“כנס ישראל לצעירים” התקיים בגולן

כ-1800 צעירים השתתפו בכנס ארצי, כאן בגולן, לרגל שנת החמישים, במתחם “צנובר”, שהושק לראשונה באירוע. בימים אלה, מוקם במועצה האזורית גולן “מרכז צעירים גולן”


 

כ-1800 צעירים, מכל רחבי הארץ, הגיעו בשבוע שעבר לגולן, להשתתף ב”כנס ישראל לצעירים”. הכנס התקיים בהובלת המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל, בשיתוף המועצה האזורית גולן ולציון שנת היובל לגולן.

לרגל האירוע, חנכה המועצה לראשונה את מתחם האירועים “צנובר”, בסמוך לקדמת צבי. המתחם שימש בעבר כסדנת עבודה צבאית של חיל החימוש ומבנה ההאנגר הנטוש שופץ על ידי המועצה והוכשר לטובת אירועים גדולים לקהילת הגולן.

את הכנס פתח השר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, הרב אריה מכלוף דרעי ונאמו בו יו”ר האופוזיציה, ח”כ בוזי הרצוג, מנכ”ל המשרד אריאל משעל, ראש המועצה האזורית גולן, אלי מלכה ואישים נוספים. אל הכנס הגיעו השנה אלפי צעירים לדיון בנושאים האקטואליים והרלוונטיים לאוכלוסיית הצעירים בישראל. את הכנס הנחה הסטנדפיסט נדב אבוקסיס ובמסגרתו התקיימו מספר מושבים, שכללו אנשי ממשל, אקדמיה ופעילים חברתיים מהצפון ובכלל, אשר דנו בהתפתחויות האחרונות בתחומים החשובים ביותר לצעירים, בכלל ובפריפריה החברתית והגאוגרפית, בפרט.

ראש המועצה האזורית גולן, אלי מלכה: “קיום ‘כנס ישראל לצעירים’ בגולן, שמעצם היותו של צעירים הוא מלא באנרגיה, ביזמות ורוח צעירה, מתחבר אלינו כאן, בגולן, בשנת היובל, מתחבר לצעירים שנקלטו ופותח פתח לקליטתם של צעירים, גם מתוך אלה שהגיעו. לראות כמות כה גדולה של צעירים וצעירות, מכל רחבי הארץ, עם ברק בעיניים, הרוצים להיות שותפים בגיבוש החזון וההובלה של המדינה, זה בהחלט מרגש ונותן תקווה לעתידה של המדינה ולעתיד הפריפריה”.

בכנס הוקרן סרטון על יזמים צעירים בגולן, “אנשי המרחב”, שהופק עבור המועצה, על ידי האחים פרידמן המוכשרים וניתן לצפות בו באתר המועצה.

“מרכז צעירים גולן”

במועצה האזורית גולן מוקם בימים אלה “מרכז צעירים גולן”, שאמון על הובלת תחום הצעירים במועצה, בדגש על אוכלוסיית חיילים בשירות חובה, חיילים משוחררים, צעירים שסיימו שירות לאומי אזרחי וסטודנטים. המרכז מנוהל על ידי טל צרפתי ועובד בשיתוף פעולה עם אגף צעירים, במרכז המועצות האזוריות, המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל, המשרד לשוויון חברתי, היחידה להכוונת חיילים משוחררים במשרד הביטחון, קרן “גרוס” וגורמים נוספים.

בנוסף, “מרכז צעירים גולן” פועל למען הענקת מלגות לסטודנטים, באמצעות שיתוף פעולה עם מחלקת מלגות במפעל הפיס ומלגת פר”ח, קיום קורסי פסיכומטרי מוזלים, מתן ייעוץ פרטני בתחומי ההשכלה והתעסוקה ופתיחת סדנאות שונות, אשר יתרמו ויקנו כלים להתמודדות עם חיי היום-יום ועוד.

טל צרפתי: “מרכז הצעירים עושה את צעדיו הראשונים ואני למדה שיש לעשות חשיבה מעמיקה על המהות, הרציונל ותכנית העבודה שלו. מועצות אזוריות שונות ממועצות מקומיות וערים, בכך שהן חולשות על שטחים עצומים, עובדה המאתגרת את מרכז הצעירים ביכולתו להגיע אל הצעירים ואת צעירי הגולן עצמם, אשר צריכים לצאת מהבית ולנסוע לפעמים מרחקים רבים, על מנת להגיע לפעילות זו או אחרת.

“לכן, הגענו להבנה שבמקביל לעבודה במרכז הצעירים, יש לעבוד עם קהילות הגולן ולהקים ועדות צעירים ביישובים, אשר יפעלו למען הצעיר, מתוך היישוב עצמו. שמחתי לגלות שבאגף הקהילה, בו קיימות מחלקות מפותחות של ותיקים, פיתוח קהילתי וקליטה, יש מקום גם לפיתוח תחום הצעירים, להשלמת התמונה כולה, תוך קיום שיתוף פעולה פורה ומפרה. ממש בימים אלו, קורם הרעיון עור וגידים והופך למרכז צעירים רשמי”.

 

 

 

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?