“מכבי”: עידן רפואי חדש בקצרין והגולן

“מכבי שירותי בריאות” תחנוך בקרוב מרכז לבריאות הילד והמשפחה, שיעניק מגוון רחב של שירותי רפואה מתקדמים, תחת קורת גג אחת, למען תושבי קצרין והגולן


דוברות “מכבי”

“מכבי שירותי בריאות” מרחיבה משמעותית את שירותי הרפואה המתקדמים בקצרין ובגולן. הקופה תחנוך מרכז רפואי חדש לבריאות הילד והמשפחה, בו יינתנו כל השירותים המתקדמים, קרוב לבית המטופלים.

המרכז הרפואי החדש, הממוקם ברובע “חן” החדש שעל רחוב זוויתן, משתרע על פני 300 מ”ר ותוכנן בסטנדרטים מתקדמים. המרכז מיועד לבריאות הילד והמשפחה ויינתנו בו שירותי רפואת משפחה, ילדים, נשים, רפואת מומחים במגוון רחב של תחומים

המרכז הרפואי החדש, הממוקם ברובע “חן” החדש שעל רחוב זוויתן, משתרע על פני 300 מ”ר ותוכנן בסטנדרטים מתקדמים. המרכז מיועד לבריאות הילד והמשפחה ויינתנו בו שירותי רפואת משפחה, ילדים, נשים, רפואת מומחים במגוון רחב של תחומים, אורתופדיה, כירורגיה (כולל פעולות), אא”ג, עור, אורולוגיה, סוכרת, אנדוקרינולוגיה, פסיכיאטריה, עיניים, גריאטריה , הפרעות קשב וריכוז, קרדיולוגיה וייעוץ מומחים במגוון תחומים בטל-רפואה. בתחום הפרא-רפואי, יוענקו שירותי אחיות, מעבדה, מכון פיזיותרפיה, דיאטנית, עובדת סוציאלית, טיפת חלב כולל ליווי היריון, מרפאה בעיסוק, מרפאה בדיבור, פסיכותרפיה ובדיקות אקו לב. לרווחת חברי “מכבי”, ייפתח בצמוד למרכז הרפואי בית מרקחת מבית “מכבי פארם”.

כמו כן, יינתנו גם שירותי רפואה משלימה מבית “מכבי טבעי”, הכוללים ייעוץ רפואי, טווינה, דיקור, רפלקסולוגיה, עיסוי רפואי ועוד, כאשר הפעילות תורחב בהתאם לביקוש. במקביל, גם השנה, “מכבי” תמשיך להגביר בעיר את פעילויות קידום הבריאות מגיל הינקות ועד לגיל השלישי – עיסוי תינוקות, פעילויות “מכבי אקטיבי”, הרצאות בנושא סכרת, חדרי התעמלות, סיורי “בריא בסופר”, קבוצת הרזייה, סדנאות תזונה, גמילה מעישון ועוד.

המרכז הרפואי יפעל שישה ימים בשבוע, בשעות שיותאמו לצרכי המטופלים, החל משעות הבוקר המוקדמות ועד לשעות הערב, בהתאמה לשירותים השונים. מדובר בבשורה ענקית לתושבי קצרין והסביבה שייהנו מזמינות וממגוון רחב של שירותי רפואה מתקדמים, ממיטב המומחים של “מכבי”, תחת קורת גג אחת.

ראש מחוז הצפון של “מכבי”, ד”ר גלית קאופמן: “אנחנו גאים לבשר באופן רשמי לחברים שלנו בקצרין ובגולן, שלאחר מאמצים רבים, אנחנו מרחיבים משמעותית את שירותי הרפואה למענם. מדובר במהפכת בריאות על ידי הקמת מרכז רפואי חדיש, עם כל השירותים המתקדמים, כחלק מתכנית ארוכת-טווח לפריסת שירותי הרפואה בגולן. נמשיך לקדם את הרפואה כפי שהתחייבנו, למען עתיד בריא יותר”

מנהלת “מכבי” בקצרין, ציפי כהן:” אנחנו בהתרגשות גדולה, לקראת הפתיחה, ביחד עם הצוותים והרופאים שלנו. קצרין עם הפנים לעתיד רפואי טוב יותר, במתן שירות איכותי, מיטבי, מקצועי ואישי. אנחנו גאים להעניק לתושבים את השירות האיכותי שאנו ב’מכבי’ יודעים לתת. אני מזמינה את תושבי קצרין והאזור להגיע ולהתרשם מצוות רפואי איכותי ומשירות אישי שכל חברי ‘מכבי’ זוכים לו”.

ראש המועצה המקומית בקצרין, דימי אפרצב: “אני שמח שהנהלת ‘מכבי שירותי בריאות’ החליטה להגביר את פעילותה בעיר באופן משמעותי. השקעה בהקמת מרכז רפואי גדול ומושקע תשדרג את איכות ובריאות חיי התושבים. אני מקווה שגם קופות חולים אחרות יפעלו לשדרוג שירותיהן בעקבות המהלך של ‘מכבי'”.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?