מושב כנף – עפים על השלושים

מושב כנף חוגג 30 שנה להקמתו. באירוע המרכזי שנערך ביום השנה ה-24 לעלייה לקרקע, הועלה המופע “דוגל תקשורת בע”מ מציגה: שלושים השנים הראשונות”, שחגג את הגשמת חלום הלונה גל שנרכש על-ידי המושב, עם מבט אופטימי אל העתיד


רוחמה מטלון 5.6.15


 

ביום חמישי 21 במאי 2015, בדיוק עשרים וארבע שנים לאחר טקס העלייה לקרקע, התכנסנו כולנו, משפחות כנף ואורחים רבים, לבושים בלבן, לחגיגת שלושים השנים הראשונות בכנף ששולבו בחגיגת חג השבועות. החגיגה הייתה סיום חגיגות השלושים שכללו שלושה אירועים מרכזים:

באירוע הפתיחה באוקטובר, ביקרנו ביישוב הישן באליעד, ערכנו משחק משימות שכולו נוסטלגיה ושחזרנו את המעבר ליישוב קבע. כשהגענו לכנף נהנינו מלילה לבן שכלל קבלת שבת משותפת, ארוחת ערב מתוצרת מקומית של המשפחות, פעילויות לכל הגילאים לאורך הצוק – מסיבת אוזניות, הפעלות ספורט, והרבה כייף של ביחד.

האירוע השני היה בט”ו בשבט, לאחר בנייה משותפת של פינות חמד ברחבי המושב התארחו המשפחות בבתים פתוחים, שם שמעו מפי הוותיקים את סיפור הגעתם לכנף, ומפי החדשים את סיפור קליטתם בכנף. את היום המיוחד הזה קינח מופע מוזיקלי.

האירוע המרכזי בחגיגות נפתח בטקס שבועות מסורתי, הכולל ביכורי המשפחות הנקלטות אותן בירך חיים אוחיון ממקימי כנף ביכורי התינוקות שנולדו במהלך השנה, אותם בירך בהומור ובחן אמיר מימוני הבן הבכור של המושב, ריקודי ילדי הגנים.

כדי להמשיך את אווירת החג סעדנו את ליבנו במטעמי ארוחה חלבית עשירה, מעשה ידינו כמובן…

לפני המופע, אלי מלכה ראש המועצה האזורית גולן, בירך את מושב כנף לעוד שנים רבות של עשיה והגדלת מספר הנחלות.

המופע, שנקרא “דוגל תקשורת בע”מ מציגה: שלושים השנים הראשונות”, נכתב בידיה הכישרוניות של רוחמה מטלון יחד עם ירון נאמן, גל אמיתי ואוהד מטלון. בוים על ידי ניר פרידמן הכישרוני שברוח טובה והמון סבלנות הביא את השחקנים לכדי מופע מקצועי וקולח. את הערב כולו ואת המופע, כמו את שני הארועים הנוספים הפיקה אסנת נוביק שהשקיעה שעות רבות מזמנה ומכשרונה, זאת בעזרת צוות 30 שנה לכנף שפעל במשך השנה כולה.

המופע הציג את הווי המושב, בעבר ובהווה בתמונות שהוצגו לפי ערוצי טלוויזיה. וזאת לאחר שחברת דוגל (השייכת לאגודת התיירות של המושב) הקימה חברת תקשורת. נשמע מופרך? אז זהו, שלא… במופע העלייה לקרקע של כנף שנערך כאמור בדיוק עשרים וארבע שנים קודם לכן, נאמר על ידי אחד המשתתפים משפט שהפך למשפט אלמותי: “אנחנו עוד נקנה את הלונה גל”. בזמנו, כשהפעלנו רק את חוף דוגית הצנוע, נראה המשפט הזה בלתי אפשרי., אבל… עם חלוף השנים הגשמנו את הרעיון וקנינו את הלונה גל. הכותבים חיפשו הפעם רעיון אחר שאולי, מי יודע, יתגשם גם הוא בעוד 30 שנה.

כיאה לחברת תקשורת מצליחה, יש צורך ביצירת ערוצים חדשניים ומרתקים, והם אלו שהוצגו במהלך המופע: ערוץ ההיסטוריה המתאר את אבולוציית הקליטה בכנף (גיל הנקלטים וגיל ילדיהם מותאם לגיל החברים של אותה תקופה), ערוץ החקלאות המתאר בדיאלוג בין פרות וכבשים בכנף את ענפי החקלאות השונים, ערוץ הטיולים המספר על חוג המשוטטים, ערוץ נשיונל ג’אוגרפיק המתאר את הצפיפות במעין כנף בחגים, ערוץ המדע המציג שיבוט של זן כנף, ערוץ ויוה עם ריקוד זוגות לטיני סוחף של בני הנוער, ערוץ דוקו שסוקר את המרוץ למד”ב כנף בו נבחנו המועמדים לתפקיד מד”ב בכנף במשחק משימות, אחד המבחנים היה להיכנס לכלוב שבו הסתובבו הורים כועסים וצועקים…, ערוץ הילדים עם ריקוד ילדים, ערוץ הספורט המתאר את המאבק ברוח החזקה המאפיינת את כנף, מחוברים שהראה פניהם של כמה מחברי המושב וצעיריו, ערוץ החיים הטובים המביא חוויות מיום הגבר ויום האישה וערוץ העיצוב בו מוצג מושיק גלמין (מהטלוויזיה) המנסה לבדוק למה הבתים בכנף נראים אותו דבר, ועולה על סטארט אפ בקנה מידה עולמי “בנה לי את ביתך”. ערוץ MTV היה שיר הסיום.

הבמה עוצבה כסלון טלוויזיה של שנות השבעים, ובזמן המעבר בין הערוצים שודרו קטעי אנימציה משעשעים, למרבית המזל לא נרשמה רוח בערב זה…

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?