הרי את מקודשת

זוגות רבים נישאים דווקא עכשיו, בעצם ימי המלחמה. מוותרים על אולם יפה, מנות פתיחה ודי-ג’יי ומוסרים לכולם: האויב לא ישבית את שמחתנו. אנחנו חזקים וממשיכים

אין דבר יותר מרגש בימים האלו מהקמת בתים חדשים בישראל. זוגות רבים מחליטים להתחתן עכשיו, תוך כדי הלחימה ולא לדחות את התאריך שקבעו. הם מוותרים על אולם יפה, שלוש מנות בופה ופרחים ואפילו על שמלת כלה, כזאת שכל אחת חולמת עליה מהגן. הם מקיימים חתונות קטנות וכורתים ברית נישואים לעוד בית חדש שיקום בישראל, דווקא מתוך השבר הגדול. 

הם מתחתנים בבסיסים צבאיים, במוצבים, חצרות בתים מועדונים ועוד… לא אכפת להם המיקום, התפאורה והאוכל, העיקר שיהיה שמח ושהאויב לא ירגיש שהוא משבית אותנו. המסר שלהם הוא: אנחנו חזקים וממשיכים. 

עינב פרץ מקצרין הפיקה חתונה כזאת במכללת תל-חי שבקצרין, בשבוע שעבר. עינב,  בעלת מכון ללק ג’ל ושיזוף, מספרת לי שבימים הראשונים של המלחמה היא החליטה שהיא סוגרת את העסק לתקופת המלחמה. למי יש חשק לציפורניים? היא שלחה ללקוחותיה הודעת ווטסאפ שהמכון סגור עד להודעה חדשה. אבל הלקוחות דרשו ממש שתמשיך, כי הן זקוקות לה דווקא בימים כאלה. לאחת נשברה הציפורן, אחרת בבאסה וזה עושה לה טוב, יש נשים שעובדות ורוצות ידיים מטופחות. אז היא פתחה שוב, אבל יחד עם זאת, היא רצתה לעשות משהו מועיל, להתגייס. 

אולם בקמפוס

עם חברים, היא הקימה חמ”ל סיוע לתושבי קצרין ולחיילים באזור. זה התחיל מכל עזרה קטנה שצריך – גומיות, תחתונים מגבות ואז התחילו להישמע צרכים נוספים, אוכל וכביסות. יחד עם צוות חברים, הם כבר חודש שלם רתומים למשימה. באחת הפגישות, עם חיילים שהם דאגו להם לאוכל, שיתפה אותה נופר, בת זוג של מילואימניק, שהם אמורים להתחתן ולא רוצים לדחות את האירוע. 

לעינב מיד יצא ברק מהעניים והיא הבטיחה לזוג עידו ונופר שתהיה להם חתונה יפה ושמחה. המיקום הנבחר – מכללת תל-חי, שנרתמה יחד עם כל הצוות לטובת האירוע. המון בעלי עסקים מהאזור שתרמו אוכל וציוד, די-ג’יי, פרחים, תסרוקות, איפור, כל מה שהיה צריך. 

עינב: “הכול בזכות הקהילה המדהימה שלנו, שאין שנייה לה, צוות מכללת תל-חי בקמפוס קצרין וכל התורמים, אנשים טובים כולם שאני לא רוצה לשכוח אף אחד והזמר עקיבא, שהגיע במיוחד מהמילואים, לשיר לחתן ולכלה את שיר הכניסה לחופה וריגש את כולם. זכינו שהחתן והכלה היו כל כך שמחים ונרגשים. זו הייתה חתונה לא רגילה, עם הרבה מאוד לובשי מדים, אבל זאת הייתה חתונה שמחה ומרגשת, בצל המלחמה, שלא השאירה אף עין יבשה ואני שמחה על הזכות. בתוך כל הכאב והעצב על מי שאינם, על בתים שנחרבו, בחומר ובגוף, משמח מאוד לשמוע על בתים חדשים שקמים. עם ישראל חי ויחד ובאהבה ננצח”. 

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?