גולן קונה גולן

העסקים בגולן, כמו בכל העולם, סופגים הפסדים כבדים. יוזמה חדשה – "גולן קונה גולן", של חכ"ל, מעודדת רכש מקומי. שומרים על העסקים המקומייםמניעים את כלכלת הגולן


אגף התיירות, בחברה כלכלית גולן, יצא ביוזמה חדשה – "גולן קונה גולן", על מנת לסייע לעסקים תיירותיים שנקלעו למשבר בעקבות המצב.

תמיד חשוב לתמוך בעסקי הגולן ובמיוחד בימים אלו, בהם הנחיות משרד הבריאות מצמצמות, אם לא מבטלות, את יכולת הפעילות של העסקים השונים. כלקוחות, יש לנו כוח קנייה. לקראת הקמפיין, פנינו לבעלי העסקים בגולן וביקשנו מהם להירשם למיזם. ריכזנו את כל העסקים שמספקים משלוחים, או איסוף, של תוצרת ואיגדנו את האינפורמציה בפורמט לחיץ וקל לשימוש, בתקווה להעלות חשיפה ומכירות של עסקים מהגולן.

הרשימה הולכת וגדלה מיום ליום. נשמח להוסיף לרשימה עסקים נוספים ולסייע בחשיפתם. פנו אלינו, אנחנו כאן ונשמח לעזור.

מנהל אגף תיירות גולן, עודד פורת: "ממאמץ של פיתוח התיירות בגולן, עברנו למאמץ של שימור עסקי התיירות, תוך עזרה פרטנית לעסקים. אנו רואים את המצוקה בה נמצאים עסקי התיירות ומנסים למצוא דרכים לסייע בימים אלו"

מנהל אגף תיירות גולן, עודד פורת: "מאז השבוע שעבר, עת הוחמרו ההגבלות במדינה, היכה המשבר בעוצמה בתיירות בארץ, בכלל ובגולן, בפרט. מרגע זה, התחלנו באגף התיירות לשנות דרך פעולה ב-180 מעלות. ממאמץ של פיתוח התיירות בגולן, עברנו למאמץ של שימור עסקי התיירות, תוך עזרה פרטנית לעסקים. אנו רואים את המצוקה בה נמצאים עסקי התיירות ומנסים למצוא דרכים לסייע בימים אלו. כל יוזמה שמגיעה מצד בעלי העסקים נבחנת ואנו משתדלים לתת מענה".

ערבות הדדית

במקביל ליוזמה "גולן קונה גולן", אגף התיירות מרכז עבור בעלי העסקים אינפורמציה רלוונטית לגבי מיצוי זכויות מול משרדי הממשלה, בתקווה להקל עליהם במישור הזה. פורת: "חשוב לציין כי המועצה האזורית אישרה דחיית תשלומי ארנונה לעסקים עד ל-1.5.20 (עסקים בלבד). מי מכם בעלי העסקים, שכבר נגבה ממנו תשלום, יכול לפנות לאגף כספים, לקבל החזר ולשלם את תשלום הארנונה בראשון למאי.

"אנו מאמינים כי כוחנו הוא בקהילתיות, בערבות ההדדית, ביכולת לפרגן ולקנות האחד מהשני ולחזק את השכנים, החברים והתושבים שלנו. חיזוק העסקים המקומיים ומתן רוח גבית בימים מאתגרים אלו, יהוו בסיס לחזרה לשגרה. טוב לראות את ההירתמות והמעורבות של כולם, האחד למען השני".

רכש מקומי

מחלקת היזמות והתעסוקה, בחברה הכלכלית גולן, הפיצה בימים אלו סקר מיפוי עסקים על מנת למפות את כל העסקים הפועלים בגולן.

מקדם עסקים בחכ"ל, עופר הבר: "מחלקת היזמות והתעסוקה פועלת גם כעת, ביתר שאת, לחזק ולעודד רכש מקומי. ניתן להעביר לנו משרות פתוחות ו/או כוח אדם נדרש, ואנו ננסה למצוא התאמות בהתאם לקיים במערכת המידע שלנו"

מקדם עסקים, בחברה הכלכלית גולן, עופר הבר: "בעלי העסקים בגולן ניצבים בימים אלו במצב של חוסר ודאות מוחלט, כאשר בכל יום, המציאות משתנה מקצה לקצה. ציבור בעלי העסקים והמעסיקים הנו המגזר שבראש ובראשונה סופג את המכות הכלכליות ונותר, לפחות כעת, חסר אונים לאור המצב החריג, שכולנו חווים בימים אלה.

"מחלקת היזמות והתעסוקה, הפועלת בשגרה לחזק ולפתח את קהילת העסקים בגולן, פועלת גם כעת, ביתר שאת, לחזק ולעודד רכש מקומי. אנו משמשים כצינור מידע רשמי להחלטות הרשויות והעברתן באופן ישיר ובלתי אמצעי לכל עסק בגולן, בתקווה לחזרתנו לשגרה במהרה. בנוסף, ניתן להעביר לנו משרות פתוחות ו/או כוח אדם נדרש, במקום כזה או אחר ואנו ננסה למצוא התאמות בהתאם לקיים במערכת המידע שלנו".

ראש המועצה האזורית גולן, חיים רוקח: "אנו נלחמים בשתי חזיתות. החזית העיקרית הנה חזית הבריאות, בה האחריות וההיגיינה האישית והאחריות הקהילתית, תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות, מהוות את הנשק העיקרי מול הנגיף.

"החזית השנייה הנה המאמץ הכלכלי. גם כאן, האחריות האישית והקהילתית מתבטאת ברכישת מוצרים ושירותים מאנשי הגולן. דבר זה מהווה את הנשק העיקרי מול הצורך הכלכלי".

אוקטובר 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
אירועים שיתקיימו ב 1st אוקטובר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אוקטובר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd אוקטובר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th אוקטובר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אוקטובר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אוקטובר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אוקטובר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אוקטובר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אוקטובר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th אוקטובר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אוקטובר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אוקטובר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אוקטובר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אוקטובר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אוקטובר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אוקטובר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th אוקטובר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th אוקטובר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אוקטובר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th אוקטובר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אוקטובר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אוקטובר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd אוקטובר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אוקטובר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אוקטובר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אוקטובר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אוקטובר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אוקטובר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אוקטובר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אוקטובר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st אוקטובר
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?