הנה, זה מגיע

חודש כסלו אהוב עליי מכל החודשים. נולדתי בכסלו. כמו שאני עושה מדי שנה, רגע לפני יום הולדתי, חשבתי על מה שעברתי בשנה האחרונה


פעם, כשהחורף היה מגיע והשמים התקדרו להם בעננים כבדים, וגשם התחיל לרדת וקור חדר לעצמותיי, הייתי מתכרבלת בתוך עצמי ומקטרת בלי סוף, שאני לא אוהבת את החורף ולא כיף לי, קר לי. מצב רוחי תמיד היה נעשה קודר וערפילי.

בשנים האחרונות, עוברים עליי שינויים ולמדתי לאהוב  את החורף ואת הברכה והשפע שהגשם מביא אתו לאדמה וליקום. מאז, גם ימים גשומים משמחים אותי ומצאתי שאני אפילו נהנית לנעול מגפיים ולהתכרבל בסוודרים עבים ולהתגנדר בצעיפים צבעוניים ולשבת ככה באוויר הקר, עם כוס של קפה, או תה חם וליהנות ממזג האוויר המשתנה ומצבעי הטבע הבוהקים אחרי ימים גשומים.

אני מרגישה שלא רק השמש מחממת אותי. גם מעיל, או סוודר עבה ואנשים אוהבים ומחשבות טובות יכולים לעשות את העבודה, ביום קר ולחמם לי את הלב ולעשות לי מצב רוח נפלא.

אני אוהבת את השינויים שחלים בי ואת העובדה שאני לומדת לזרום עם מעגל החיים והטבע. לומדת לקבל את השינויים בעצמי ובחיים, לחיות את היום ולחבק את הטוב. השבוע, כשהגשם החל לרדת, לוח השנה ציין שיום הולדתי מתקרב והנה כבר ראש חודש כסלו, החודש שאני הכי אוהבת בשנה, גם כי נולדתי בו וזו סיבה למסיבה וגם כי הוא מסמל אור וגבורה ונסים, שהם מוטיבים משמעותיים בחיי.

אני אוהבת אור ואנשים מוארים ונרות וזריחות יפות. גיבורים הם השראה ועוצמה לחיים  ובמקרה, או שלא, נתנו לי הורי שם של גיבורה. לא פעם בחיי, אני מרגישה שהשם הזה נותן לי כוח ועוצמה להתמודד עם החיים

רשימה של ברכות

אני אוהבת אור ואנשים מוארים ונרות וזריחות יפות. גיבורים הם השראה ועוצמה לחיים  ובמקרה, או שלא, נתנו לי הורי שם של גיבורה. לא פעם בחיי, אני מרגישה שהשם הזה נותן לי כוח ועוצמה להתמודד עם החיים. החיים הם פלא ונס גדול וחנוכה מביא לנו תזכורת חזקה של ניצחון רבים מול מעטים וכד השמן שהספיק לשמונה ימים וזה שיעור כל כך משמעותי לחייםשהכול, הכול אפשרי ויש מי שמנהיג את עולמנו בתבונה וברחמים.

כמו שאני עושה מדי שנה, רגע לפני יום הולדתי, חשבתי על מה שעברתי בשנה האחרונה, שהייתה די לא רגילה והיו בה טלטלות, אבל גם מתנות. חשבתי על מה שעשיתי והשגתי, בחומר וברוח ועל מה שעוד חסר ואני רוצה להשיג, לעשות ולשנות.

כתבתי לעצמי רשימה של ברכות ואיחולים ובראש וראשונה, אני מייחלת ומבקשת בריאות איתנה לאהוביי ולי ולכם, כי הבריאות זה באמת הדבר הכי חשוב. אני רוצה שחיי יתמלאו בשמחות ושלבי יהיה בשמחה תמיד. שמחה כזאת, שפורצת גבולות, שפותחת את כל צינורות השפע, הברכה וההצלחה, כי כשהלב מלא שמחה אמתית, אז זה מקרין על כל דבר בחייםהבריאות טובה, יש תחושה של אור וחיות שממגנטים אלינו את כל מה שלבנו מבקש. יש יותר כוחות ואנרגיות ליצור ולעשות. כשאני שמחה, אני אימא טובה יותר, אישה טובה יותר, בת טובה יותר וחברה טובה יותר.

אז ראש חודש כסלו והחורף הגיע וגם יום הולדתי וזו סיבה טובה לחגיגות והלוואי שאזכה להיות תמיד בשמחה. מודה להעל כל הטוב והחסד ומברכת גם אתכם, קוראיי הנאמנים, בחודש טוב, מבורך ומואר, חורף שמח וחיים טובים, בריאות שמחות וכל שתבקשולו יהי!

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?