייתה זו ישיבה חשובה שהתקבלו בה מספר החלטות חשובות ואופטימיות לנו, בגולן.

כוחות משותפים

ביום חמישי שעבר, התכנסו במושב שעל כל יו”רי הצח”י של יישובי אשכול צפון הגולן. הייתה נוכחות מרשימה וניכר ששיתוף פעולה בין-יישובי הכרחי במרחבי הגולן. המפגש עסק בלמידת עמיתים בו המשתתפים שיתפו מתוך העשייה שלהם בתקופת המלחמה, רכשו ידע וחיזקו את התמיכה שלהם ביישובים שכנים.
מרכז חוסן בשיתוף אגף קהילה ממשיכים לספק כלים, הכשרות ומפגשים ליישובים, למען היערכות כוללת של יישובי הגולן להצליח לתפקד בזמני משבר וחירום. תודה לפעילים שמשקיעים הרבה מזמנם ביישובם לטובת ניהול היישוב בזמן חירום ולבעלי התפקידים שהגיעו למפגש: אבי כהן, יו”ר צח”י שעל, תמר צואלה, יו”ר צח”י נווה אטי”ב, דודי מורד, יו”ר צח”י אלרום, מורן לכיש, סגן יו”ר צח”י אלרום, טל וולף, יו”ר צח”י מרום גולן, עופר גרינברג, יו”ר צח”י עין זיוון, שמי גולן, סגן יו”ר צח”י עין זיוון, טל גולברי, יו”ר צח”י רמת טראמפ, מאיה שאדי, יו”ר צח”י קלע אלון, שני שניידר, מנהלת הצח”י קלע אלון, ערן לוי, יו”ר צח”י אודם, רעות לוי, סגנית יו”ר צח”י אודם ורונן נחושתן, יו”ר צח”י אורטל.

התפרצות חצבת בגולן

לפני כשבוע וחצי, אובחנו שני מקרים של חצבת בנטור ומאז נעשים מאמצים מצד נפת כנרת של משרד הבריאות, למגר את התפרצות. השבוע התקיימה פגישה בנושא בהשתתפות רופאת הנפה, ד”ר דה-קסטרו, מנהלת הקהילה בנטור ומנהל יחידת הבריאות גולן, מאור זוהר. בשיחה עלה הצורך להעלות את המודעות לנושא בקרב התושבים ולעודד התחסנות, במטרה למגר את התחלואה. הודעות בעניין יצאו לתושבים בתחילת השבוע, על מנת ליידע ולהעניק מידע חשוב. עוד פרטים ניתן למצוא ברשת.

נשות המילואימניקים בחזית

פורום נשות המילואימניקים הגולני, הכולל את לילך שיפמן רונן, מאל-רום, נהורה גולן, מאלוני הבשן, מיטל קורנשטיין, מאבנ”י אית”ן, מוריה אברהמי, מאלוני הבשן ועדי גלר, מחיספין, נפגש השבוע עם ראש המועצה בלשכתו. בפגישה נטלו חלק גם ליאת יורב, ממרכז חוסן, אביב פלס, ממחלקת מתנדבים ואביטל שדה, מנהלת מחלקת הון אנושי ויועצת לקידום מעמד האישה במועצה.
בפגישה העלו נשות הפורום את הקשיים והצרכים של נשות המילואימניקים, המתמודדות זה יותר משלושה חודשים עם היעדרותם של הבעלים, דבר המשפיע על תפעול הבית, גידול הילדים, שמירה על העסקים והתמודדות מול קשיי המלחמה, הכוללים דאגה רבה וגעגועים עמוקים.
בסיום הפגישה, הוחלט על הקמת ועדה מיוחדת לטובת הטיפול בנושא. הוועדה תכלול את נציגות המועצה שנטלו חלק במפגש וכן את עופרי גולדמן, מהמרכז הקהילתי, מנהלת אגף קהילה, רותם קבלו ומנהלת יחידת השירות, לימור הולץ. תפקידה של הוועדה יהיה למפות את היישובים ואת הצרכים של נשות המילואימניקים, לשמש להן מעטפת חזקה ותומכת ולחזק את הרוח והתמיכה בנשות המגויסים. תודה לחברות הפורום על ההשקעה הגדולה בפעילות והזמן שהן מקדישות לנושא.

באה להרים לכן!

כבר שלושה וחצי חודשים שכולנו נשות “צו 8”, במרדפים אחרי הילדים, העבודה והבית. הבעל במילואים, או בקבע, במשטרה, או בשירותי ההצלה. ביום ראשון, 4.2.24, נפתח את השבוע אחרת, כשניפגש מול הזום, בשעה 20:45, כדי לצחוק ולהתעודד עם רביטל ויטלזון. אפשר גם להזמין חברה או שתיים ולשבת יחד מול הזום. הלינק למופע יופיע בעמוד הבית באתר המועצה, בעמוד הפייסבוק של המועצה ויישלח גם בקבוצות היישוביות. מחכות לכן!

ותיקים חוגגים את חג האילנות

רגע לפני ט”ו בשבט, התכנסו השבוע ותיקים מכל קצוות הגולן בכדי לחגוג אירוע ט”ו בשבט גולני. למרות מזג האוויר החורפי והחדשות הקשות, נוכחנו שוב שכוחנו באחדותנו ושביחד יותר נעים. פתחנו בברכת ראש המועצה, חיים רוקח וראשת אגף הייעוץ והטיפול, אביטל פלכטמן. נהנינו ממופע מרגש, צבעוני ומושקע של להקת הרוקדות הוותיקות “TaTa ZaZa” מעמק הירדן, בניצוחה של הכוריאוגרפית ומנהלת הלהקה, דורית פורת ובהנחייתו של גרשון, זמר הליווי הנפלא של הלהקה.

אחרי הפסקה כיפית עם מרק מחמם ושיחות חברים נעימות, חזרנו להרצאתו של הצלם עופר בלנק, על צילום טבע גולני. קיבלנו הזדמנות לראות מקרוב איך מצלמים אצלנו את הטבע המיוחד והעוצמתי הסובב אותנו.

אנחנו מקווים ומייחלים לימים טובים, להרבות שמחות בביתנו ובקהילותינו, לבריאות ולשלום כל החיילים, החטופים והפצועים. מחכים להיפגש שוב ומזמינים אתכם, ותיקי וותיקות הגולן, להצטרף אלינו לשלל הפעילויות המיטיבות שלנו. צוות מחלקת הוותיקים – ירדנה, נחום, מיה ומירב מחכים לכולכם.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?