חולמת ויזמת סדרתית

היא מנהלת את אשכולאל על“, במרכז הקהילתי גולן, מנהלת קהילות בעמותתכןומפתחת קהילות כמו קהילתנשי עסקיבגולן. מאמינה שחשוב לומר חלומות בקול. זמישות? גם. האורחת שלנו לשבת היא שירלי קמינגס, מכפר חרוב


קצת על עצמך

שירלי קמינגס, בת  40, אימא של דניאל ואמה, בת זוג של דייב, רואה עצמי כחולמת ויזמת סדרתית“.

מגורים

כבר תשע שנים, בקיבוץ כפר חרוב“.

איפה נולדת וגדלת?

נולדתי בפתח תקוה ומגיל 14, ידעתי שאגור במרחב הכפרי. הגשמתי את החלום אחרי הצבא ומאז, גרה בקיבוצים ובמושבים. המשפחה שלי עדיין בעיר“.

עיסוק 

מנהלת אשכולאל על‘, במרכז הקהילתי גולן ומנהלת קהילות בעמותתכן‘, הפועלת לקידום שוויון מגדרי וקידום נשים לתפקידי מפתח בחברה הישראלית. זוכה לעבוד עם חברות כנסת, חברות מועצה, מנהלות בכירות ונשים מעוררות השראה שבאמת רוצות לשנות לטובה ולומדת מהן המון.

מפתחת קהילות כמו קהילתנשי עסקיבגולן, לנשים עצמאיות, קהילת האומנים בגולן ורשת משפיעותנשים מרחבי הארץ המשפיעות על המרחב והחברה“.

איך נראה יום שישי שלך?

משתדלת להתחיל בפעילות ספורטיבית, מדיטציה, טיול בטבע, או פגישה עם חברה לקפה. קצת ניקיון וסדר וכניסה לאווירת השבת הייחודית, עם מוזיקה טובה וזמן משפחתי“.

מה כוללת ארוחת השבת שלכם?

לפעמים, הולכים לחדר האוכל, שזה מקום מפגש משמעותי בהווי הקיבוצי ומשום שבמשך השבוע עובדים מחוץ לקיבוץ. אוהבים לפגוש אנשים ונשים ולסיים במועדון עם קפה וחברה טובה. המועדון וחדר האוכל הקיבוציים הם כמו בית הכנסת ביישובים הדתיים, במובן הקהילתי, שם הכול קורה וזה המקום להתעדכן ולהתחבר.

כשלא הולכים לחדר האוכל, דייב מבשל לנו. הוא השף של הבית, משקיע המון. התפריט משתנה: דגים, בשר מעושן, המבורגר שהוא אופה גם את הלחמניות שלו, תמיד ירקות בתנור, או סלט. אני אופה חלה עם הילדים. יין אדום לגדולים ותירושלילדים. אנחנו מדליקים נרות וכל אחד מספר על החלומות שלו. מאמינה שחשוב לומר חלומות בקול, כדי שיתגשמו ובכלל, חשוב לי ללמד את הילדים שלי כל הזמן לחלום“.

זיכרון ילדות משבת

בשולחן השבת של ההורים שלי, תמיד היה מגוון עצום של אוכל ואחרי הארוחה, הרגשתי עמוסה, או שלא עמדתי במשימה של לאכול מהכול. לדעתי, זו הסיבה שבבית שלנו, היום, יש מנה עיקרית אחת ותוספת צמחונית בלבד, שנישאר קלילים אחרי הארוחה“.

ספרים, או עיתונים בשבת?

קוראתשישי בגולןכמובן, מכורה לעדכוני האזור ואוהבת מאוד ספרים, בעיקר כאלו של התפתחות ומודעות אישית“.

המלצה על ספר

“‘אמנות ההקשבה לפעימות הלב‘”.

מה הכי כיפי בשבת שלך?

הורדת הקצב. במהלך השבוע, לוח הזמנים שלי די מטורף בין עבודה למשפחה ומיום שישי בצהריים, מרגישים את הקצב יורד“.

