החרמון על גלגלים

 שני אירועים מוטוריים התקיימו בסוכות וסיימו את מסלולם בחרמון: מועדון האופנועים הישראלי ו”גרוטראלי”, מסע הגרוטאות שמתחיל באילת ומסתיים על החרמון


יום החג האחרון קיבל ממד מיוחד ביותר באתר החרמון, אפשר לומר שההר היה “על גלגלים” ביום הזה. מועדון האופנועים הישראלי טיפס בחצי היום לפסגת ההר, במסגרת טיול רכוב שלהם, בו לקחו כ-130 רוכבי אופנועים מרחבי הארץ.

רגע לפני כניסת שמחת תורה, טיפסה לאתר שיירת מכוניות, במסגרת מסע הדגל השנתי “גרוטראלי”, שנמשך 5 ימים, מאילת ועד החרמון.

מועדון האופנועים הישראלי הגיע לחרמון כחלק ממסע רכיבה שלו, עד לפסגת החרמון. המועדון הנו מלכ”ר ומטרתו קידום נושאי כלי הרכב הדו-גלגליים במדינת ישראל וייצוג אוכלוסיית הרוכבים אל מול הרשויות, הגופים והמוסדות הקשורים לתחום. המועדון שם נר לרגליו את נושא שיפור תדמית האופנוענות בישראל וזאת על ידי קיום אירועים למען הקהילה ועיסוק מתמיד בפעילות הסברתית בקרב הציבור. המועדון מסביר על היתרונות הגלומים בשימוש בכלי רכב דו-גלגליים כפתרון מידי לבעיות התחבורתיות במדינת ישראל. בכל פעילות שמקיים המועדון, ניתן דגש רב ומיוחד על נושא החינוך לרכיבה בטוחה וזהירה, תוך מתן תשומת לב למשתמשים האחרים בדרך.

המסע מוכר כחברה בע”מ, שמטרתה העיקרית היא לעסוק בפרויקטים אתגריים, חברתיים וחווייתיים. עקרונות: המסע מבוסס על כלי רכב ישנים שעלותם הכוללת אינה עולה על 3500 ש”ח. כלי הרכב חייבים לעמוד בתנאי משרד הרישוי

“גרוטראלי”, הוא מסע גרוטאות בשטח. המסע נהגה על ידי חובבי טבע, טיולים ונהיגה אתגרית, בהשראת מסע המונגול-ראלי, המתחיל בגרמניה ומסתיים במונגוליה. חוקי ה”גרוטראלי” שונו מהמסע המקורי והותאמו לתנאי השטח וחוקי מדינת ישראל, מה שיצר מצד אחד חוויה אתגרית קיצונית במיוחד ומאידך, חוויה בונה ומהנה.

“גרוטראלי” אינו מסע תחרותי. הוא מסע המקדש את המשולש אדם-טבע-מכונה ומפגיש את משתתפי המסע עם אתגרי נהיגה, אתגרי ניווט, אתגרי חילוץ ואחזקת רכב, כל זאת תוך כדי שימת דגש על עזרה הדדית בין הצוותים.

“גרוטראלי” התחיל כמסע עם חברים בשנת 2015 ובמהלך 2016, מיסדו את פועלם והיום המסע מוכר כחברה בע”מ, שמטרתה העיקרית היא לעסוק בפרויקטים אתגריים, חברתיים וחווייתיים. עקרונות: המסע מבוסס על כלי רכב ישנים שעלותם הכוללת אינה עולה על 3500 ש”ח. כלי הרכב חייבים לעמוד בתנאי משרד הרישוי ומותרים לנסיעה על הכביש לפי חוקי מדינת ישראל. הצוותים מחויבים להציג טסט וביטוח בתוקף לרכב. במסע השתתפו 24 גרוטאות, כ-60 איש, 9 רכבי חפ”ק, משפחות, חברים וטונות של אדרנלין טיפסו אל פסגת החרמון, לטקס הסיום.

מנכ”ל אתר החרמון, אלון פרידמן בירך את שתי קבוצות המסע, האופנועים והגרוטראלי, על שבחרו להצפין ולהגיע לאתר החרמון, שמסמל את חוזקה ואת עוצמתה של מדינת ישראל. אתר החרמון גאה להיות אתר הבילוי הצפוני במדינה, שאירח במהלך כל ימי חג הסוכות אלפי מבקרים שנהנו משלל אטרקציות קיץ.

 

יח״צ אזולאי

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?