מיומנה והסימפונט בפסטיבל לילות ירח בגולן

בסוף השבוע האחרון הירח המלא סיפק תפאורה מושלמת לשני ערבים קסומים של מופעים במבצר נמרוד – המופע “זרמים” של להקת “מיומנה” בהמשך לקונצרט מחווה ל”פינק פלויד”, ומופע סולני האופרה הישראלית בליווי סימפונט רעננה. הקהל יצא מגדרו


מופעי לילות ירח בגולן השאירו חותם על הקהל הרב שהגיע אליהם – הופעות גדולות ובלעדיות שהתקיימו אך ורק בגולן ובמיקום מושלם – מבצר נמרוד.

כמיטב המסורת, גם השנה חשבו במועצה אזורית גולן כיצד לפרגן לתושבי הגולן הגליל ולתיירים, שמגיעים מכל הארץ ליהנות מהקיץ הגולני ולצורך כך נבחרו הופעות מיוחדות, בערבים בלתי נשכחים. פסטיבל “לילות ירח בגולן”, שהתקיים השנה בפעם השביעית, היה אירוע משובח עם שלושה ימים של מופעי תרבות, מוזיקה ותנועה מיוחדים.

המופע הפותח של האירועים היה המופע “זרמים”, של להקת “מיומנה”. את הערב התחילו להקת אומה-גומה במופע מחווה לפינק פלויד עם הרכב שניגן את השירים המוכרים של הלהקה המפורסמת בצורה מחשמלת ומהנה. לאחר מכן עלו לבמה רקדני להקת מיומנה והציגו הופעה חווייתית. על הבמה הפליאו להראות את היכולות המדהימות שלהם בשילוב תנועה ותיפוף. זאת היתה חוויה מוזיקלית ייחודית עם תצוגה של יכולות תנועה ומשחק מרשימות. מכירת הכרטיסים למופע זה הייתה הצלחה גדולה והכרטיסים אזלו כבר במהלך חודש יוני.

בערב השני של הפסטיבל עלו אל הבמה במבצר נמרוד סולני האופרה הישראלית בליווי סימפונט רעננה. הערב הקסום כלל מופע ייחודי שהופק בלעדית לפסטיבל, “מאופרה למחזמר בגולן”, וכלל קונצרט שכולו להיטי אופרה ומחזות זמר. הקהל נשבה בצלילים הקסומים ששרו סולני האופרה ומהמוזיקה המדהימה שליוותה כל קטע וקטע. כמובן שתפאורת מבצר נמרוד תרמה רבות לחוויה, מבצר ממלוכי עתיק מואר בתאורת אווירה ותצפית אל עבר אצבע הגליל ואורות היישובים שבעמק.

שני המופעים, מיומנה והאופרה, התאימו בדיוק לאווירה במבצר נמרוד – ליל קיץ קריר לאור ירח מלא, אוויר מרענן ומצב רוח טוב, ככה עושים מופעים בגולן. בית הקפה שהוקם במקום על ידי אלפנסו, הוסיפו לאווירה ומה שנותר לקהל זה רק ליהנות מקסמו של הערב.

בנוסף, ביום שישי, התקיים הפנינג משפחתי במרכז התיירות וואסט. תושבים ומבקרים רבים הגיעו יחד עם כל המשפחה לבלות אחר הצהריים נעים שכלל מופע צבעוני וקצבי, “שירים פשוטים” של שלמה גרוניך. המשפחות הרבות שהגיעו הרוויחו בילוי קיצי, מפנק, משפחתי ואיכותי.

שני המופעים, מיומנה והאופרה, התאימו בדיוק לאווירה במבצר נמרוד – ליל קיץ קריר לאור ירח מלא, אוויר מרענן ומצב רוח טוב, ככה עושים מופעים בגולן. בית הקפה שהוקם במקום על ידי אלפנסו, הוסיפו לאווירה ומה שנותר לקהל זה רק ליהנות מקסמו של הערב

המועצה האזורית גולן השקיעה בהפקה משאבים רבים על מנת לאפשר לציבור הרחב ליהנות מאירועים איכותיים כאן אצלנו בגולן. על מנת להקל על ההגעה, דאגה המועצה האזורית גולן להסעות מסודרות מנקודות מרכזיות אל המבצר וחזרה בשלום הביתה. מערך ההסעות פעל בצורה מופתית, וכאן המקום להגיד שהחשיבות שההפקה הינה עצמאית על ידי המועצה והעובדים שלה מהווים חלק חשוב בתשומת לב לפרטים הקטנים והגדולים כאחד. ראוי לציין את שיתוף הפעולה המצוין של רשות הטבע והגנים ובמיוחד עם מנהל האתר אסד אבו רביע. בהזדמנות זו אנו רוצים לומר תודה לכל מי שלקח חלק בהפקת לילות ירח בגולן 2016.

“אין דרך טובה יותר מבחינתי לקיים את הפסטיבל”, אומר שמואל חזן מנהל אגף תיירות במועצה האזורית גולן “הקהל נהנה ממופעים מיוחדים במיקום שונה מהרגיל והתגובות שקיבלתי עד כה משמחות ומרגשות מאוד. אני מזמין את הקהל לחזור ולחלוק אתנו רגעים נוספים של קסם בשנה הבאה”.

 

 

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?