עם מי היית רוצה לשבת בשולחן שבת?

עם סבתא שלי, דינה אליאנה. היה לי חיבור מופלא אתה והכי אהבתי שפענחה לי חלומות, כי הייתה מכשפה טובה. הייתי שמחה שתכיר את אמה אליאנה, בתי בת הארבע, שגם היא מכשפה טובה, מדויקת מאוד באינטואיציות שלה. בהרבה מובנים, כשאהיה גדולה, אני רוצה להיות אמה, דעתנית ועומדת על שלה, עם קסם שגורם לאחרים לעשות מה שהיא מבקשת בחיוך. לפעמים, גם לא בחיוך“.

מה עושה בשעות הפנאי?

מטיילת ומצלמת, מעדיפה במדבר ובים. פעילות גופנית בסטודיו של מיקה האלופה, בגבעת יואב ורצה בטיילת של כפר חרוב ומבוא חמה“.

איך השפיעה עלייך הקורונה?

בניגוד למשפחות שסיפרו שהיה להם יותר זמן עם המשפחה, לי זו הייתה תקופה מאוד אינטנסיבית, שגילתה לי עוצמות אדירות בי. עבדתי בתפקיד ניהולי, עם הרבה אחריות, בסביבה של חוסר ודאות, כשהמטרה הכי חשובה לנגד עיניי הייתה לשמר את הצוות ולפתוח מסגרות חינוך בריאות לילדים ולילדות בגולן, בהן יעבדו על הכישורים החברתיים שלהם, שבעיניי זה הכי חשוב.

בנוסף,, למדתי בעצמי בזום והייתי עם הילדים שלי בבית, בחלוקה שוויונית עם דייב. למזלי, הגשמתי את החלום של להתחתן עם פרטנר שמיישם מערכת יחסים מאוד שוויונית וזה מאפשר לי להגשים ולהתפתח וגם לבלות עם המשפחה.

גילינו בקורונה כמה חשובה הזמישותמושג המתאר גמישות וזריזות. בתקופה של אי ודאות, שינינו דרכי חשיבה ועבודה ויצאנו מחוזקים. אחרי הקורונה, הכול קטן עלינו!”.

מהו המוטו שלך בחיים?

לא שלי, אבל אימצתי: ‘להיות השינוי שרוצה לראות בעולם‘. לא לחכות שאחרים ישנו, פשוט להיות השינוי ולעשות. פחות מתחברת לדיבורים רבים שאינם מגובים במעשים“.

החלום שלי לעסוק בתיירות ולהפוך את הגולן לטוסקנה של ישראל. יש אצלנו את כל הדרוש לכך: טבע ואנשים נפלאים, אומנות, יקבים, מקומות לינה, אטרקציות, מספר בתי קפה ומסעדות מעוליםטוסקנה!

מהו החלום שלך?

יש המון! כפי שסיפרתי, אנחנו משפחה המעודדת חלומות. כעת, אני שואפת לקדם את החלום שלי לעסוק בתיירות ולהפוך את הגולן לטוסקנה של ישראל. יש אצלנו את כל הדרוש לכך: טבע ואנשים נפלאים, אומנות, יקבים, מקומות לינה, אטרקציות, מספר בתי קפה ומסעדות מעוליםטוסקנה! יש לי חלומות רבים הקשורים להשפעה על הגולן. על אף שלא נולדתי כאן, בשנים האחרונות, גאה לומר שמרגישה גולנית“.

מסלול, מעיין, או פינת חמד שאת אוהבת בגולן?

תלוי בעונה. באביב ובסתיו, הטיילת של כפר חרוב ומבוא חמה. בחורף, יער אודם המכושף“.

מה את מאחלת לעצמך?

חלק מבריאות, זה אומר, לפנות יותר זמן לעצמי ולפגישות אקראיות שמולידות פעמים רבות הגשמת חלומות. מסתבר שיש לזה שם, קראו על סרנדיפיטילהכניס את האקראיות לחיים“.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?