משהו טוב עומד לבוא

הלכתי עם חברה לקוראת בקפה. אני חובבת מיסטיקה, נבואות וכשפים. במיוחד, אם מדובר בדברים טובים ובבשורות טובות. בסיכומו של עניין: תחשוב טוביהיה טוב


חברה טובה הזמינה אותי יום אחד לביקור אצל קוראת בקפה. מיד התלהבתי מההזמנה והרי אני ידועה כחובבת מיסטיקה, מכשפים, פיות, רבנים, קברים, מזוזות, נרות וגם קוראים בהילות, בכף יד, בכפות הרגליים, בתקשור ובקפהכל אלו העוסקים במסרים, נבואות וכישופים. זה לא שאני הולכת אחריהם בעניים עצומות, אבל מודה שזו חולשה שלי. הסקרנות המוגזמת, שיש אפילו שטוענים שזה חיסרון, אבל זאת אני, סקרנית לכל מה שנוגע ברוח ובעולמות נסתרים ואולי זה גם החיפוש שלא נגמר אחרי האושר וההגשמה ועוד כל מיני תשובות שאני מחפשת בחיי

אז קיבלתי את ההזמנה בשמחה ובלי לספר לאיש שאתי, נסענו לקוראת בקפה, באחד הכפרים הדרוזיים. אם האיש היה שומע על זה, היה מעקם פרצוף, או שאומר בביטוללא נמאס לך מהשטויות…” ואני בסך הכול רציתי לשמוע קצת בשורות טובות וחיזוקים.  התירוץ הכי טוב היה שהלכתי לסתם יום של כיף עם חברה, סוג של בילוי לא מחייב.

נכנסנו לביתה של הקוראת בקפה, שהיה בית די רגיל, חמים ונעים. בסלון, תמונות של בני משפחה, מזרקת מים קטנה וכל מיני אבנים וקריסטלים שיצרו קצת אווירה. הופתעתי ממראה האישה שהיה רגיל לגמרי. דמיינתי לי כנראה דמות מהאגדות, עם מטפחת קשורה על הראש, לא יודעת למההיא הייתה אלגנטית ומטופחת, עם עברית לא לגמרי רהוטה, מה שנתן קצת טעם מיוחד לחוויה.

היא אירחה אותנו בסלון שלה, עם שתי כוסות קפה קטנות ויפות, מעוטרות בפרחים. זה היה קפה שחור חזק, שלא היה טעים לי במיוחד ועל אף הסקרנות והציפייה לשמוע מה רואים עליי בקפה, לגמתי ממנו לאט לאט ואז, כשנשארה לגימה אחרונה בכוס, הגשתי לה אותה בחזרה. היא חיממה אותה בידיה, הניחה אותה מעט על תנור העצים, שעמד במרכז הסלון, כנראה כדי שהגרגרים יתייבשו ואז היא החלה לסובב את הכוס ולהסתכל.

היא ראתה דברים נפלאיםגשר ארוך, ואור, ודגים וכתר של מלכה. היא ראתה בקפה שהילדים שלי אוהבים אותי ורוצים לשמוע את דעתי. היא גם ראתה שאני אישה טובה, יש לי עכשיו הוכחהועוד כל מיני דברים שכיף לשמוע

מחשבה יוצרת מציאות

האמת, היא ראתה דברים נפלאיםגשר ארוך, ואור, ודגים וכתר של מלכה. היא ראתה בקפה שהילדים שלי אוהבים אותי ורוצים לשמוע את דעתי. היא גם ראתה שאני אישה טובה, יש לי עכשיו הוכחהועוד כל מיני דברים שכיף לשמוע. היא שפכה את מעט הנוזל שנשאר על צלוחית קטנה והמשיכה להסתכל ולקרוא עוד כל מיני פרטים נחמדים. הבטיחה כמה הבטחות שיתרחשו עוד שלושה ימים, שבועות, או חודשים. היא ראתה דברים שקרו, שהיו לגמרי נכונים והאמת היא שכמעט כל מה שאמרה מצא חן בעיניי, בעיקר דברים טובים ובשורות טובות, ממש כמו שרציתי לשמוע.

יצאתי ממנה שמחה ומרוגשת לשמע הבשורות הטובות. מחייכת מפה לאוזן, התקשרתי אל האיש לספר לו את הבשורות שאמרה לי הקוראת בקפה. תיארתי לו לפרטי הפרטים מה אמרה, את ההבטחות ואת הדברים שהולכים להתרחש בחיי. האיש, שמעדיף לשמוע לעצת רבנים לשם שינוי, לא אמר לימה זה השטויות האלה שלך“. הוא הקשיב בסבלנות ואז אמר: “לא משנה אם היא קוראת בקפה, בקריסטלים, או בהילות. את יודעת שאני לא אוהב את הדברים האלה, אבל מה שחשוב זה שתאמיני שכל הטוב הזה הולך להיות באמת. אני לא מאמין בקוראות בקפה והילות, אבל אני כן מאמין שכשמאמינים שמשהו טוב עומד לקרות, יש סיכוי טוב שהוא באמת יקרה“.

במילים אחרות, כמו שאני תמיד אומרת, מחשבות יוצרות מציאות. לסיכומו של יום הכיף, אצל הקוראת בקפה: תמיד כיף בילוי של חברות וזו הייתה חוויה נחמדה שגרמה לי לחייך ולהאמין שמשהו טוב באמת עומד להתרחש.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?