משולחן המועצה האזורית גולן

ברמת טראמפ ממשיכות הגרלות המגרשים עליהם יבנו בתי הקבע התחבורה הציבורית מלאה בנופשים ובכבישים סביב הכנרת עומסי תנועההאם יש פתרוןקבוצה מוותיקי הגולן חזרה ממסע מרתק בבלקן


הנה הנה הם באים

בשבוע שעבר, הגיעה לרמת טראמפ קבוצה נוספת של 18 משפחות נקלטים מרחבי הארץ, בכדי להגריל את המגרש עליו יעמוד ביתם העתידי. המשפחות הללו מצטרפות ל-49 משפחות שכבר סיימו את התהליך.

המועצה, באמצעות מחלקת הקליטה ואגף הקהילה, ממשיכה ללוות את משפחות המתיישבים ברמת טראמפ במסע הקליטה וההתפתחות עד לסיום בניית מגורי הקבע. בהצלחה לכולם.

מודה ועוזב ירוחם

לפני כחודש, ב-6 ביוני, מאות תושבים בגולן קיבלו למכשיר הסלולרי שלהם הזמנה להשתתף בסקר תחת הכותרתמועצה אזורית גולן במדגם תושבים מיוחד“. המועצה הבהירה מיד כי הסקר לא נעשה מטעם המועצה ולא על דעתה וכי השימוש בכותרת המטעה מנוגד לחוק.

לפני מספר ימים, התקבלה תגובתה של חברתדיירקט פולס“, שערכה את הסקר, בו היא מסבירה כי הזמנת הסקר נעשתה בידי גורמים פרטיים. בתגובה, התחייבה החברה כי ככל שהחברה תבצע מדגמים נוספים בשטחי המועצה האזורית גולן, היא תקפיד על חידוד ההודעות אשר יישלחו לתושבים. המכתב המלא מפורסם באתר המועצה. מודה ועוזב ירוחם.

תחבורה ציבורית בחודשי הקיץ

החופש הגדול התחיל והשימוש בקווי התחבורה הציבורית בגולן התגבר בצורה משמעותית. במקביל, כבר עתה, ניתן לחוות עומסי תנועה כבדים מהרגיל, בפרט בקטעים שלאורך חופי הכנרת המזרחיים והדרומיים, דבר שלא פעם גורם לזמני נסיעה ארוכים משמעותית מימים רגילים. מגמה זו עתידה להתגבר ולהגיע לשיאה במהלך חודש אוגוסט כולו.

בתחבורה ציבורית גולן“, פועלים מזה מספר חודשים, בשיתוף משרד התחבורה, למצוא דרכים להקל על העומסים הצפויים. כבר עתה, תוגברו חלק מהקווים הנעים לאורך החופים המזרחיים והדרומיים (לוח הזמנים המעודכן מפורסם באתר האינטרנט שלתחבורה ציבורית גולןובדף הפייסבוק).

במקביל, בחברה ממשיכים לנסות ולקבל אישור (שנכון לשעת כתיבת שורות אלה טרם הגיע) ממשרד התחבורה להפעיל את הקווים היוצאים מטבריה ואליה באמצעות קבלן חיצוני. מדובר בפתרון מורכב לאור המחסור הארצי בנהגי אוטובוס, כמו גם הצורך להכשיר נהגים לקווים המדוברים ולהתקין באוטובוסים של הקבלן מערכות GPS וגביית דמי נסיעה. התקווה היא שהמהלך יאושר.

חשוב להבהיר כיתחבורה ציבורית גולןרואה בתושבי הגולן את הלקוחות העיקריים שלה ומכאן גם נובעים המאמצים למציאת פתרונות. אנו ממליצים להתעדכן בצורה סדירה בלוחות הזמנים המפורסמים באתר וכן מול מוקד התחבורה הציבורית בטלפון 3254* (שלוחה 1)

מפגש קהילת ההייטק הגולנית HeightsTech

קהילת ההייטק חוגגת את היציאה לחופשת הקיץ באירוע מיטאפ, עם סיפורים מרתקים על עולם הדאטה. המפגש יתקיים ביום שני הקרוב, ה-10.7, בשעה 19:00, במתחם הלאונצשבהאבזלת וואסט“, בצפון הגולן. המפגש יחל ביישור קו בסיסי בנוגע למושג ה– Data Engineering. במהלך המפגש נעלה דוגמאות ונדגים כיצד מאגרי נתונים מאפשרים בניית מוצרים אפקטיביים יותר.

מפגשי הקהילה מתאימים לא רק לעוסקים בתחום ההייטק ותושבים המתעניינים בתחום מוזמנים אף הם לבוא ולשמוע.

יש להם ניסיון

מחלקת הוותיקים, בשיתוף מרכז חוסן ואגף הייעוץ והטיפול, מקדמים השנה את נושא העסקת והכשרת רכזי הוותיקים ביישובים. מהלך זה מתאפשר בזכות תקציב ממשלתי שהמועצה קיבלה לטובת השתתפות בעלות השכר של רכזי הוותיקים, כמו גם הכשרה וליווי מקצועי.

השבוע, נפתח קורס הכשרה לרכזי הוותיקים, בהשתתפות נציגות מ– 14 יישובים בתחום הזקנה והעבודה הקהילתית. במהלך ההכשרה, יועברו הרצאות של מומחים, תתקיים למידת עמיתים ויינתנו כלים רלוונטיים למשתתפים. אין לנו ספק כי החיבורים והידע יעצימו את עבודת הפעילים, דבר שיהווה השפעה מכרעת על איכות ואורח החיים של ותיקים ברחבי הגולן.

מסע לבלקןותיקי הגולן/ איילה פס

לאחרונה, שבה קבוצה של שלושים מוותיקי הגולן למסע בבלקן. הקבוצה כללה מגוון הרכבים (זוגות, חברים, חברות, אחיות) ממגוון יישובים ובמגוון גילאים.
את המסע התחלנו בטיראנה, בירת אלבניה. המשכנו למצודה בעיירה קרוייה. בדרך, עברנו בשוק התורכי ופגשנו נכד של חסיד אומות עולם. כבר בשעות הראשונות, הבנו שמעבר לנופים עוצרי נשימה של נהרות ואגמים שופעי מים וצמחייה, יש לאלבניה, וגם לקרואטיה השכנה, סיפורים תרבותיים עשירים רווי מלחמות לאומיות, כיבושים, עצמאות, והחייאת שפה.

אחרי יומיים באלפים היוליאניים, יצאנו מזרחה, דרך קוסובו, לסקופיה, שבמקדוניה. ביקרנו, בין היתר, במוזאון לזכר שואת יהודי מקדוניה. ביום השישי למסע, יצאנו אל העיר אורכיד, בדרך מלאה מצוקים, נהרות ואגמים צלולים בכחול מעורר השראה. את השבת קיבלנו בבארט, עיר אלף החלונות, במלון ייחודי המנוהל כולו רק בידי נשים. היו לנו עוד מלא חוויות, אולם הבאנו רק טעימה. מוזמנים להצטרף אלינו בפעמים הבאות.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?