מעבודות ניקיון – לתואר ראשון בהצטיינות

בטקס הענקת התארים השנתי של המכללה האקדמית צפת, תתייצב השנה סטודנטית יוצאת דופן לקבלת התואר הראשון. אהובה סבג, סבתא לתריסר נכדים, לשעבר עובדת ניקיון במכללה שהחליטה ללמוד לתואר ראשון, והוכיחה כי “השמיים הם לא הגבול”


אהובה מוניץ 5.6.15


מידי יום, כאשר סיימה לנקות את חדרי ההרצאות במכללה האקדמית צפת, נהגה אהובה סבג להתיישב על אחד המושבים בכיתה, לנוח ולדמיין את עצמה סטודנטית הלומדת קרימינולוגיה. כעובדת ניקיון במכללה, לא תארה לעצמה שתצליח להגשים את חלומה, תוכרז כבוגרת המכללה בתוכנית הרב תחומית ותסיים את לימודיה בהצטיינות.

אהובה סבג, בת 59, נשואה לג’אקי סבג, עובד עיריית צפת, אם ל-3 בנות וסבתא ל-12 נכדים, החלה את עבודתה בשנת 2001 מכללה האקדמית צפת, במחלקת משק ותחזוקה. “תמיד רציתי ללמוד אך הנסיבות המשפחתיות והכלכליות לא אפשרו לי. הייתי עקרת בית והקדשתי את זמני לטיפול וגידול הילדים. הראשונה שדחפה אותי ללמוד הייתה סמדר פרג’ון, מנהלת לשכת מנכ”ל המכללה, מאחר וסיימתי את לימודי התיכוניים עם תעודת בגרות מלאה. התלבטתי כמה שנים והתחבטתי עם עצמי, מכיוון שהטיפול בבית היה חשוב לי מאוד. בעידודה של רותי בוגנים ממכללת צפת נרשמתי ללימודי תעודה למזכירות רפואית וסיימתי בהצלחה. עם ההצלחה בא התיאבון, וכשהגשתי בקשה ללימודים אקדמיים במסגרת עבודתי, קבלתי תמיכה מלאה משמואל הר נוי, מנכ”ל המכללה, רו”ח יהודה עוז סמנכ”ל כספים וחשב, משה אסף מנהל משאבי אנוש חיים דהן, מנהל פיתוח בינוי ומינהל ואחרים. כולם תמכו ועודדו, כולל המשפחה”.

בשנת 2012 החלה אהובה סבג את לימודיה במסגרת התוכניות הרב תחומיות בחסות אוניברסיטת בר אילן, במקביל לתחילת עבודתה כמזכירה במכינות הקדם אקדמיות. “הלימודים העניקו לי ידע רב וסיפוק עילאי. נהניתי מכל קורס ומכל עבודה אקדמית שנדרשתי להכין. חווית הלימודים היא עצומה, האתגר לדעת ולעזור לחברים ולזולת, הלימוד למבחנים בצוותא, ההתרגשות לפני כל מבחן, הציפייה לציון והניסיון להגיע להישגים גבוהים. הקשיים שהתעוררו בדרך רק דרבנו אותי להמשיך וללמוד. מבחינתי התוכניות עוד רבות. אני מתכוונת להמשיך את הלימודים לתואר שני בקרימינולוגיה ואכיפת החוק”.

מירי פורת, מנהלת המכינות הקדם אקדמיות: “עקבנו אחרייך מתחילת הלימודים. שמחנו איתך עם כל ציון גבוה שקבלת. לסיים תואר ראשון ובהצטיינות יחד עם מסירות לעבודה, נאמנות למקום, לצוות ולתפקיד – אינו דבר של מה בכך! את דוגמה ומופת לכל תלמידי 30+ איתם את עובדת, ולכולנו”.

יחד עם אהובה יקבלו עוד 591 בוגרים תעודות תואר ראשון, בשני טקסים שיתקיימו ב: 8-9.6.2015. בטקסים שיתקיימו באולם התרבות בית יגאל אלון בצפת, ישתתפו ראשי המכללה, אישי ציבור, נציגי אוניברסיטת בר אילן, הבוגרים ובני משפחותיהם.

 

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?