כוחנו באחדותנו

ביום ראשון השבוע, התכנסה הוועדה לתכנון ובנייה של המועצה על מנת לדון בנושא המרכזי: אישור תכנית העצמת קצרין ובניית רובע “נחלים” וגם: עולם הנדל”ן והיזמות מאמין בקצרין, חנוכה – חג של אור, הדלקת נרות חנוכה עם המשפחות החדשות, מאירים את חנוכה במתנ”ס קצרין, השבוע ב”מרכז צעירים”, מתחממים ב”בלנדר” וחברי סיירת הורים נפגשים

תכנית העצמת קצרין

ביום ראשון השבוע, התכנסה הוועדה לתכנון ובנייה של המועצה על מנת לדון בנושא המרכזי: אישור תכנית העצמת קצרין ובניית רובע “נחלים” (12). החברה הזוכה, “בראזני אבני דרך”, תבנה כ-1800 דירות ובתים פרטיים ובנוסף, יוקמו מאות אלפי מטרים של מבני תעסוקה, מסחר, תיירות, פארקים, בתי כנסת, מקוואות ומוסדות ציבור נוספים.

מכרז רובע נחלים הנו מכרז “תכנן ובנה” מהגדולים בארץ וכחלק ממנו שווק “מחיר למשתכן” עם 702 יחידות דיור לזוגות צעירים ומשפחות. כ-300 בני המקום זכו בפרויקט.

עולם הנדל”ן והיזמות מאמין בקצרין

השבוע, פורסם באתר מנהל מקרקעין כי למכרז מס’ 214/2023, בייעוד מסחר ו/או משרדים הוגשו 10 הצעות מחיר שונות ומתוכן נבחר זוכה – “ארזים מי מרום – יזמות ובניה בע”מ”, אשר הציעו 10.5 מיליון ש”ח.

המתחם, ממוקם בסמוך לקריית הממשלה ומעונות הסטודנטים של מכללת תל-חי וכבר בתהליך הקמה. מגרש בגודל 19.5 דונם, לבניית מרכז מסחרי חדש, הצמוד לכניסה הצפונית לעיר, שבקרוב “נתיבי ישראל” יחלו בבנייתה.

במרכז מתוכננים מאות אלפי מטרים של מסחר ותעסוקה במגוון רחב של תחומים והוא יביא למהפך בתחום התעסוקה, הבילוי, המסחר והתחרות בעיר. גובה הצעה הזוכה, 10.5 מיליון ש”ח מלמד על כדאיות כלכלית, אטרקטיביות של קצרין ואמון היזמים בהשקעה בקצרין.

קצרין הפכה להיות אטרקטיבית לא רק בתחום הנדל”ן אלא גם בתחומים נוספים, תודות לאופק הצמיחה הדמוגרפית והמואצת, אשר מביאה גם לצמיחה כלכלית.

קצרין – האפשרויות נפרשות לפנייך.

חנוכה – חג של אור

קייטנת חנוכה בגנים חנוכה חנוכה- חג של אור קייטנת חנוכה בגנים הילדים בקצרין במהלך חופשת החנוכה, התקיימה בגני הילדים קייטנה, בסבסוד משרד החינוך ובשיתוף עם מחלקת החינוך. הקייטנה פעלה במשך חמשת ימי החופש בגני הילדים. כ-200 ילדים השתתפו בקייטנה ונהנו ממגוון פעילויות מעשירות, שעת סיפור, הצגה, יצירות באווירת החורף והחג וכן אפייה ופינוקים של הצוותים.

הסייעות קיבלו את פני הילדים בכל בוקר עם חיוך והעניקו לילדים זמן איכות מלא בעשייה והעשרה. השנה היה חשוב לנו, יותר מתמיד, להעניק לילדים חווית שגרה וביטחון ורגעים של שמחה וצחוק. תודה לכל הסייעות והגננות שעבדו בקייטנה, לתכנית “ניצנים” ולכל העוסקים במלאכה.

הדלקת נרות חנוכה עם המשפחות החדשות

ביום חמישי האחרון, התקיימה הדלקת נרות חגיגית יחד עם המשפחות החדשות שהגיעו לקצרין ועם צוות הקליטה האלופים והאלופות שהרימו את האירוע. כל זה, בשיתוף עם יערה הליצנית, שעשתה שמח לכל הילדים וההורים. תודה על הזכות להאיר לכם את הימים! שנזכה לימים טובים ולבשורות טובות במהרה.

מאירים את חנוכה במתנ”ס קצרין

שבוע חנוכה היה גדוש ומלא בפעילויות לילדים ולמבוגרים במתנ”ס קצרין, עם בוקר יצירתי למשפחות, סרט קבוע בצוהריים וסדנאות יצירה משפחתיות, החל מהשעה 17:00. לא נשכח כמובן את הדלקת הנרות המסורתית, כל ערב, ברחבת המתנ”ס.

השבוע ב”מרכז צעירים”

נפתחה קבוצה מיוחדת לאימהות לילדים עם צרכים מיוחדים. הזדמנות לנשום, לעצור רגע ולהתבונן בסדרת מפגשים משותפת עם המנחה, נועה ניניו בטט.

בנוסף, “חיבוק חם ליולדת” ממשיך ופועל והשבוע האימהות נהנו מיוגה נשית, עם עפרה גרוסמן המקסימה.
נגלה לכם שמתוכננים עוד המון הפתעות ואירועים קהילתיים – ערב ב”בלנדר”, מופע פלייבק לנשים, ערב קהילת להט”ב ועוד. תישארו קרובים.

מתחממים ב”בלנדר”

ביום רביעי, התקיים ערב שירה ישראלית ב”בלנדר”, מטעם הקק”ל, בליווי של ליאור בלאוי. היה ערב נעים וחמים, עם מוזיקה מעולה, אנשים טובים, כיבוד מפנק ובעיקר, להתחזק יחד.

חברי סיירת הורים נפגשים

השבוע, התקיים מפגש של סיירת ההורים “בגובה העיניים”. המפגש כלל פעילות מגבשת ושוברת שגרה, חולקו תעודות על התנדבות פעילה ומשמעותית עם בני הנוער בלילות. תודה לכל מתנדבי הסיירת האלופים ובראשם, לחגית אור, מובילת הסיירת.

מוזמנים להצטרף אלינו.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?