“ספיישל אולימפיקס” ישראל מגיע לגליל מזרחי

בשורה משמחתהמשחקים הלאומיים שלספיישל אולימפיקסייפתחו בספטמבר 2022 בגליל המזרחי, עם מאות ספורטאיות וספורטאים מכל רחבי הארץ


חגיגה ספורטיבית בגליל המזרחיהמשחקים הלאומיים שלספיישל אולימפיקסיתקיימו השנה בחודש ספטמבר, בגליל המזרחי ויכללו שלל אירועים, חגיגות פתיחה וסיום, הפנינג המוני, תחרויות באתלטיקה קלה, שחייה, ריצה, גודו, אופניים, קיאקים, טניס, טניס שולחן, כדורסל, כדורגל, באולינג ובוצה, בעידוד צופים מכל רחבי הארץ.
הספיישל אולימפיקסהנה תנועה עולמית שנוסדה בשנת 1968, במטרה לשים קץ לאפליית אנשים עם מוגבלות שכלית. מדובר בארגון רבהשפעה עבור אנשים עם מוגבלויות שכליות ותקשורתיות, שמאמין כי לכל אדם, ללא כל קשר ליכולתו, או מגבלותיו, מגיעה ההזדמנות להשתלב, להצטיין ולהצליח.

בימי המשחקים הלאומיים, צפויספיישל אולימפיקסלהביא למרחב אלפי אנשים וביניהם הספורטאים ובני משפחותיהם להתארח בגליל, במשך שלושה ימים, להשתתף בתחרויות ולטייל וליהנות מאירועי ואתרי התרבות והתיירות באזור.

בשבוע שעבר, התקיימה פגישת עבודה ראשונה והיערכות לקראת קיומם של המשחקים הלאומיים בחודש ספטמבר 2022, כאן ברחבי הגליל המזרחי. בפגישה, נכחו מנכליתספיישל אולימפיקס“, שרון לויבלנגה, נציג הספורטאים בוועד, אלעד סבן, מנהל הספורט של הארגון גון צורי ונציגי חברת הפקות אירועי הספורטבן דרור ספורט קריאיישן“, יור אשכול גליל מזרחי, בני בןמובחר, מוביל תחום הספורט באשכול, ראש המועצה המקומית עין קיניא, ואיל מוגרבי, מנכלית אשכול גליל מזרחי, נורית צור רבינו, מנהל מתנס מבואות החרמון, אופיר בינדר ופורום הספורט האזורי, שכולל את מנהלי מחלקות הספורט באשכול.

חגיגה של ספורט ושוויון הזדמנויות

יור האשכול, בני בןמובחר, אמר כי אחד החלומות שלו היה לארח בגליל את המשחקים התחרותיים לאנשים עם מוגבלויות: “עבורנו זו הגשמת חלום. אנו פועלים בכל המישורים כדי להעניק לאנשים עם מוגבלויות ולבני משפחותיהם מענים מיטביים, כדי שיוכלו לקיים אורח חיים רגיל ולשלב אותם בחברה בצורה הטובה ביותר. מארג מבואות החרמוןמרכז שיקום רבתחומי לאנשים עם מוגבלויות, שנפתח בימים אלה, הוא אמירה ברורה של ראשי הרשויות בגליל המזרחי, שכאן הוא המקום שבו לכל אדם עם מוגבלות יש מענה. המשחקים הלאומים של הספיישל אולימפיקסבגליל המזרחי ישולבו יחד עם הקהילה ויהיו חגיגה של ספורט, שוויון הזדמנויות וחברה ערכית ומשלבת“.

מוביל תחום הספורט באשכול, ואיל מוגרבי: “ספורט הוא פלטפורמה מצוינת לחבר בין אנשים ואנו נשמח לארח כאן את משחקיספיישל אולימפיקס‘. היופי במשחקים אלה הוא שכל אחד יכול להצטיין ולהתחרות וכל אחד זוכה, מעצם ההשתתפות שלו. לנו חשוב לחבר את קהילת האזור לאירוע ואני מאמין כי מדובר ברווח כפול ומכופל, לכל הצדדים“.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?