הפרויקט העצום של חבריא ב’

חבריא ב’ של סניף “בני עקיבא” בקצרין, עבדו, אספו כסף והפיקו קייטנה מופלאה, בת חמישה ימים נהדרים, לילדים בעלי צרכים מיוחדים, מעמותת “עם אחד”. שאפו


נועה דיין

לפני שבועיים, במשך כחמישה ימים, חברי חבריא ב’, של “בני עקיבא”, בקצרין ארגנו וקיימו קייטנה לילדים בעלי צרכים מיוחדים, מעמותת “עם אחד”. הילדים הגיעו מבת ים הרחוקה, עד לכאן, לקצרין ולגולן.

כבר מספר שנים, שחבריא ב’ בקצרין לוקחת אחריות כה גדולה ומתגייסת למצווה חשובה זו. במשך כחצי שנה, מפסח ועד החופש הגדול, הם מנצלים את זמנם עד תומו, על מנת להרוויח די כספים, להקמת קייטנה משמעותית, מהנה ובעיקר – מונגשת, לחניכים מעמותות כאלו ואחרות. את הקייטנה וכל הנכלל בתוכה, מתחילים בכל פעם מאפס, אך ורק מבסיס רעיונות ורצון טוב, ומשם – השמים הם הגבול.

כל הנוער מתגייס ל”פרויקט הגדול של השנה”, מתייצב בכל רגע שהוא רק יכול, לארגון הקייטנה, השגת תרומות, פעילויות וכל דבר על מנת להשיג את המימון הנדרש וכמובן, תכנון מדוקדק של כל רגע ורגע בקייטנה: מהדברים הקטנים של מקום לינה ועד אטרקציות מונגשות במיוחד לחברים שבאים, לעשות לחניכים קייטנה מדהימה ובלתי נשכחת.

לוח הזמנים בקייטנה היה צפוף – באולינג, שיט, טיול ג’יפים, “ניר בלונים”, ההופעות של “יום קצרין”, שהיו מדהימות, מסיבת סיום ועוד המון המון חוויות מהנות וטובות. הארוחות היו מלאות, המכינה בה ישנו החניכים והצמודים מהנוער סיפקה את המיטב והכול היה יותר ממצוין.

 זו הייתה המטרה של כל הקייטנה הזו – החוויה הבלתי נשכחת של החניכים ושל הנוער כאחד. החניכים הגיעו לכאן, נהנו פה יחד ועשו בהגעתם לכאן נחת להוריהם בבית, תחושה שילדיהם גם נהנים וגם נמצאים במקום בטוח ותומך

בסופו של דבר, בנוסף לחוויות המדהימות, נוצר קשר עם חניכי העמותה. עוד לפני שהגיעו, הנוער ביקש להכיר את החניכים ויצר אתם קשר בכל מיני דרכים, כדי שיגיעו למקום הכי בטוח, מכל הבחינות.

קשר אישי, עם ערב הגשמת חלומות בלתי נשכח, בו לכל חניך מהעמותה הוגשם החלום שלו וכמובן, האווירה הטובה שיצרה את החיבור הגדול והשבת עם המשפחות מהקהילה.

קהילת קצרין עזרה מאוד בגיוס הכספים, בהעלאת המורל והייתה בקשר עם הנוער בכדי לעזור בכל מה שצריך. אתם גם קיימו סעודה שלישית משותפת, כסיכום של הקייטנה – יפה ומכובד.

זו הייתה המטרה של כל הקייטנה הזו – החוויה הבלתי נשכחת של החניכים ושל הנוער כאחד. החניכים הגיעו לכאן, נהנו פה יחד ועשו בהגעתם לכאן נחת להוריהם בבית, תחושה שילדיהם גם נהנים וגם נמצאים במקום בטוח ותומך. זכות גדולה של הנוער לעזור ולתת להורים מדהימים ולילדים מדהימים כל כך.

הנוער גובש והגיע למצב בו השקיע את רוב זמנו המוחלט לעשיית טוב וחיבור עם הקהילה ועם קצרין, הגיע לאנשים טובים שרצו לתרום ולעזור, שבהזדמנות זו, אנו מודים לכל אחד ואחד שהיה שם בכדי לתת ללא תמורה, רק כדי לעשות טוב לאחר. אנשים תרמו, אנשים נתנו, פתחו את הבית, את הכיס ואת הלב. זה לא מובן מאליו ואף פעם לא יהיה.

הייתה אווירה מדהימה, היה הכול ולא היה חסר דבר ועל זה נותר רק להודות.

חבריא ב’ של “בני עקיבא” קצרין רוצה להודות לכל אותם אנשים טובי לב שהיו שם בשבילם. כל זה לא היה קורה בלעדיכם:

למכינה בקצרין – על האירוח הכול כך טוב, למתנ”ס – על העזרה וכל סיוע אפשרי, לקהילת קצרין המדהימה – על התרומה וההירתמות, על האירוח ועל כל סיוע הכי קטן, לכל התורמים והעוזרים שנתנו באהבה רבה – לא מובן מאליו.

לנעה הקומונרית המדהימה, שהייתה בראש כל הפרויקט, לרכזי הנוער – בתיה אחיפז, שהפעילה הכול מלמעלה ובשקט ובצניעות עשתה ונתנה, מזל טוב על הולדת הבן. לאוהד עומסי, הרכז החדש, שהגיע ועשה מעל ומעבר ובהזדמנות זו, נאחל לו הצלחה רבה,

לחניכי ופעילי סניף קצרין – על האווירה ועל היותם חלק!

לנוער חב”ב קצרין – שכלום לא היה זז בלעדיהם ואין כמותם, לצמודים – שהעבודה שלהם הייתה כל כך קשה ויחד עם זאת כל כך מסורה, לחיים הנהג שלנו, שהגיע לתת מעצמו ומזמנו מאהבה, לאבי אילני – על התרומה וההשקעה הרבה ולכל מי שנטל חלק.

תודה לכולם. שנזכה לעוד שנים רבות.

ה’ עמכם!

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?