המרכז הרפואי “זיו” הופך ל”מרכז-על”

שר הבריאות ח”כ אוריאל בוסו וצמרת משרד הבריאות ביקרו ביום חמישי האחרון במרכז הרפואי זיו והכריזו על המרכז הרפואי “זיו” “כמרכז-על”ליד: שר הבריאות, ח”כ אוריאל בוסו: “הפיכתו של בית החולים ‘זיו’ למרכז-על היא צעד חשוב בפעולות שאנחנו מובילים לצמצום פערים בין פריפריה למרכז וליצירת שוויון בין כל האזרחים באיכות הטיפול ובשיפור השירות”

בביקור שר הבריאות, ח”כ אוריאל בוסו וצמרת משרד במרכז הרפואי “זיו”, הכריז השר על המרכז הרפואי כ”מרכז-על”. משמעות ההחלטה היא ש”זיו” יהפוך למרכז טראומה ובו יחידות חדשות של נוירוכירורגיה וכירורגיית חזה, אשר יאפשרו לקלוט ולטפל בפציעות טראומה של ראש וחזה וכמובן פציעות מורכבות.

בימי שגרה, המענה לטראומה בדמות תאונות ישודרג וכמובן המענה למחלות שונות כמו גידולי מוח, גידולי ריאות ועוד.

השדרוג הזה מהווה צעד משמעותי בצמיחת והתפתחות “זיו” ובהגשמת חזונו למתן שירותי רפואה מצוינים ואיכותיים לכל דורש, ליד הבית, אצלנו ב”זיו”.

באירוע, השתתפו יו”ר ועדת הבריאות ח”כ יונתן מישרקי, חברי כנסת מוועדת הבריאות, יו”ר הקואליציה, ח”כ אופיר כץ, נציב שירות המדינה, פרופ’ דניאל הרשקוביץ, מנכ”ל משרד הבריאות, ראשי רשויות ומועצות, נציגי צה”ל, אגודת הידידים ועובדי “זיו”.את ההחלטה להרחיב את שירותי המרכז הרפואי “זיו” קיבלו השר ומשרד הבריאות בעקבות הלחימה בדרום ובצפון ומצב החירום השורר בארץ.

שר הבריאות, ח”כ אוריאל בוסו: “הפיכתו של בית החולים ‘זיו’ למרכז-על היא צעד חשוב בפעולות שאנחנו מובילים לצמצום פערים בין פריפריה למרכז וליצירת שוויון בין כל האזרחים באיכות הטיפול ובשיפור השירות. זו זכות וגאווה גדולה עבורי להיות שר הבריאות שמוביל החלטה צודקת כל כך.

“הזרעים למהלך ההיסטורי האלה הונחו בתחילת השנה, עם כניסתו של יו”ר ש”ס, הרב אריה דרעי, למשרד הבריאות. כבר בימיו הראשונים בתפקיד, הנחה הרב דרעי לפעול באופן מידי לחיזוק ופיתוח שירותי בריאות איכותיים ושוויוניים עבור תושבי הצפון ולרווחתם. אני רוצה לברך את ידידי היקר, פרופסור סלמאן זרקא, על העבודה המצוינת, ההשקעה האין-סופית והשאיפה הבלתי מתפשרת למצוינות. בטוחני שהוא יוביל את התהליך במקצועיות וימשיך להצעיד את ‘זיו’ קדימה להישגים נוספים”.

המשאב האנושי

נציב שירות המדינה, הפרופ’ דניאל הרשקוביץ, הדגיש את חשיבותו של המשאב האנושי במערכות הציבוריות ואמר כי “זיו” הוא מרכז מצטיין מבחינת המשאב האנושי וכי החלטה החשובה של הפיכת “זיו” למרכז-על היא החלטה לתפארת מערכת הבריאות שלנו ולתפארת מדינת ישראל כולה.

מנכ”ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב: “יש שלושה מאמצים שאנו מובילים – לחזק את בתי החולים, לחזק את מערך בריאות הנפש ואת הפריפריה. בזמן מגפת הקורונה, למדנו להגיב ולהסתגל במהירות וגם כעת, בזמן הלחימה, הוכחנו זאת. גם ההחלטה להפוך את ‘זיו’ למרכז-על התקבלה במהירות, אך לא בקלות דעת. בדיוק כמו שהקמנו ב’זיו’ מרכז טיפולים במחלת הסרטן בצפון, כך גם נוכל לממש את המטרה של הקמת מרכז-על ב’זיו’. התרגשנו במיוחד לראות את הצוות המקצועי של מערך בריאות הנפש לילדים ולנוער במחלקה החדשה, אשר עושים עבודת קודש”.

מנהל המרכז הרפואי “זיו”, הפרופ’ סלמאן זרקא, הודה לשר בוסו ולשותפים במשרד הבריאות, במשרדי הממשלה ולשותפים הנוספים: “מתקפת השבעה באוקטובר הוכיחה שיש נחיצות גדולה למערכת בריאות איתנה ומקצועית. נוכחנו לראות כיצד דרום הארץ והעוטף, כמו גם הגליל, הגולן והצפון, הם שכבת המגן של ישראל ועל כן, יש לחזק את האזורים הללו. בעשור האחרון, מערכת הבריאות, ו’זיו’ בפרט, התקדמו מאוד במתן שירותי הרפואה לצפון, אבל ההכרזה האמיצה וההיסטורית היום היא צעד גדול לצמצום אי השוויון בבריאות ולמתן שירותי רפואה מצוינים ושלמים בצפון. להחלטת השר תהיה השפעה גדולה על הצפון ואני אעשה כל שביכולתי, ביחד עם עמיתי בהנהלה, כלל עובדי ‘זיו’ ושותפינו הרבים, כדי לממש את ההחלטה במהירות האפשרית, למען כל אזרח וחייל שייכנסו בשערינו”.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?