מעורבים חברתית וקהילתית ב”נופי גולן”

ורגע לפני הדלקת הנרות, יצאו תלמידי תיכוןנופי גולןלהתנדב בניקיון יער קצרין ולשמח קשישים בשי לחג. אשרינו שזכינו לנוער כזה


בתמונה: אלי ויזגן, שוטר קהילתי קצרין ונוער “שחקים”

בשבוע האחרון, ורגע לפני הדלקת הנרות, יצאו תלמידי תיכוןנופי גולןלהתנדב בכמה מוקדים בקצריןצביעה וניקיון יער קצרין, בשיתוף קקל, הגברת המודעות להפסקת האלימות נגד נשים, יחד עם תנועתשחקיםובחלוקת שי לוותיקים בקצרין, יחד עםהקרן לידידות“.

עם החזרה החלקית ללימודי פנים אל פנים, בבתי הספר בקצרין, הגיע שבוע מכונן וחשוב. שבוע בו תלמידי תיכוןנופי גולןהראו את עומק האכפתיות וחשיבות הקהילה. השבועיים האחרונים היו מלאים בנושאים חשובים, שמלמדים אותנו לעצור, להביט וגם לדעת להגיש עזרה כשצריך.

התלמידים החלו עם פעילות חשובה מאוד יחד עם נוערשחקים” (תנועת הנוער של המשטרה) בהעלאת המודעות ליום הביןלאומי להפסקת האלימות נגד נשים. כחלק מהפעילות, הגיעו התלמידים לרחבת המועצה, בה הציבה הרשות לחיזוק וקידום קהילתי עמדה הזדהות עם נרות ותמונות של מעל ל-20 נשים שנרצחו על ידי בני זוגן, או בן משפחתן, בשנה האחרונה. התלמידים דיברו, שמעו והדליקו נר לזכרן. בתמונה: אלי ויזגן, שוטר קהילתי קצרין ונוערשחקים“.

כיאה לתיכוןנופי גולן“, לא מפספסים לימודי אהבת הארץ דרך הרגליים והידיים והתלמידים יצאו, יחד עם המחנכים והצוות, בשיתוף עם יערני קקל, ליום ניקיון וצביעה של יער קצרין. התלמידים צבעו וסידרו את סימני הדרך ואבני המסלול וניקו את גן השעשועים המרווח שהוקם לצד ספסלי פיקניק מוצלים.

לקינוח, יצאו תלמידי כיתה יב לחלוקת שי לחג החנוכה ל-70 בתים של קשישים המשתתפים בתכניתבכבד ובידידות“, שלהקרן לידידות“. הילדים התרגשו מאוד וכך גם הוותיקים, שלא נשארו אדישים למחווה ושמחו מאוד.

ליה שטיינר, רכזת מרחבית שלהקרן לידידות“, שמובילה את הפרויקט בקצרין: “גם במגבלות המחמירות, ‘הקרן לידידותעושה מאמץ לשמח את הקשישים לחג. יותר ממאה תלמידי כיתה יב, מתיכוןנופי גולןשבקצרין, התגייסו למאמץ וביקרו בכ-70 בתים של קשישים המשתתפים בתכניתבכבד ובידידותשלהקרן לידידות‘. התלמידים הגיעו לשמח את הקשישים, לאחל חג שמח והעניקו שי שכלל כרבולית מפנקת, תאורת חירום, צעיף שוקולדים, בהתאם להנחיות ושמירת מרחק, כמובן. בנוסף, ילדי בית הילדיםדולב‘, שבקיבוץ תל קציר, כתבו לכל קשיש ברכת חג שמח, שחולקה עם השי. מעבר למפגש הביןדורי המרגש, התלמידים חזרו עם חוויות מעצימות. המטרה של העלאת חיוך על פני המוטבים ולשמח אותם הושגה“.

מנהלתנופי גולן“, הילי מרום: תלמדינופי גולןלומדים וגדלים על אהבת וקבלת האחר, תוך מתן דגש על הדדיות, חמלה ואכפתיות. השבועות האחרונים מבטאים זאת יותר מבדרך כלל. אני גאה בנוער שלנו שפועל למען הקהילה

מנהלתנופי גולן“, הילי מרום: “תלמדינופי גולןלומדים וגדלים על אהבת וקבלת האחר, תוך מתן דגש על הדדיות, חמלה ואכפתיות. השבועות האחרונים מבטאים זאת יותר מבדרך כלל. קבוצות תלמידים מהתיכון יצאו להתנדבות כזאת או אחרת ובתקופת הלמידה מרחוק, שמו דגש והסתכלות סביב למשפחה ולשכנים. אני גאה בנוער שלנו שפועל למען הקהילה. אשרינו שזכינו בנוער כזה. חג שמח“.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?