לצאת לחופשה בעידן הטכנולוגי

בעידן שבו המכשירים הטכנולוגיים שולטים בעולמנו, האם אנחנו מסוגלים באמת לצאת לחופשה? האם האינטרנט, הפייסבוק, הוואצפ וכל המדיה החברתית הם חלק מהפתרון, או מהבעיה? רגב, נעם ועמית – שלוש גישות שונות לחופשה בעידן הטכנולוגי


שנת הלימודים הסתיימה, הקיץ כבר כאן. מה עושים בעידן בו המכשירים הטכנולוגיים שולטים בעולמנו? שאלה מצוינת. בוודאות שאלה שההורים המודאגים ישמחו לקבל עליה תשובה. איך מעבירים את חופשת הקיץ ולא רק בטן גב? פגשנו שלושה דמיות שונות כדי לפגוש בשלוש זוויות שונות. פרויקט הפתיחה של קיץ 2016, יוצאים לדרך!

איך מתנתקים מהטכנולוגיה ויוצאים לבלות?

רגב ווינשטיין: “זו בעיה להתנתק מהטכנולוגיה של היום, היא פשוט רודפת אחרייך. זה לדעתי האיום מספר 1 על האנושות כולה. אם זה יימשך ככה נישאר רק עם חברים וירטואליים. לדעתי צריך להתנתק מהאינטרנט, פייסבוק, וואצפ וכל המדיה החברתית, לכבות את הטלפון ולצאת לנופש שבוע ימים עם המשפחה או החברים הקרובים. פשוט להתנתק.”

נעם קן: “אפשר לשלב, יש אימונים שאפשר לראות ביו טיוב. יש אפליקציות של שכיבות סמיכה או כפיפות בטן. זה הדבר הבא, לקבוע זמן ברזל לבד עם חבר, והכי עוזר קבוצה. לי יש קבוצה כזאת ביום שלישי, קבוצה של גברים שנפגשים, רצים חצי מהזמן ולאחר מכן עושים תרגילי כוח ומתיחות.”

עמית: “אנחנו גרים בחבל הארץ הכי יפה בארץ ומי שטייל בחו”ל יודע שהצפון יפה ברמה בינלאומית ממש… לטייל בטבע, לבלות ליד אין ספור הנחלים, לחפש מסלולים ספורטיביים בהם אפשר לצעוד או לרכב על האופניים”

עמית ילין: “אולי פשוט מביאים את הטכנולוגיה לבילוי! מעלים לפייס ולאינסטגרם תמונות מגניבות מהבילוי. אסור לשכוח שהרבה מאוד חברים ובני משפחה נמצאים ברשתות החברתיות ולשתף אותם בחוויות שלנו זה חלק מהכיף… לגבי הנייד, אני בעד לכבות אותו מידי פעם, לדעת להיגמל ממנו ולא לתת לו לנהל לנו את החיים, להיות מודעים לחשיבות של התנתקות מהנייד זאת כבר התחלה טובה.”

על איזה בילוי אתה הכי ממליץ?

רגב: “הבילוי המומלץ עליי זה בילוי בחיק המשפחה, חופשה טובה או טיול ארוך, או כל דבר שיוציא אותנו מהשגרה. כל עוד אני רואה את ילדיי שמחים, מחייכים ומאושרים זה הכיף האמתי.”

נעם: “בעיקר בריכת השחייה. אני מלמד ילדים לשחות, וזה אחד הדברים הכי מדהימים שאני עושה בחיים. לראות איך הם משתפרים ושוחים לאחר שלפני כמה שבועות הילד פחד להכניס את הראש למים, זה מעניק לילדים המון ביטחון עצמי, נותן הרגשת עצמאות. זה כיף. אני גם מתאמן ומשתפר בריצה ובכוח. לאחר שהילדים יסיימו את הקייטנות נבלה איתם ביחד ברכיבה על אופניים ובטיולים בנחלי הגולן.”

עמית: “אנחנו גרים בחבל הארץ הכי יפה בארץ ומי שטייל בחו”ל יודע שהצפון יפה ברמה בינלאומית ממש… לטייל בטבע, לבלות ליד אין ספור הנחלים, לחפש מסלולים ספורטיביים בהם אפשר לצעוד או לרכב על האופניים

ממליצה מאוד גם על סרטים כבילוי קבוע ולא פעם ב… סרט טוב שולף אותנו לשעה וחצי מהמציאות שלנו ופותח לנו עולם של השראה ורגשות, הופעות, סטנדפ, הצגות הם עונג צרוף!”

איך אתה הולך להעביר את החופשה?

רגב: “אני אישית הולך לקחת חופש של שבוע מהעבודה ולנסוע לחופשה משפחתית. אני עובד קשה כל השנה, במיוחד עם הפקות ימי הולדת, וזה גוזל זמן יקר ממשפחתי. צריך לדעת לנצל את הקיץ.”

נעם: “בילויים – קודם כל פעילות גופניות. לבד או בזוג, או אפילו בקבוצה. אפשר להיפגש לכדורגל, לכדורסל. טיול רגלי או רכיבה על אופניים. הגולן שלנו מלא בבילויים טבעיים. פעילות גופנית מקרבת ומגבשת אותנו, זה מספק יותר מארוחה טובה. טיילת חרמון היא מקום ממומלץ מאוד. היה משמח מאוד אם היו יותר מתקני ספורט בקצרין. צאו לטייל, הגולן שלנו מדהים.”

עמית: “כבר שנים רבות אני לא תלמידה, כך שבחופשה אני בעיקר אמשיך לעבוד לפרנסתי בעיקר בתחום הספורט. בנוסף, אעשה את כל מה שהמלצתי עליו – טיולים, אני מכורה לנחלים בצפון שייט קייקים, שחייה, אבוב – כל דבר שקשור למים, סרטים, הופעות, נסיעות למרכז לבקר את המשפחה, שופינג עם הבת שלי, ספורט! כמה שיותר, מכל סוג והרבה גלידה טובה.”

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?