מועדון “רצי קצרין” יוצא לדרך

“רצי קצרין”, מועדון ריצה רב-גילאי לנשים וגברים גם יחד יוצא השבוע לדרכו בהובלת דוד אמסלם – טריאתלט ואיש ברזל. המועדון מיועד לאנשים ללא רקע ספורטיבי וגם לבעלי ניסיון הרוצים לפתח את הכושר הגופני, מריצה בסיסית ועד לריצת מרתון


אחת מתופעות הספורט החברתיות הפופולאריות ביותר בשנים האחרונות, הן קבוצות ריצה הפעילות בכל קצוות הארץ. קבוצת הריצה משלבת מספר פרמטרים ההופכים אותה לנוסחה מנצחת עבור כל משתתפי הקבוצה. העיסוק בענף זה תורם לבריאות הגוף ובריאות הנפש גם יחד, חברה והנאה אישית, עיסוק מוצלח לשעות הפנאי וכמובן הדחיפה שמתקבלת כפועל יוצא כשהפרט הוא חלק מקבוצה בעלת אותה מטרה. אחרי שנים של ניסיונות, כעת זה קורה גם בקצרין בזכות חיים אלטיט, רכז מחלקת הספורט במתנ”ס קצרין שפנה למאמן המקומי – דוד אמסלם.

דוד הוא מאמן טריאתלון במקצועו, המחובר מאוד לענף ושמח להביא אותו לקצרין: “אני רואה בזה שליחות לבוא ולעזור לאנשים לפרוץ גבולות ולמעשה להכניס את הספורט כחלק מאורח החיים כאן. כבר כמה שנים חשבו על זה במתנ”ס, אך זה לא יצא לפועל ועכשיו זיהינו שיש פוטנציאל כי פנו אליי כמה נשים שרצו לעסוק בריצה, אך לא ידעו איך להתחיל. החלטנו לצאת לדרך עם זה באימון חשיפה שהתקיים השבוע ובעקבותיו תיבנה קבוצה רב-גילאית של נשים וגברים יחד.”

מה המטרות של הפרויקט מעבר להיבט הספורטיבי עצמו?

למעשה ברגע שנפתחת קבוצה כזו, כולם הופכים להיות חברים גם בלי היכרות מוקדמת – המשתתפים מתחברים דרך הספורט ונוצרים יחסי גומלין. כל אחד מהם מרגיש שייך למשהו והנושא של תרבות המשותפת הופך לשיח יומיומי ביניהם. בזמן פעילות גופנית יש שחרור של הורמון שאחראי על הרגשה טובה ושיפור הכושר הגופני וניתן לראות ממש תוצאות משבוע לשבוע. ספורט כדרך חיים מחזק ביטחון עצמי וכישורים חברתיים ותוך כדי שיפור ההישגים, האנשים מתחברים, יוצאים לבלות יחד ונרקם קשר מיוחד ביניהם.”

הקבוצה מיועדת לבעלי רקע קודם או לכל אחד שמעוניין?

מבחינתי כל מי שירצה להתפתח, מוזמן – מהקילומטר הראשון ועד ריצת מרתון. מדובר בתהליך מאוד אינדיבידואלי – לי למשל לקח שמונה חודשים מהרגע שהתחלתי להתאמן עד שהשתתפתי בריצת 42 ק”מ. המועדון מיועד לאנשים שאין להם רקע ספורטיבי וגם לכאלה שיש להם ניסיון ורוצים לפתח את זה. כשבן אדם עושה שינוי תודעתי וקובע לעצמו מטרה, השמיים הם הגבול והוא יוכל להשיג כל דבר. במסגרת החוג, אציג גם את הסיפור האישי שלי – איך התחלתי מהריצה הבסיסית ביותר והגעתי לתחרות הקשה ביותר בעולם של “איש הברזל” בזכות כח רצון ומוטיבציה גבוהה.”

מפגשי הקבוצה צפויים להתקיים פעמיים בשבוע בימים שיתפרסמו בהמשך, כשהכוונה בעתיד היא לבנות מועדון מקצועי שישתתף בתחרויות בכל הארץ כייצוג למתנ”ס קצרין. “בדרך זו,” מאמין דוד, “נוכל להגשים לאנשים את החלום שלהם עד ריצת המרתון.”

חיים אלטיט, רכז הספורט והמחול במתנ”ס קצרין מוסיף: “צוות מתנ”ס קצרין שמח להרים את היוזמה החדשה של רצי ורצות קצרין שדוד אמסלם מוביל. אנו תקווה שהקבוצה תתבסס, שיצטרפו אליה רצים רבים ובעתיד הקבוצה תייצג את המתנ”ס ואת העיר קצרין.”

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?