אזוריות הלכה למעשה

שיתוף פעולה של הרשויות מחבר תיירות, תרבות וספורט. כל התיירות והספורט באזור אחד. שוק האיכריםתוצרת הארץומרוץאצבע הגליל“- חגיגה של אזוריות באגמון


ב-24.3, יתקיים באגמון החולה מרוץאצבע הגליל“, אירוע ספורט אזורי של רשויות האשכול, במקביל לשוק האיכרים גלילגולן, “תוצרת הארץ“, בהפקת אשכול גליל מזרחי והמועצה האזורית מבואות החרמון. זה מורגש באוויר; האזור שלנו מתעורר לחיים תרבותית, עם שפע של אירועים וזה לא במקרה והשיא: חגיגה של אזוריות באגמון החולהקקל, ב-24.3.

שוק האיכריםתוצרת הארץ“, הנודד בין רשויות האשכול, ביוזמת ובתמיכת משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, הוא אירוע ססגוני שצובר מוניטין. מרוץאצבע הגלילהוא אירוע ייחודי משותף של ספורט אזורי, בהובלת 18 רשויות האשכול מהגליל ומהגולן. האירועים, מתקיימים בוזמנית וצפויים להשתתף בהם בכירים ממשרדי ממשלה, ראשי רשויות, מנהלי ספורט ברשויות, תושבי האזור ומטיילים.

שוק האיכרים הנודד בין רשויות האשכול, הוא דוגמה מצוינת לשיתוף פעולה אזורי המקדם עסקים. מטרת השוק היא לעודד צריכה של תוצרת חקלאית מקומית וליצור מפגש של הקהילה עם החקלאים המקומיים המוכרים את תוצרתם ללא עלויות להקמת הדוכן. חקלאי האזור מוכרים את תוצרתם בשוק במחירים מפוקחים; ירקות ופירות, ריבות, דבש, יין, גבינות, שמן זית, פירות יבשים, פרחים, תבלינים ועוד. זו הזדמנות נפלאה לרכז בבית, את הקניות והמתנות לחג פסח. בנוסף לדוכנים ולתוצרת היפה והטרייה, יהיו בשוק הפעלות לילדים, דוכני שתייה ומזון, מוזיקה חיה ואווירת שוק אמתית.

יור אשכול גליל מזרחי וראש המועצה האזורית מבואות החרמון, המארחת את השוק, בני בןמובחר: “אשכול רשויות גליל מזרחי הוקם בכדי לקדם תפיסה אזורית ושיתופי פעולה אסטרטגיים בין הרשויות והדבר הוא אור לרגלינו. אני מזמין את כלל התושבים לקחת חלק באירוע, ליהנות ולחוש הלכה למעשה את העשייה הייחודית ופורצת הדרך של הפעילות האזורית, בשותפות חוצת גבולות של רשויות ועסקים, עשייה רבמגזרית שמקדמת את האזור כולו“.

האירוע המשותף, שיתקיים באגמון החולה, הנו תוצר של פעילות האשכול בתחומי התיירות וקידום הספורט האזורי. התיירות הנה מנוע פיתוח כלכלי וחברתי משמעותי לאזורנו שהצלחתו תגיע בשיתוף פעולה ובחבירת כלל הכוחות באזור: הרשויות, בעלי העסקים, החקלאים והתושבים.

הסתכלות אזורית

לרגל האירוע, פגשנו לשיחה את ראש המועצה המקומית קצרין, ומוביל תחום התיירות באשכול, דימי אפרצב, שהגיע לאזור כמדריך בחברה להגנת הטבע, התאהב בקסם של קצרין ונשאר מאז

אפרצב מאמין שישנם תחומים שאזוריותהיא המודל הנכון להצלחה ולכן בחר להוביל את תחום התיירות באשכול וגם מתוך ההבנה שכדי שתהיה כאן כלכלה תיירותית, תרבותית וכלכלת ספורט, חייב להיות שיתוף פעולה. לדבריו, התיירות  היא ב-DNA  של האזור שלנו ולכן זה טבעי להניע תהליכים כלכליים דרך פעולות יזומות משותפות מה גם שמבחינת התייר אין משמעות לגבולות המוניציפליים.

אפרצב, הפועל לרתימת 18 רשויות האשכול לשיתופי פעולה בתחום התיירות, מסביר: “על פי תפיסת עולמי, במציאות העכשווית, לא ניתן להצליח בתיירות מקומית בלי הסתכלות אזורית. אנחנו, באשכול, פועלים על מנת למנף את התיירות האזורית דרך חשיפה של העסקים התיירותיים במרחב. כדי להביא תיירים לאזור ולייצר תנועה תיירותית, צריך לפעול ליצירת תשתיות ותוכן שיניעו תהליכים כלכליים במרחב“.

אז אם אתם שואלים את עצמכם מה קורה כאן בתחום התיירות? תכירו את האתר התיירותי האזורי שנקראגליל גולן‘, היכנסו לאתר גליל גולן וקבלו אושר של טבע, תוכן, קולינריה, תרבות ועוד“.

רצים למצוינות

מרוץאצבע הגלילהוא חגיגת ספורט אזורית אליה מגיעים רצים מהאזור ומרחבי הארץ למקצים של 2 קמ (עממי), 5 קמ ו-15 קמ. המרוץ הנו תולדה של שיתוף פעולה אזורי המורכב ממנהלי ומנהלות הספורט ברשויות האשכול ומהווה את הראשון מסדרת אירועי ספורט אזוריים שיתקיימו במהלך שנת 2023, במסגרת פעילות אשכול גליל מזרחי לקידום בריאות, ספורט ואורח חיים בריא במרחב. מאחורי פעילות זו, עומדות הרשויות העושות לקידומה ומשרדי הממשלה המקצים לה משאבים: משרד הפנים, משרד הבריאות ומשרד התרבות והספורט ושותפים חשובים ביניהם מרכזהפועל“.

ראש מועצה מקומית עין קיניה, מוביל תחום ספורט באשכול גליל מזרחי וסגן יור ועדת הספורט בשלטון המקומי, ואיל מוגרבי, שואף לקדם מקצועיות ומצוינות של תחום הספורט התחרותי ולהביא אותו אלינו לאזור. מוגרבי רואה את הספורט כדגל וכדרך חיים ומאמין שתפקידנו לקחת את הקיים בספורט באזור, להעצים ולהרחיב אותו לרמה האזורית, תוך שימוש בחוזקות ומשאבי הטבע המדהימים שיש פה.

אנו מזמינים את תושבי האזור, מטיילים ומבקרים לבוא ליהנות מיום של ספורט ובריאות, תוצרת חקלאית איכותית ובילוי לכל המשפחה.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?