חילופי מנהלים במתנ”ס גולן

 אלה מסיים יהודה גולדשטיין את תפקידו כמנהל מתנ”ס גולן. במקומו נבחר לנהל את המתנ”ס שרון פז אגאי, בן 35 מאורטל, בתהליך בחירה מעמיק מתוך מספר מועמדים. שרון מכיר היטב את המתנ”ס מתקופה בה פעל במסגרת מח’ הנוער


לאחר שש וחצי שנים בהן ניהל את מתנ”ס גולן, מסיים יהודה גולדשטיין את תפקידו ויוצא לדרך חדשה בתפקיד רוחב כמנחה ורכז אזור במחוז צפון של החברה למתנ”סים. במקומו נבחר לנהל את המתנ”ס שרון פז אגאי, בן 35 מאורטל. שרון שימש כמנהל קהילה בכנף וניהל את תחום הילדים והנוער במתנ”ס במשך שנים. השבוע נפרד גולדשטיין מעובדי המתנ”ס ואמר: “בתקופה זו הובלנו בעזרת צוות נפלא, תושבים מתנדבים ובסיוע המועצה האזורית- תכניות, שינויים, כניסה לתחומים חדשים והעמקת פעילות הקהילה והפנאי בגולן. מאחל למחליפי שרון, שצמח במחלקת ילדים ונוער, הצלחה רבה ולקהילות הגולן המשך צמיחה בכל תחומי העשייה”.
“אני חוזר הביתה למתנ”ס לעשייה של שליחות בקהילת הגולן”, אומר שרון. “עבורי זה אתגר גדול שמלווה בהתרגשות רבה עם הסתכלות קדימה ורצון להמשיך ולהצמיח פלטפורמות קהילתיות עבור תושבי הגולן בשכבות הגיל השונות. הוקרה גדולה ליהודה גולדשטיין על שש שנות עשייה משמעותיות בגולן והצלחה בתפקידו החדש”

ירון דגן, יו”ר מתנ”ס גולן: “עד היום היה עיקר הדגש בפעילות הילדים והנוער. מעתה עיקר הדגש יהיה: א. בפיתוח תרבות ותרבות הפנאי כולל ספורט וחוגים של האוכלוסייה הבוגרת במוא”ז גולן ב. הבאת עיקר הפעילות לתוך היישובים ולא במרכזים האזוריים”

ירון דגן, סגן ראש המועצה ויו”ר מתנ”ס גולן: “בימים אלה יסיים יהודה גולדשטיין את ניהול מתנ”ס גולן או בשמו הרשמי והנכון: ‘מרכז קהילתי גולן’. בחריצות רבה ובכישרון הוביל יהודה את מרכז קהילתי גולן, וביצע שינויים ארגוניים מעמיקים בשנתיים האחרונות המכינות את המרכז ליעדיו בשנים הקרובות. מחליף אותו שרון פז אגאי חבר קיבוץ אורטל, המכיר היטב את מרכז קהילתי גולן מתקופה משמעותית בה פעל במסגרת מח’ הנוער של המרכז. בשנתיים האחרונות משמש שרון כמנהל קהילה במושב כנף. שרון נבחר בתהליך מעמיק של החברה למתנ”סים מתוך מספר מועמדים. תהליך זה הוביל מנהל מחוז הצפון של החברה למתנ”סים מר משה חזות כשבסופו אושר שרון ע”י הנהלת מרכז קהילתי גולן.
בפני שרון עומד אתגר של הובלת מרכז קהילתי גולן באמצעות הארגון החדש שלו ליעדים שהוגדרו לו ע”י הנהלת המרכז. עד היום היה עיקר הדגש בפעילות הילדים והנוער. מעתה תמשיך כמובן פעילות זו בקרב הילדים והנוער אך עיקר הדגש יהיה: א. בפיתוח תרבות ותרבות הפנאי כולל ספורט וחוגים של האוכלוסייה הבוגרת במוא”ז גולן ב. הבאת עיקר הפעילות לתוך היישובים ולא במרכזים האזוריים. אנחנו מאחלים הצלחה רבה ליהודה ולשרון”

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?