יריד המעשים הטובים ה-21

בשבוע הבא, יתקיים בחיספין יריד המעשים הטובים ה-21 של הגולן. ההפקה המורכבת של היריד הענק מתחילה לעבוד חודשים לפני האירוע. כל ההכנסותקודש לצדקה


ביום שני הקרוב, טז אלול תשפב, 12.9, יתקיים בעה ביישוב חיספין יריד המעשים הטובים ה-21 של הגולן. מרגש לשמוע על המסורת ארוכתהשנים שמתפתחת, מתרחבת וממשיכה לפעול למען מטרות טובות לקהילת הגולן. הסיפור של היריד המיוחד הזה התחיל לפני 21 ביוזמת אנשי מושב יונתן. קראו לו אזיריד הצדקה של הגולן“. יריד קהילתי, בו תושבי היישוב מפעילים הפנינג משפחתי עם מתקנים מתנפחים ופעילויות לילדים, דוכני מזון ומכירות של אמנים ובעלי עסקים, שוק איכרים תוצרת הגולן, מופעים ועוד מבחר אטרקציות.

ליריד מגיעים תושבי הגולן והאזור להשתתף ולקחת חלק. כבר בתחילתו של המיזם, התקבצו שותפים רבים שתרמו להצלחתו ובכך, כולם, המארגנים והאורחים, שותפים לעשייה משמעותית שכל כולה קודש לצדקה. עם השנים, היריד גדל ותפס מקום של כבוד והמונים מגיעים לקחת חלק ובעשור האחרון, עם הצמיחה והגידול, עבר היריד לחיספין, שבו מרחבים גדולים ותושבים רבים יותר. עם השנים, השתנה שמו ליריד המעשים הטובים של הגולן“. בראש ההפקה הגדולה הזאת, עומדים תושבי חיספין שעובדים בשיתוף פעולה מלא עם גורמים נוספיםהמועצה האזורית גולן, המרכז הקהילתי אשכולאלעל“, “עיינותועוד. זמן רב לפני התאריך, מתנהלות ההכנות ליריד הססגוני שמיועד לכל המשפחה ולכל המגזריםכל אחד ואחת מכל היישובים ובכל גיל יכול למצוא את עצמו שותף.

שותפים בנתינה

גלעד פורסט וזיו יונה, מובילי היריד מחיספין משתפים: “מה שמיוחד ביריד שכזה, זה שאנשים שמגיעים להשתתף שותפים בנתינה מתוך חוויה ואווירה מרוממת. זאת נתינה לאחר מתוך שמחה ולזה מתווספת הידיעה שאין אף אחד שלוקח אחוזים בדרך ולא נגזרים מכאן משכורות או רווחים לאנשים אחרים, הכולאבל הכולעובר לצדקה. כולם שותפים בהתנדבות והתוצרת החקלאית בשוק האיכרים נתרמת ושותפים לכך עוד גופים רבים שתורמים מזמנם ומהעסקים שלהם פרסים להגרלה ומוצרי מזון.

זו הפקה גדולה שאנחנו עמלים עליה בכוחות רבים חודשים קודם, אבל בסיומה, כשקופת הצדקה מלאה, אנחנו מרגישים שאנחנו יכולים לעמוד לפני בורא עולם בראש השנה, כשאנחנו יודעים שעשינו את המיטב

זו הפקה גדולה שאנחנו עמלים עליה בכוחות רבים חודשים קודם, אבל בסיומה, כשקופת הצדקה מלאה, אנחנו מרגישים שאנחנו יכולים לעמוד לפני בורא עולם בראש השנה, כשאנחנו יודעים שעשינו את המיטב כדי לשמח עוד משפחות שתקופת הקורונה שברה את מטה לחמם, להביא מזור לאנשים במצב בריאותי קשה שאין ביכולתם להשיג תרופות, להרים נוער נושר אל מסלול החיים מחדש (מקצת מהתחומים להם העמותה מסייעת) – זאת שמחה אמתית וזכות גדולה להיות שותפים להפקה שכזאת בפתחה של שנה חדשה“.

שווה להגיע

כמי שזוכרת את היריד עוד בחיתוליו בשנה הראשונה ביונתן, זה מרגש מאוד ומעורר השראה להמשיך לבקר בו ולראות אותו ממשיך להתקיים בידיים טובות, עם כל ההמונים שמגיעים מדי שנה להיות שותפים לחסד בשמחה. תושבי האזור מגיעים עם כל המשפחה ליהנות, לקנות מהאוכל, הילדים שמחים להשתתף ולשחק במתקנים המתנפחים הרבים וכולם נהנים ממופע מרכזי מושקע במחיר סמלי.

השנה, מגיע ליריד ולוקח חלק הזמר והכוכב עקיבא תורגמן. מי שלא מכיר אותו יש לו קול זמיר ולהיטי ענק, ביניהם השירפשוטים“. הופעה שאסור לפספס וכל ההכנסות מהמופע לצדקה.

בנוסף, יתקיים גם מופע אילוף כלבים עם מנחם הורוביץ, המאלף מנוב, יהיהיער חבלים“, הופעה מיוחדת לילדים – “טיול משפחתיעם רינת שטרנברג, מבחר ענק של דוכני מזון ומכירה ואפילו חנות בגדים יד שנייה שווה והגרלה גדולה עם פרסים יקרי ערך. לא מומלץ לפספס את האירוע השנתי של הגולן. שריינו לכם ביומן: יום שני הבא, בחיספין, יריד המעשים הטובים המסורתי של הגולן, שחוגג 21 שנים בהצלחה גדולה למען הקהילה, צפון דרום מרכז, דתיים וחילונים, כולנו נפגשים.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?